Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi mielenkiintoinen asunto, mutta keittiössä liesituulettimen sijasta seinässä ylhäällä vain joku reikä/ilmastointi mikä lie

Vierailija
06.09.2020 |

Ei kai se sellainen vedä kaikkea käryä mitä perheellisen kokkailu aiheuttaa? Plussaa toki, että keittiö on oma alueensa eli oven voi sulkea. Myös se ahdistaa, ettei kylppärissä ole ikkunaa. Voisiko näihin muutoksiin tottua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sä laittaa siihen sellaisen liesituulettimen, jota ei ole kytketty hormiin. Miksi kylppärissä pitäisi olla ikkuna?

Vierailija
2/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pohja ei miellytä 100%, älä osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voithan sä laittaa siihen sellaisen liesituulettimen, jota ei ole kytketty hormiin. Miksi kylppärissä pitäisi olla ikkuna?

Suostuisikohan Sato tuollaiseen? Olen tottunut, että kylppärissä on ikkuna. Tuo avaruutta ja raitista ilmaa, mutta tuohon voisin tottua kyllä. Eniten häiritsee liesituulettimen olemattomuus.

Vierailija
4/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vanha talo, jos ei ole liesituuletinta.

Vierailija
5/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vanha talo, jos ei ole liesituuletinta.

Minä ainakin olen nähnyt jotain -80 rakennetun talon jossa ei liesituuletinta ole, siis sellaista jota itse voi panna päälle ja pois. On vain kupu, ja tiettyinä kellonaikoina kuulee kyllä jotain hurinaa.

Vierailija
6/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros- tai rivitaloasuntoon voit laittaa joko kierrättävän liesituulettimen tai siihen hormiin liitetyn kuvun ilman puhallinta.

Vierailija
7/7 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asukas vienyt liesituulettimensa mukanaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä