Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten kaverillani voi olla niin komea ja tasokas mies

Vierailija
06.09.2020 |

Kaveri itse on lyhyt ja siro babyface, luonteeltaan ujo ja kiltti. Työskentelee kahvilassa tarjoilijana. Sellainen tavis naapurintyttö.

Silti löytänyt korkeasti koulutetun miehen, jolla hyvät sosiaaliset taidot. Mitä ihmettä se mies kaverissani oikein näkee?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinusta tuon miehen ei pitäisi olla kiinostunut tuosta naisesta, kun se on "vaan" tarjoilija? Mie kerron siulle yhden jutun. Miehiä ei kiinnosta onko nainen toimitusjohtaja, sihteeri, tarjoilija tai työtön. :) Tämä saattaa olla uutta tietoa siulle, mutta miehiä kiinnostaa naisen luonne, ei hänen rahat. M25

No oikeasti ulkonäkö ja luonne ;-)

Vierailija
22/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro, lyhyt ja babyface nainenhan kuulostaa todella kauniilta ja suloiselta. Monet miehet tykkäävät juuri tyttömäisistä naisista. En ymmärrä miten ap:n kaveri olisi jotenkin "alempaa tasoa". Melkein päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tiedän entisen komean miehen jolla on tasoaan alempi nainen. Naisella pitkä selkä ja lyhyet jalat. Iso pottunenä ja pieni leuka. Ei mikään kaunotar, tai nykyään sopivat yhteen kun mies lihonut kamalasti ja on uhkaavasti kaljuuntumassa. Nykyään samaa tasoa. Ennen mies oli komea mutta niin se komeuskin karisee vuosien varrella.

Huomaa kyllä, ettei naiset tajua yhtään, mistä miehet pitää naisten ulkonäössä. Kukaan heteromies ei kiinnitä huomiota johonkin pitkään selkään tai "lyhyisiin jalkoihin"! Pieni leuka on nimenomaan feminiininen. Ja pottunenäkin taitaa todellisuudssa olla söpö nykerö. Pamela Andersonillakin on varmaan naisten mielestä "pottunenä"...

Kyllä huomaa, miten kovia kotkia ärsyttää, kun itse eivät saa miehiä, vaikka söpöillä ja naisellisilla naisilla käy flaksi.

Vierailija
24/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinusta tuon miehen ei pitäisi olla kiinostunut tuosta naisesta, kun se on "vaan" tarjoilija? Mie kerron siulle yhden jutun. Miehiä ei kiinnosta onko nainen toimitusjohtaja, sihteeri, tarjoilija tai työtön. :) Tämä saattaa olla uutta tietoa siulle, mutta miehiä kiinnostaa naisen luonne, ei hänen rahat. M25

No oikeasti ulkonäkö ja luonne ;-)

No, mie en voi puhua kaikkien miesten puolesta. Miulle ulkonäölle ei oo väliä. Tai se ei oo kriteeri, vaikka onkin mieltymyksiä. Jos se ihme tapahtuisi, et mie saisin tyttöystävän, niin ulkonäöstä ei oo paljoa iloa 20 tai 30 vuoden päästä. Kyllä sillä luonteella on PALJON suurempi vaikutus arkeen. Mutta mitäpä minä mistään tiedän mitään, kun en ole ikinä seurustellut. :) M25

Vierailija
25/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin minä. Minulla on pari ammatillista koulutusta ja olen ihan tavis ulkonäöltäni, mies korkeasti koulutettu komeus. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja olemme todella onnellisia vieläkin. Juttua riittää tuntikaupalla, naurua ja hyvää tuulta myös, seksikin on loistavaa.

En tiedä mitä mies minussa näkee tai näki edes silloin kun yhdessä aloimme olemaan, mutta hymyilevän onnelliselta mies näyttää.

Haluutko keksin??? onneks olkoon rumilus h**ra t**rskanenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi