Dumle-pussi kohu joku aika sitten
Itsekin olen ihmetellyt kun on aina tuntunut että niitä punaisia tavallaisia dumleja on enemmän kuin muita kun on sellaisen sekoituspussin ostanut. Nyt ostin ison boxin sitä sekoitusta, ja ajattelin piruuttani laskea montako on minkäkin laatuista karkkia paketissa, no punaisia oli 25, ruskeita 13 ja violetteja 6! Varmasi ihan sattumaa?? Ei voi olla.
Kommentit (18)
Jotenkin niin hauskaa, kun sanoivat että ne eri maut on saman hintaisia tehdä, että ei niitä tahallaan laiteta niin, että kone ne sekoittaa, mutta voin lyödä vetoa, että kukaan ei ole saanut pussia tai rasiaa jossa olisi vähiten punaisia. ap
Fazer kusee karkkiensa kanssa, on tullut joo huomattua.
Joitakin vuosia sitten tuli niitä mango-appelsiiniDumleja, ja näin niitä laivalla ekaa kertaa. Kysyin että koskas näitä saadaan maihinkin, aspa ei osannut sanoa mitään (vastasi kyllä). Meni viikko tai kaksi ja myynnissä olivat...
Panttereissa sokerit oli ennen niin, että hedelmäversioissa oli "sileää" sokeria, mustissa "karkeaa" (isorakeisempaa?). Pari vuotta sitten pussin avatessani huomasin että hedelmissä oli salmiakkien sokeria ja päinvastoin, lisäksi osa karkeista oli vailla sokeria toiselta puolelta. Valitin tästä silloin ja olen valittanut ennenkin; vakiovastaus on, että pitäisi lähettää pussi heille ja kaikki eräkoodit ym. ja että sokerin puuttuminen ei vaikuta karkkien syömiseen.
Joo noita punaisia on mututuntumalla kyllä aina eniten, en ole vaivautunut laskemaan.. Muutenkin kaikkia "harvinaisempia makuja" joka karkkipussisssa vähiten (esim marianne mix)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 23:36"]
Joo noita punaisia on mututuntumalla kyllä aina eniten, en ole vaivautunut laskemaan.. Muutenkin kaikkia "harvinaisempia makuja" joka karkkipussisssa vähiten (esim marianne mix)
[/quote]
Juuri näin, täytyhän se siis olla että ne erikoismaut on jotenkin arvokkaampia, muutenhan niitä voisi olla jopa enemmistönä.
Periaatteessa ne mix-pussit saisivat olla vaikka kokonan ilman perusmakua, koska niitähän voi halutessaan ostaa sitten vaikka ihan oman pussin. Mutta mistä saisi esim pelkkiä violetteja Dumleja.. ja ne kun tuntuvat olevan vielä aina se pienistä pienin vähemmistö!
Stocka myy mielestäni violetteja Dumleja irtona, samoin Fazerin Kluuvikadun kahvila.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 23:52"]
Periaatteessa ne mix-pussit saisivat olla vaikka kokonan ilman perusmakua, koska niitähän voi halutessaan ostaa sitten vaikka ihan oman pussin. Mutta mistä saisi esim pelkkiä violetteja Dumleja.. ja ne kun tuntuvat olevan vielä aina se pienistä pienin vähemmistö!
[/quote]
Samaa olen miettinyt, olikohan niitä joskus erikseen myynnissä? Joku todella hämärä mielikuva.. Meillä on mun ja miehen lemppareita ne violetit, ostettaisiin kyllä jos niitä saisi erikseen pussissa. ap
makuunissa, cittarissa ja prismassa olen nähnyt irtokarkkihyllyllä dumleja, joka värille oma loota :)
1.
Mä en tykkää niistä liloista
2.
Tykkään niistä ruskeista
3.
Muistaako joku minttu-suklaa-dumlet?
4.
Ap:lle, aika vähän semmosessa boxissa on noita dumleja, yht. 44 :(
Valittakaa Fazereille ! Jos sama ongelma jatkuu, vaikka lupasivat korjata
Fazerin suklaat on pahoja! Oli jotakin dumlea tai ei. Erityisesti Geisha on nykyään ihan karmean makuista.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 09:31"]
Fazerin suklaat on pahoja! Oli jotakin dumlea tai ei. Erityisesti Geisha on nykyään ihan karmean makuista.
[/quote]
Osta maraboun höttöä, äläkä täällä valita!
Fazer ei paljon reklamaatioista välitä, mitään muutosta ei tule vaikka tuotteista valitetaan ja ostajat ovat huijauksen huomanneet aikoja sitten.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 09:31"]
[/quote]
Osta maraboun höttöä, äläkä täällä valita!
Fazer ei paljon reklamaatioista välitä, mitään muutosta ei tule vaikka tuotteista valitetaan ja ostajat ovat huijauksen huomanneet aikoja sitten.
[/quote]Niin mä ostankin.
Dumle-pussikohu. Terveisin autocorrect.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 00:46"]
Ap miten lihava olet?
[/quote]
Olen kyllä lihava, mutta syön yleensä muita suklaita kuin dumlea, tänä vuonna varmaan toinen kerta. Ostin tuon boxin lähinnä sen takia että mies ja lapset tykkää, oli 3 tarjouksessa, ja otin kyllä itselle geishan, ja ne olen jo syönytkin, ei mitään valittamista niissä. On tainnut mennä taas aika monta päivää ilman mitään suolaista ruokaa, pelkällä suklaalla ja jugurtilla mennään, teen ruuan muulle perheelle, mutta en itse halua sitä syödä. Eihän tämä nyt liity mitenkään kyllä enää aiheeseen, koska eipä se iltiksen toimittajakaan joka teki tutkimusta dumle pusseista lihava ollut. ap
Olen reklamoinut Fazeria tuosta samasta, että pusseissa oli liilaa vain pari karkkia, halusivat eränumeroa ties mitä enkä ollut enää pusseja säästänyt joten en osannut niitä antaa.
"Hauska" tietää että sama ongelma jatkuu edelleenkin.