Naisurheilija Suomi-Ruotsi maaottelussa! Miksi urheilet alusvaatteissasi?
Näyttää vähän sopimattomalta ja sääkin on aika viileä. Siispä kysymys kuuluu että miksi?
Kommentit (28)
Ei kai ne voimaannuttivissa esiinny.
Aloittajalle en sano mitään muuta kuin että feminismi tuhoaa kaiken.
Sehän on hyvä tapa selittää miksi ei pärjännyt. Kun oli niin kylmä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne voimaannuttivissa esiinny.
Pakarat esillä tuon tuosta :(
Sama kuin koululiikunnassa,, että jos urheiluhousut jäi kotiin jumpataan kalsareissa tai pikkareissa. Itse unohdin tanssipäivänä ja oli melko noloa tanssia tytön kanssa pitkissä kalsareissa.
Siinä just Suomen seiväshyppääjättären piti oikein kolmesti kyykistellä perse kameraan päin jotta varmasti näkyy peba kaikille. Niin surullista :((
En suostuisi kilpailemaan olemattomissa asuissa. Ilmeisesti sitten hakuavat kun eivät pistä hanttiin. Eipähän asia mitenkään minuun liity, en seuraa juurikaan urheilua.
Ootte te neitejä täällä. Lihasta se paljas pintakin vaan on. Jos se on teille ongelma, katsokaa vaikka jotain lähi-idän naisseuran kanavaa.
Kiihotutteko te noista, vai miksi se on teille ongelma?
Saavat itse valita asunsa joten omapa on asiansa
Koska tykkään laittaa kisoihin hiukan enemmän päälle kuitenkin kuin arkena kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Saavat itse valita asunsa joten omapa on asiansa
No sitähän tässä kysyttiin, että miksi valitsivat moiset asut.
Vastahan Maria ulisi eilen lehdessä kilpailijoiden ulkonäköpaineista. "Olemme puolialasti!". Aijaa, no shit? Miksi?
Voisi kysyä miksi miesurheilijat urheilee housuissa joissa sukupuolielimet näkyy ihan hyvin ja esim juostessa heiluvat liikkeen tahtiin. Aika irvokasta.
Hassua miksi esim rantalentopallossa naisilla paras asu on kireät mikroshortsit, miehillä taas löysemmät vaatteet ovat ne kaikkein käytännöllisimmät.
näin saa instagram-seuraajia -> sponsorirahaa
Ko. henkilöt on varmaan täällä aplle vastailemassa...
Että olisi enemmän katseltavaa.