Kertokaa miksi te naisetkin nykyään pakotatte miehet kasvattamaan partaa?
Itse olen jo seitsemän treffikumppanin kanssa laittanut välit poikki ihan vainko sen takia että alkoi se parran vaatiminen ja mankuminen. Yhden vuoksi kyllä kokeilumielessä kasvatin, mutta tältä sainkin sitten haukut kun parta ei ollutkaan odotusten mukainen vaan harva ja ruma pöheikkö. Antakaa naiset miesten olla sen näköisiä kuin miehet itse haluavat olla!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Parta kutittaa reisiä 😁
Pillunnuolennassa se pistelee 😁
Kasvatan vain koska olisi työlästä leikellä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni parralle!
Ei ole tarvinnut käskeä kasvatella partaa. Hän antaa sen kasvaa, silloin kun haluaa. Nyt sillä onkin ollut useamman vuoden parta, kun huomasi, että seksielämä on viriilimpää parran kanssa. Pitää huolta parrastaan, ei kasva ruokottomasti, eikä onneksi puleeraakaan liikaa.
Eihän se parta kaikille sovi, eikä kaikilla edes kasva.
Parta ei pahoille kasva.
Jos miehellä ei tule kunnollinen sänki, jos on ajamatta, en haluaisi olla tekemisissä. Partaa sen sijaan en katselisi. En halua edes ohimennen puhua miesten kanssa, joilla on parta.
Rajaako tämä kuinka paljon sun elämää? Esim työpaikalla? ystävien kanssa? Harrastuksissa (lasten tai omissa)? Vanhempainilloissa? Sukuloinnissa? yms?
Parta pukee miestä. En ymmärrä miehiä jotka eivät halua partaa, se on kuitenkin nyt modernia ja muodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Parta pukee miestä. En ymmärrä miehiä jotka eivät halua partaa, se on kuitenkin nyt modernia ja muodikasta.
Mä ymmärrän helposti. Ei parta ole kaikkien juttu, siinä missä lyhyet/pitkät hiukset ei ole kaikkien naisten juttu, vaikka olisi kuinka modernia ja muodikasta.
Onneksi meitä ei ole samasta puusta veistetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni parralle!
Ei ole tarvinnut käskeä kasvatella partaa. Hän antaa sen kasvaa, silloin kun haluaa. Nyt sillä onkin ollut useamman vuoden parta, kun huomasi, että seksielämä on viriilimpää parran kanssa. Pitää huolta parrastaan, ei kasva ruokottomasti, eikä onneksi puleeraakaan liikaa.
Eihän se parta kaikille sovi, eikä kaikilla edes kasva.
Parta ei pahoille kasva.
Jos miehellä ei tule kunnollinen sänki, jos on ajamatta, en haluaisi olla tekemisissä. Partaa sen sijaan en katselisi. En halua edes ohimennen puhua miesten kanssa, joilla on parta.
Rajaako tämä kuinka paljon sun elämää? Esim työpaikalla? ystävien kanssa? Harrastuksissa (lasten tai omissa)? Vanhempainilloissa? Sukuloinnissa? yms?
En ole tuo edellinen, mutta ajatusleikkinä... minun elämää ei rajaisi juuri ollenkaan. Omalla isällä ei ole partaa, eikä ystäväpiirissä ole miehiä. Kaupassa voi ihan hyvin vältellä mieskassaa ja lääkäriajan varata vain naiselle. Nyt olen etätöissä, mutta työpaikallakaan ei ole kuin yksi parraton mies. Tietysti voisi käydä niin huonosti, että hän kasvattaisi parran. Sitten olisi kyllä miettimistä, mitä tehdä, sillä näin vanha ei enää uutta työtä saa. Minulla ei ole sellaisia harrastuksia, joissa olisi pakko puhua miehille (esim. työväen opiston kurssilla).
Sosiaalisista ihmisistä voi tuntua vaikealta vältellä (parrakkaita) miehiä, mutta tällaiselle erakolle se on olisi ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Sänki raapii ihon rikki. Ja parran kasvusta näkee onko miehen terveys kohdillaan.
Parrankasvu ei kerro terveydestä mitään.
Minä kyllä pikemminkin patistan miehen ajamaan partansa heti kun sänki alkaa olla pitkä.
Olen suoraan sanonut miehelleni et tykkään kun hänellä on parta, mutta terottanut että on hänen oma valintansa, tykkään hänestä molemmin päin. Aluksi hän ei pitänyt siitä kun oli kuulemma suussa ja tiellä, ja hän ajelikin välissä viikon verran pois kunnes viehättyi uudestaan parran vaivattomuudesta.
Nyt hänellä on ollut 3v parta, ja sen siistiminen on yhteinen hellittelyhetki.
Parta on yksinkertaisesti miehekäs. Meillä on mieheni kanssa "diili". Minä pidän alakerran karvattomana, jos karvat pysyvät hänellä kasvoissa. Jos mieheltä karvat lähtee, niin ne karvat löytyy sitten jostain muualta. :)
Mä taas en lämpene sileäksiajelluille. Kotona on parrakas pitkätukka.
Sellainen jihadisti-parta on nyt jostain syystä muodissa. Mäkkärin mainoksissa ja missä kaikkialla niitä näkee. Joillain mallinukeilla ja julkimoilla on sellaiset.
Tunsin kerran tuollaisen miehen kuin ap. Jos hänelle ehdotti jotakin tai kysyi että tehdäänkö, se oli pakottamista.
"Syödäänkö tänään kalaa?" = pakotin hänet syömään kalaa. Ei voinut tietenkään sanoa, ettei halua kalaa, jolloin oltaisiin syöty jotain muuta.
Joku ongelma vissiin lapsuudessa, mutta aika raskas ihminen oli.
Vierailija kirjoitti:
Viqerailija kirjoitti:
Sänki raapii ihon rikki. Ja parran kasvusta näkee onko miehen terveys kohdillaan.
Parrankasvu ei kerro terveydestä mitään.
Juurikin näin. Monet ajattelevat parran heijastavan testosteronin määrää tai terveyttä, mutta tämä ei pidä paikkaansa. Parta kertoo vain sen miten miehen elimistö käsittelee testosteronia, ja se taas riippuu perintötekijöistä.
Melko munaton mies, jos ei osaa itse päättää partansa tilaa, vaan antaa naisten määrätä. Ei jatkoon.
Naisetkin,? Ketkä muut sua pakottaa kasvattamaan partaa? Miehet? Lapset?
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kerran tuollaisen miehen kuin ap. Jos hänelle ehdotti jotakin tai kysyi että tehdäänkö, se oli pakottamista.
"Syödäänkö tänään kalaa?" = pakotin hänet syömään kalaa. Ei voinut tietenkään sanoa, ettei halua kalaa, jolloin oltaisiin syöty jotain muuta.
Minä tunnen taas pari kaltaistasi nasta. Jankutatte, mangutte, tuputatte ja tivaatte että miehwn pitää kasvattaa parta koska mies on mies ja parta on miehekäs ettekä ymmärrä vaikka teille joka kerta vastaa että en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen taas pari kaltaistasi nasta. Jankutatte, mangutte, tuputatte ja tivaatte että miehwn pitää kasvattaa parta koska mies on mies ja parta on miehekäs ettekä ymmärrä vaikka teille joka kerta vastaa että en.
Sit pitää vaihtaa naista. Eihän siinä muuta, jos on sellaisen pällin löytänyt, joka ei ymmärrä, että jokaisella on itsemäärämisoikeus kehoonsa ja jos toisen päätökset tämän omasta kehosta eivät miellytä, vaihdetaan maisemaa tai ollaan hiljaa.
Itse en ole vaatimassa partaa, viiksiä tai sileää naamaa yhdeltäkään mieheltä, kaikkein vähiten puolisoltani. Itse naamansa ja karvansa kantaa tai on kantamatta, ei kuulu minulle. Samalla itse en ota vastaan kenenkään vinkumisia siitä mitä minun pitäisi tehdä tai olla tekemättä omalle keholleni.
Live and let live.
N38
En ole yhdelläkään miehellä vaatinut, enkä tule vaatimaankaan.