Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö työhaastatteluun ottaa työtodistuksia mukaan?

Vierailija
15.10.2013 |

Kyseessä kaupungin paikka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tietysti.

Vierailija
2/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ottanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää

Vierailija
4/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä vinkki on ottaa valokuva-albumi, mistä voitte sitten selailla elämäsi eri vaiheita ja voitte tulla tutuiksi samantien.. ;)

Vierailija
5/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Kaikki eivät kysy niitä, mutta mikäli kysyvät, niin voit melkeinpä hyvästellä ko. työpaikan sillä, että todistukset eivät ole mukana.

Vierailija
6/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden vuoksi kannattaa ottaa ainakin tärkeimmät.

Vierailija
7/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä aina ottanut jos ei ole jostain syystä käynyt ilmi, että ei tarvitse. Mulla on oma kansio työ- ja koulutodistuksille ja sitä on helppo kantaa mukana. Yleensä sitä ei ole kysytty, mutta mä olen ajatellut, että parempi pitää niitä mukana kuin jättää kotiin. Lisäksi toi mun kansio on niin hyvin järjestetty (omissa muovitaskuissa kaikki todistukset), että esittelen sitä mielelläni. 

Vierailija
8/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan alasta. Itse en ole ainakaan kymmeneen vuoteen, sitten harjoitteluaikojen, mitään todistuksia vienyt eikä niitä ole kukaan kysellyt. Olisi aika hämmentävä tilannekin haastattelussa, jos joku haluaisi ne nähdä. Oletan kyllä että sanaani luotetaan näissä asioissa, suosittelijat tietysti komppaavat osaltaan. 

Vierailija
9/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:30"]

Riippuu varmaan alasta. Itse en ole ainakaan kymmeneen vuoteen, sitten harjoitteluaikojen, mitään todistuksia vienyt eikä niitä ole kukaan kysellyt. Olisi aika hämmentävä tilannekin haastattelussa, jos joku haluaisi ne nähdä. Oletan kyllä että sanaani luotetaan näissä asioissa, suosittelijat tietysti komppaavat osaltaan. 

[/quote]

Joo, en mäkään ole oikeastaan koskaan esitellyt. hakenut ihan tavallisia toimistotöitä. Eikä ole kukaan kyllä kysellytkään :9

Vierailija
10/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otat kopiot todistuksista, yleensä ne jätetään työnantajalle että voi tutkia tarkemmin kun tekee valintaa.

Vierailija
11/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi