Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Luumuja ja mandariineja. Lapset eivät syö sellaisenaan, mitä teen?
15.10.2013 |
Sain kilon luumuja ja kilon mandariineja. Lapset eivät syö sellaisenaan, enkä minä voi allergian takia syödä raakana. Mies on työmatkalla. Ovat siis jo vähän nuutuneita. Naapuri lähti syyslomalle ja toi meille ruokaa, jotka menevät viikon aikana vanhaksi.
Mitä noista voisi tehdä? Leipoa jotain? Mitä? Hedelmäsalaatti ei siis mene alas lapsille, eikä raakana.
Kommentit (6)
Luumukakkua luumuista, mandariinit voi laittaa vaikka kastikkeeseen (liha) tai sitten jälkkäriä, smoothie tms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos vastanneille! Löysin mandariiniluumupullien ohjeen, teen sellaisia. Käytännössä siis teen mandariiniluumuhilloa ja teen korvapuusteja. Kuulostaa ällöltä mun korvaan, toivottavasti joku syö :)
ap
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:29"]
Sain kilon luumuja ja kilon mandariineja. Lapset eivät syö sellaisenaan, enkä minä voi allergian takia syödä raakana. Mies on työmatkalla. Ovat siis jo vähän nuutuneita. Naapuri lähti syyslomalle ja toi meille ruokaa, jotka menevät viikon aikana vanhaksi.
Mitä noista voisi tehdä? Leipoa jotain? Mitä? Hedelmäsalaatti ei siis mene alas lapsille, eikä raakana.
[/quote]
up
Ei ideoita?
ap