Lassukka miettii; Miten viettelisit minut?
Voit kertoa myös mitä tekisit sen jälkeen. Naisethan pitävät miehistä ja miehen vartalosta.
Kommentit (54)
Minä en viettelisi sinua.
Kiertäisin sinut kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:17"]
'Naisen seksuaalisuuden' rinnastaminen 'panojen' haalimiseen on naurettavaa.
[/quote]
no naisen seksuaalisuuteen nyt vain kuuluu olennaisesti eri miesten kokeileminen. ja esim tuplapenetraatio :) namia!
[/quote]
En usko sinun kokeilleen tuplaa. Fantasioit vain.
Kumma kuinka tasa-arvon kannattaminen tekee miehestä hirviön. Luulisi naisten karttavan ennemmin alistavia sovinisteja. Mutta näköjään ei.
Öh.. En saisi nautintoa panojen vaihdosta (yhdenillanjutuista?), koska mielestäni hyvään seksiin tarvitaan luotettava kumppani. Tupla penetraatio taasen on ihan normi, mutta en sitä haluaisi kahdella miehellä harrastaa!
Ap:n kysymykseen vastaan, etten sinua iskisi, kun sinä olisit ensimmäisenä iskemässä minua! Ikinä ei ole minun ketään miestä tarvinnut iskeä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:52"]
Öh.. En saisi nautintoa panojen vaihdosta (yhdenillanjutuista?), koska mielestäni hyvään seksiin tarvitaan luotettava kumppani. Tupla penetraatio taasen on ihan normi, mutta en sitä haluaisi kahdella miehellä harrastaa!
Ap:n kysymykseen vastaan, etten sinua iskisi, kun sinä olisit ensimmäisenä iskemässä minua! Ikinä ei ole minun ketään miestä tarvinnut iskeä.
[/quote] Se varmistaa että saa aina sellaisen miehen, jonka mielestä sinä olet kiinnostava eikä päinvaston. Iskisin vain neitsyen. Laiskaan vastaukseen laiska vastavastaus. =l
Jos nyt minä vastaan kysymykseen: minä en viettele. Minut pitää vietellä.
Toki tiedostan omaavani hyvän vartalon, joten avustaisin pukeutumalla vartalonmyötäisin, ei kuitenkaan paljastaviin, vaatteisiin. Ja silmilläni osaan kyllä pelata. Mutta silti, mies ei ole mies, jollei kykene ottamaan yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 19:47"]
Jos nyt minä vastaan kysymykseen: minä en viettele. Minut pitää vietellä.
Toki tiedostan omaavani hyvän vartalon, joten avustaisin pukeutumalla vartalonmyötäisin, ei kuitenkaan paljastaviin, vaatteisiin. Ja silmilläni osaan kyllä pelata. Mutta silti, mies ei ole mies, jollei kykene ottamaan yhteyttä.
[/quote]
Ei se vartalo auta jos olet jo käytetyksi nussittu.
Se tiedetään, että lassukka on neitsyt. Vaikka jossain ketjussa kehuikin olevansa niin hyvätuloinen, että voisi ostaa opiskelijatyttöjä vaikka "aamusta iltaan". No niin varmaan...
Se tiedetään, että lassukka on neitsyt. Vaikka jossain ketjussa kehuikin olevansa niin hyvätuloinen, että voisi ostaa opiskelijatyttöjä vaikka "aamusta iltaan". No niin varmaan...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:57"]
[/quote] Se varmistaa että saa aina sellaisen miehen, jonka mielestä sinä olet kiinnostava eikä päinvaston. Iskisin vain neitsyen. Laiskaan vastaukseen laiska vastavastaus. =l
[/quote]
Mistäpä tiedät, onko nainen neitsyt vai ei?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:42"]
[/quote]
[/quote]
Pimpin poks!:ahduksesta ja veren tahraamista lakanoista lemmenyön jälkeen.
.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:42"]
[/quote]
[/quote]
Pimpin poks!:ahduksesta ja veren tahraamista lakanoista lemmenyön jälkeen.
.
[/quote]
XD
Lassukka jää odottelemaan pimpin poksahdusta ja hääyön verisiä lakanoita loppuelämäkseen, voi sitten kuolinvuoteellaan miettiä että kannattiko.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:17"]
'Naisen seksuaalisuuden' rinnastaminen 'panojen' haalimiseen on naurettavaa.
[/quote]
no naisen seksuaalisuuteen nyt vain kuuluu olennaisesti eri miesten kokeileminen. ja esim tuplapenetraatio :) namia!