Voi kunpa en olisi juonut eilen
Kommentit (10)
Onneksi en juonut, vkl selvinpäin.
Onneks ryyppäsin eilen, nyt on jotenkin rennompi olo.
Pääsin eilen ryypiskelemään ihan huolella pitkästä aikaa ja hyvässä seurassa. Voi onnea. Hirveä olo ja niin kivaa oli että. Nyt jostain pizzaa kiitos
Minä join perjantaina ja kyllä kaduttaa mitä tuli tehtyä. En ollut juonut alkoholia pitkään aikaan ja taas muisti, että miksi ei kannatakaan.
Eilen hirveä olo, tänään vielä väsyttää, turvottaa, ahdistus ja morkkis on ISO.
En haluaisi olla yksin näiden tunteiden kanssa, mutta minkäs teet kun on sinkku ja lähimmäiset asuvat kaukana. :( joten ap täältä myötätuntoa.
N26
En ole sitten tammikuun käyny baarissa, tästä saan kiittää koronaa. Monet morkkikset jäänyt tekemättä.
Mä join perjantaina mutta ajattelin nyt pitää taukoa. Ei edes ollu kivaa
Vierailija kirjoitti:
Minä join perjantaina ja kyllä kaduttaa mitä tuli tehtyä. En ollut juonut alkoholia pitkään aikaan ja taas muisti, että miksi ei kannatakaan.
En haluaisi olla yksin näiden tunteiden kanssa, mutta minkäs teet kun on sinkku ja lähimmäiset asuvat kaukana. :( joten ap täältä myötätuntoa.N26
Miksi sitten joit? :o M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla yksin näiden tunteiden kanssa, mutta minkäs teet kun on sinkku ja lähimmäiset asuvat kaukana. :( joten ap täältä myötätuntoa.N26
Miksi sitten joit? :o M25
Työkaverin kanssa lähdettiin ”lasillisille” eli sosiaalinen paine :( Alkoholi ei sovi minulle.
N26
Kyllä ihmisen pitää juoda parisen litraa vettä päivässä.