Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näet nykynuorison?

Vierailija
06.09.2020 |

Itse olen hämmästellyt ettei näitä niin vain hetkauta, ovat kovapäisempiä. En voi tajuta miten se on mahdollista, kun itse lapsena lopetin kiukkuilun jo katseesta. En väitä, että sekään normaalia on, herran pelko, muttei sekään että pennut hakkaa kodissa joka paikan paskaxi ja nauravat vaan huudoille.

Nuoret ovat myös kauniita ja komeita. Miten se voi olla mahdollista? Onko muka meikillä kaikki selitettävissä? Aivan erinäköistä kuin me olimme 80-90-luvulla. On omat jutut, puhetapa kummastuttaa, sellainen kansainvälinen sanojen venytys esimerkiksi Usassa eewwwwwwwww j-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Miten ihmiset ja sukupolvet ovat aina erilaista? Jotenkin kummallista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koen vaikeaksi nähdä oman ikäisiäni keski-ikäisiä ikäisinään, omissa silmissäni he ovat jotenkin aina niitä samoja yläasteen kloppeja. Vaikea selittää. Onkohan joku sama ilmiö kuin että vanhemmat näkee aikuiset lapsensa aina niinä pikkulapsina.

Vierailija
2/2 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koen vaikeaksi nähdä oman ikäisiäni keski-ikäisiä ikäisinään, omissa silmissäni he ovat jotenkin aina niitä samoja yläasteen kloppeja. Vaikea selittää. Onkohan joku sama ilmiö kuin että vanhemmat näkee aikuiset lapsensa aina niinä pikkulapsina.

Totta. Ehkä me kuitenkin näemme ihmiset aina ajassa joissa olimme heidän kanssaan tekemisissä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän