Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolinsiivous (nainen 65-vuotias)

Vierailija
06.09.2020 |

Mitä pitää heittää pois?

Olen pistänyt silppuriin 80-luvulla saamani dokumentin, jossa kerrottiin, että vasta naimisiin menneenä tuli tieto että aviomieheni onkin jonkun lapsen isä toisen naisen kanssa.
(Nää veljekset tapasivat aikuisina toisensa ja hyvä niin).

Mietin myös tuon dildon kohtaloa. Erottiin miehen kanssa, kun täytin 50 vuotta ja tuon sain lahjaksi. Edelleen ollaan yhdessä ja ystäviä.

Entäpä nämä kotikodistani saamani 40-luvun ruokasalin kalustot? Lapseni ei varmaankaan halua niitä kotiinsa. Pistänkö huutikseen ja valtuutan kakarat tekemään sen sitten joskus?

Mitä teen kirjoille, joita on kaksi isoa hyllyllistä? Pitäisikö alkaa niitäkin karsimaan? Kannet sekajätteeseen ja loput paperijätteeseen.

80-luvulta säästin lasten vanukaspurkkeja että jos joku tarttis niitä. Ne voi vissiin nakata roskiin.

Mitä teen tuolle nahka-asulle, joka oli ylioppilasjuhlissani? Se oli ehkä kokoa 34 ja nyt olen kokoa XXXL. Ei ole enää edes motivaatiorytky.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo roskiin jos et käytä sitä.

Kysy lapsilta ja muilta läheiseltä onko heillä käyttöä ruokasalin kalustolle jos et itse sitä enää halua. Jos ei, myy kuolinpesiä ostavalle firmalle tai pyydä kierrätyskeskusta hakemaan.

Käy kirjat läpi ja säilytä ne, jotka aiot vielä lukea. Ne, jotka luulet, että joku muu saattaisi vielä haluta lukea vie kierrätyskeskukseen. Loput sekajätteeseen sellaisenaan.

Vanukaspurkit roskiin.

Nahka-asu vintagemyymälään tai kierrätyskeskukseen.

Vierailija
2/6 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildo roskiin jos et käytä sitä.

Kysy lapsilta ja muilta läheiseltä onko heillä käyttöä ruokasalin kalustolle jos et itse sitä enää halua. Tykkään paljon tuosta kalustosta. Ruokasalia ei ole, mutta kyllä ne tännekin kolmioon mahtuu. Jos ei, myy kuolinpesiä ostavalle firmalle tai pyydä kierrätyskeskusta hakemaan.

Käy kirjat läpi ja säilytä ne, jotka aiot vielä lukea. Kirjat on rakkaita ja itsekin olen tehnyt työurani kirjojen parissa. Aika paljon voisi pistää menemään, mutta ei noita vanhoja, nahkakantisia kirjoja. Ne, jotka luulet, että joku muu saattaisi vielä haluta lukea vie kierrätyskeskukseen. Loput sekajätteeseen sellaisenaan.

Vanukaspurkit roskiin. Nää meni jo roskiin 😀

Nahka-asu vintagemyymälään tai kierrätyskeskukseen. Kyllä! Tää on jo vintagea 70-luvulta

- ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä kuolinsiivous? Tee niin kuin muutkin, vahinko kiertämään. Antaa lasten päättää aikanaan, mitä haluavat pitää ja mitä haluavat hävittää. 65-vuotiaalla on tilastollisesti vielä paljon vuosia edessään. Ehkä haluat tulla haudatuksi siinä nahka-asussa? Se voi hyvinkin mahtua päällesi vietettyäsi elämäsi viimeiset 10 vuotta vuodeosastolla sängyn pohjalla maaten.

Vierailija
4/6 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on vaan siivous. Nurkista ois turhat

Vierailija
5/6 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä kuolinsiivous? Tee niin kuin muutkin, vahinko kiertämään. Antaa lasten päättää aikanaan, mitä haluavat pitää ja mitä haluavat hävittää. 65-vuotiaalla on tilastollisesti vielä paljon vuosia edessään. Ehkä haluat tulla haudatuksi siinä nahka-asussa? Se voi hyvinkin mahtua päällesi vietettyäsi elämäsi viimeiset 10 vuotta vuodeosastolla sängyn pohjalla maaten.

Kuolinsiivous tuntuu olevan muotia ja ymmärrän sen. Miksi jättää rompetta lasten sortteeravaksi?

Saattaa olla tai sitten ei että makaan nahka-asu päälläni vuodeosastolla. Sinullakin on vanhuus edessä vaikka nyt vittuilet minulle. Jokaisen meidän päivät ovat luetut. Minä olen onneksi saanut elää näinkin kauan ja toivon sitä edelleen.

Vierailija
6/6 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsiivouksen voitte työntää /cseenne. Ainoa tapa, jolla toi toimii on kuolla heti siivouksen jälkeen tai muuttaa siivoulsen jälkeen pihalle telttaan. Ihme passiivisagressiivista marttyrointia, josta pitäö tietenkin ilmoittaa mahdollisimman monelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme