Mitä miehen päässä liikkuu..? Osa 35728
Mies hengaili illalla autotallilla kaverinsa ja kaljakassin kanssa. Minä kävin hakemassa maton tamppaustelineeltä, huikkasin että menen pesemään sen kylppäriin samalla kun hiusväri vaikuttaa.
Hetken kuluttua mies tulee kylppäriin ja hämmästyy, kun olen alasti. (pesen matot aina niin, ei tarvitse varoa vaatteita ja saan mennä siitä suoraan saunaan) Sanoi, että se kaverihan olisi voinut tulla tähän?!? Muistutin, että sanoinhan meneväni mattopesulle, käyttäkää toista vessaa.
No, kummalliseksi menee nyt. Nämä kaksi nelikymppistä (siis oikeasti aikuista, ihan normaalisti fiksua) ukkoa pyörivät ihan ihmeen kauan siinä kylppäriin oven toisella puolella, aina jotain tikusta asiaa muka toimittivat siinä. Ovessa savulasi, molempien naamat siinä möllöttivät. Vuorotellen koputtelivat, että saako tulla käymään vessassa.. Mulla alkoi palaa hermo, sanoin että menkää muualle. Tunnin verran varmaan meni sen maton kanssa ja nämä ei montaa metriä siitä ovesta ehtineet.
Niin tänä aamuna mies on äkäinen, kun olen kuulemma antanut ymmärtää ja sitten ollutkin tyly! Kysynkin nyt, että olenko mä missannut jonkin kansainvälisen koodin, missä pieruverkkarit ja hiusväri on jokin kutsu kimppaseksiin?? (sellaista ei olla harrastettu muutenkaan) Ja ei, en kuvittele olevani mikään erotiikan papitar, jota tämä kaverimies muuten kuolaisi, oon ihan perus pyylevä useamman lapsen äiti, vähän kulahtanutkin varmaan.. Niin että mitä hittoa tässä tapahtui?
Kommentit (3)
Sori, mutta itse olisin laittanut päälleni vaikka jonkuu kulahtaneen tee paidan ja alushousut. Tai edes jotakin. Vähän tuntuu että halusit provosoida molempaa miestä. Joten minun mielestä se kummallinen ja outo olet sinä.
Ukkosi on taipuvainen projisoimaan. Häntä alkoi panettaa, joten hän kuvitteli että sinä ehdottelet.
Olisivat varmaan tulleet katselemaan pyllistelyäsi mattojen kanssa mielellään :D
(Miehellesi olisi pitänyt sanoa "älä tule kylppärille, olen siellä pesemässä mattoja" eikä "menen pesemään mattoja". Kun jyrkkä kieltosana puuttui, niin mies luuli matonpesusi liittyvän jotenkin häneen - nää on näitä miesaivojuttuja. Kaljapäissään hän ei jäänyt edes ihmettelemään väärinymmärryksen mahdollisuutta vaan kirmasi paikalle kuin nuori orhi.)
Jos niillä oli kaljakassi, niin varmaan niitä pissitti. En tajua mitä mystiikkaa tuossa oli.
Ukko näki sinut alasti, joten miksi ei olisi alkanut panettaa?