Apua!
Eli minun ongelmani on tälläinen. Nyt on menossa rv9 ja tuntuu siltä että lihoan kuin pulla taikina koko ajan. ELi sellasista pientä kuvotusta on liikenteessä jos ei ole kerennyt syömää. Tai itse asiassa tulee todella paha olo jos ei syö. Miten siis saan painoni pysymään kurissa kun on koko ajan syötävä jotai? Mitä kannattaa syödä jotta nälkä pysyisi poissa pitkään?
Kommentit (3)
ja hedelmiä, vihanneksia.. Eivät myöskään ole niin lihottavia. Ja juo paljon vettä, niin turvotus laskee.
Joka tapauksessa, mulla tuli alkuraskaudessa 5 kiloa niin että tömähti, just sen takia, että pahoinvoinnin vuoksi oli pakko koko ajan syödä. Siitä se on kuitenkin tasaantunut, tähän mennessä 10kg (tosin vielä pari kuukautta edessä) ja lähtötilanne suht hoikka.
Kuituja kannattaa tosiaankin syödä, ne täyttävät mutta eivät lihota. Puuroa, kokojyväleipää jne. Itse olen alusta asti syönyt aamiaiseksi jukurttia ja leseitä, ja vatsa on toiminut hyvin koko ajan. Banaanit on käteviä ja täyttävät hetkeksi, mutta jos niitä syö paljon, voi vatsa mennä ummelle.
Hätävarana voi pitää mukana esim. kuivattuja hedelmiä tai myslipatukoita tms., että heti saa suuhunsa jotain pahoinvoinnin iskiessä.
Kaiken kaikkiaan kannattaa syödä usein ja terveellistä perusruokaa, paljon vihanneksia, mikä näin kesällä on onneksi helppoa.
painoa jo 3-4kg!! tuntui että ruoka maistui ja kaksi lämmintä reilua ateriaa meni helposti päivässä.. maha oli kuin pallo ja kyllä siinä varmasti osa oli turvotusta niinkuin varmasti sullakin!? nyt on menossa rv38 ja painoa on tullut sellainen 8kg ja pieni sievä potkupallo on tuossa edessä ;)