Miksi raskausväsymys vain jatkuu?
Raskaus on edennyt 2. trimesterille, mutta valtava väsymys on yhä päällä, etenkin iltaisin. Hankalaa, koska projektit pitäisi saada valmiiksi nekin :-(
Milloin rautaa saa alkaa syödä/juoda?
Kommentit (6)
Puhun raskaudesta. Kiitos asiallisista kommenteista. ap
Paljonko hemarisi on? Lisärautaa ei tule nauttia ellei hemari ole alle 120.
Väsyttääkö sinua koko päivän vai vasta illalla? On aivan luonnollista, että illalla on normaalia väsyneempi. Kuinka pitkät yöunet nukut? Raskaana yöunien pituuden tulisi kasvaa, jotta keho saa tarpeeksi lepoa.
No mulla on nyt rv 33 ja nukun edelleen 2-3 tunnin päiväunet joka päivä. Ehkä kannattaisi chekata kilpirauhasarvot?! Mulla on vajaatoiminta ja lääkitystä on lisätty raskauden aikana. Ensimmäisen raskauden aikana mulla ei ollut siihen vielä lääkitystä, joten olin kuolemanväsynyt ja koomassa 24/7. Nyt olen jo jäänyt sairaslomalle ja on myönnettävä, että meillä oli töissä niin kiire, etten olisi enää jaksanutkaan pidempään, vaikka sen myöntäminen oli itselle hankalaa.
Mutta komppaan kyllä myös edeltäjää: väsymys helpottaa vauvan ollessa 1v.
4, jatkaa...syöthän foolihappoa ja D-vitamiinia? Niillä on positiivinen vaikutus jaksamiseen.
Mulla rv 37 ja väsymys jatkuu edelleen. Tällä hetkellä syön rautaakin, mutta ei vaikutusta. Edellisen raskauden väsymys helpotti kun lapsi oli noin 2-vuotias...
Väsymys helpottaa vauvan ollessa noin 1v kun se nukkuu täysiä öitä.