Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MouMoun uudet hiukset

Vierailija
13.10.2013 |

http://moumou.refashion.fi/2013/10/13/hei-matsataan/

Värjäisitkö itse samanlaisiksi? Miksi / miksi et?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten nuo edes kantajansa mielestä voisivat olla kauniit? Jos niiden pitää olla pinkit, niin värjäisi nyt edes siististi tyveen saakka. Tuohan on kuin esikoululaisen vesivärileikkien jäljiltä.

moumou.refashion.fi/2013/10/18/vaniljapirteloa-fazerina-suklaata-ja-vallaton-ville/

Vierailija
2/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Mulla on tummat hiukset, joten en lähtisin värjäämään niitä tuollaisiksi, koska en jaksaisi sitä vaalennusrumbaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pitkään pitkään aikaan lukenut tuota blogia, kunnes nyt. MITÄ MouMoulle on tapahtunut?! Missä välissä se on lihonut noin älyttömästi jaloista?!

Ja sen ihana pitkä ja paksu tumma tukkakin on jossain! 

Vierailija
4/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäisi, en pidä sävystä.

Vierailija
5/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskat, vaihtelu virkistää-hengessä.

Mut minä en kyllä tollaisia laittais missään tapauksessa.

Vierailija
6/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on todella epäsiistin näköinen, sotkuinen ja kuiva moppi. Sillähän oli vihdoinkin oikein kauniit hiukset viime aikoina. Sellaiset vaaleat ja siistit. Ja joo, en itse värjäisi tuollaisia ikinä.

Vierailija
7/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MouMou... On muuten tyylitajuton likka. Tajuttoman rumat  vaateyhdistelmät, ei osaa pukeutua oman kroppansa mukaan, väriyhdistelmät, tuo tukkapehko. Ehkä hänen lookinsa oli kovaa huutoa siellä maalla, mistä on kotoisin. Ne reidet ja lyhyet kädet on toki kenen tahansa hankala pukea kauniiksi. Maitojunalla Miss Maatila kisaan vaan.

Vierailija
8/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ilkeästi seiskalta kommentoitu, mutta tottahan tuo tavallaan on. Ei tuota tyttöä tyylitajulla ole siunattu.

Vierailija
9/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkailkaa nyt toki raukalle rahaa täältä, että pääsee edes kampaajalle.

Vierailija
10/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäisi enkä hirveästi tykkää. Tosin tuo Moumou on niin kaunis nainen, että mikä tahansa sopii ja näyttää hyvältä.

Vierailija
11/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika rock, mutta luulisi, että luulisi että tuollaiseen fledaan kyllästyisi parissa viikossa. itse värjäsin nuorempana (olen nyt 29v.) hiuksiani tiuhaan ja sävyt vaihtelivat melkein mustasta kuparinpunaiseen. nyt kuitenkin viimeisen reilun vuoden olen kasvattanut omaa keskiruskeaa väriäni takaisin ja aion jatkossa ottaa pelkkiä vaaleita raitoja sekaan.

Vierailija
12/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi parempi kun se luonnoton blondi, josta joku jo näköjään kommentoikin. Yleisesti en kyllä mistään karkkiväreistä tykkää, mutta kummasti toi näyttää kivalta.

Vierailija
13/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta tää oma tumma on sopinut parhaiten hänelle http://moumou.refashion.fi/2012/04/16/syntymapaivalahjakoru/ mutta nykyisellä olkapäätä lyhyemmällä pituuella, kun tuon hiuslaatu ei näköjään pysy hyvänä

Vierailija
14/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne hiuksilla koreilee!:D

Vierailija
15/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi peittää kyllä tuo iso otsa. Yhtä ruma kuin tyra banksilla!! Otsiksella naama ok.  http://moumou.refashion.fi/2011/05/18/garnier-2/

Vierailija
16/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moumoulla on ihan valtavan kauniit kasvot, ihan hollywood-kamaa. Noilla kasvoilla hiukset, kilot tai vaatteet on ihan yhdentekeviä, aina hyvännäköinen.

Vierailija
17/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäisi. Tollaset pinkit ja lilat kuuluu ihan teini-osastoon. Niin ja joku tuossa jo linkittikin vanhan kuvan, ne tummat pitkät oli parhaimmat hiukset. Todella kauniit.

Vierailija
18/20 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun värjää itselleen järkevän väriset hiukset, niin hampaiden raotkin voisi toki oikoa umpeen.

Vierailija
19/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs toi tukka nyt... Kulahtanut ohut lirmu, jota Moukka ei enää jaksa yrittääkään kuin kiskoa hirveälle ponnarille.

Vierailija
20/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ruma varsinkin kun ei yritäkään laittautua, luulisi että putiikin myyjän toivottaisiin olevan jotenkin huolitellunpi. Kasvothan sillä on kauniit vaikka meikittäkin, mutta hiukset ainakin tuolla poninhännällä ihan hirveät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän