vanhempi mies
moniko vanhempi mies himoitsee nuorempaa povekasta ja muodokasta varattua naista joka vois vaikka käydä baarista panemassa jossain syrjäisessä paikassa?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 12:46"]
Olen 50+ M, katselen mielelläni nuorien naisten peppuja, eihän siinä ole mitään tuomittavaa.
[/quote]
Olen kerran kaupassa "kuiskannut" nuorelle naiselle, että hänellä on ihanan näköinen peppu. Sain lämpöisen hymyn vastaukseksi.
Olen otettu, kun 45-50-vuotias mies katsoo minua silleen. Itse olen 22-vuotias. Kiihotun tuollaisesta katseesta ja tekee mieli heti alkaa keikistelemään. Usein pudotankin vahingossa jotakin lattialle, että saan näyttää miehelle pyllyäni. Sillä on usein sellainen vaikutus, että mies tulee heti juttelemaan. Usein on kalukin jo pystyssä. Silloin on ihana kiusoitella miespoloa. Joskus tulee pyydettyä mies mukaankin , jos hän on oikein söötti ja mukava. En pane pientä vatsakumpuakaan pahakseni, kun sitä vasten on niin mukava keinutella.
Nuorena naisena pidän siitä kun vanhempi mies malttaa olla myös hellä eikä heti ole munaansa tyrkkäämässä minuun.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:32"]
moniko vanhempi mies himoitsee nuorempaa povekasta ja muodokasta varattua naista joka vois vaikka käydä baarista panemassa jossain syrjäisessä paikassa?
[/quote]Minä ainakin. Kun tulee hyvän-näköinen nainen joka haluaa tanssia, miten sitä voi vastustaa kun tanssiessa nainen kihnuttaa pilluaan jalkaani vasten. Tai hieroo pöydän alla kaluani, onneksi on tila-auto. Tänään meinaan nuolla vaimoni tooooosi pitkään niin että se on hellä, tämän jälkeen laitan hänen rinnoille hierotaöljyä ja puriselen nuolenja pureksin niitä. Haluaisitekko naiset teille tehtäisi näin? . T. mies kouvolasta 53v
Oletteko nähneet vaimonne tai avokkinne panevan toisen kanssa?
Minä olen ja kiihotuin
En ole. Ja jos tietäisin vieraasta miehestä suhde olisi kerrasta poikki. Annan vaimolleni monipuolisesti seksiä että pitäis riittää. Vaimonikin mielestä olen huippu, ja sanojensa mukaan seksi on mahtavaa ja syrjähyppyjä ei tarvitse miettiä.
Varmaan suurin osa vanhemmista miehistä haluaisi vielä maistaa nuoren naisen pillua, ei siinä tarvitse olla povekas.
Turha hurskahdella, olen yli 40vM ja mielelläni tutustuisin nuoriin naisiin (n.20-25v).
kelpaisi kyllä tuollainen namu, mutta mielummin selvinpäin eikä missään puskassa
M43nääsville
Onneksi on taas pikkujouluaika tulossa. Se tietää nuorta pillua. Voi jee, että on taas kivaa päästä naimaan nuorta. Pikkujouluaika on kyllä ihan huippua ns. panomiehille. Akkaani en päästä pikkujouluihin, kun sitä olisi kuitenkin siellä vanhat pukit piirittämässä heti. On meinaa akalla niin hyvä perse, vaikka sen ite sanonkin.
epäreilua että ite käyttää nuoria tuolleen eikä anna vaimolle samaa mahdollisuutta,
M43nääsville
Eikö muka vanhempi mies saa nuorta pillua muuten kuin pikkujoulussa? /vilivallaton
Kyllä vanhempikin mies saa nuorta pillua ja nuori Nainen saa kokemusta omaavaa pelistä, jos molemmat sitä haluaa. Ikä ei välttämättä ole esteenä, siihen vaikuttaa paljon enemmän miehen yleisolemus ja käytöstavat.
Ei se nuori pimu siksi seksiin suostu että sua vanha mies haluaa, vaan siksi että saa yhden kokemuksen lisää vertailtavaksi ja vanhana muisteltavaksi. Ja vähän jännitystäkin, vähän niinkuin se vanha mieskin.
oli syy mikä tahansa jos seurauksena on seksi...niin eiköhän se ole kokemus kummallekkin joko samantekevä, miellyttävä tai epämiellyttävä....mutta muisto kuitenkin jonka aika kultaa....
M43nääsville
En todellakaan myönnä himoitsevan nuorempaa hyvännäköistä naista. Himoitsen vanhoja rupsahtaneita kääkkiä. Ne on niin mielissään ja haltioissaan, kun niitä vielä joku panee.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 11:51"]
oli syy mikä tahansa jos seurauksena on seksi...niin eiköhän se ole kokemus kummallekkin joko samantekevä, miellyttävä tai epämiellyttävä....mutta muisto kuitenkin jonka aika kultaa.... Eiköhän "Nääsville" ole ihan oikeassa. / vilivallaton
M43nääsville
[/quote]
Oho tais viestit mennä vähän "sakaisin" ;) Minä vaan komppasin Nääsvilleä / vilivallaton
Joo. Nuoret pimut on out. Vanhat ne vasta osaa olla kiitollisia. Kokemusta on.
Olen 50+ M, katselen mielelläni nuorien naisten peppuja, eihän siinä ole mitään tuomittavaa.