Eronneet!!
Mistä syystä erosit puolisosi kanssa?
Erositteko yhteisestä päätöksestä vai toisen tahdosta?
Oletko koskaan katunut eroa? Tai onko tuntunut jälkikäteen, että ehkä olisi pitänyt yrittää vielä?
Miten kauan mietitte eroa ennen kuin päädyitte siihen?
Kommentit (5)
Mies löysi uuden, joten hänen aloitteestaan, mutta lopulta yhteisestä päätöksestä, koska en kyllä olisi pettämisen jälkeen halunnut jatkaakaan.
Joskus kyllä salaa ehkä jossittelen, että mitä jos hän ei olisi tuota naista löytänyt...
Suhteen paljastumisesta eropäätökseen meni pari kuukautta. Suhde oli silloin kestänyt puolisen vuotta (kai?)
En koskaan saanut suhteelta mitään, mies ei edes halunnut ymmärtää minua. Ihastuin toiseen ja sanoin että haluan erota. Nyt saan kantaa "huora ja pettäjä" -leimaa lopun ikääni, koska en älynnyt erota ensin ja sitten vasta löytää uutta. Ja lapsien takia eksän kanssa on pakko olla jonkinlaisissa väleissä. huoh.
Mies sairastui eikä halunnut hakea apua mt-ongelmiin, ei jaksanut perhe-elämää baarielämä kyllä kiinnosti. Mun aloitteesta erottiin, mietin asiaa 2 vuotta ennen kuin otin puheeksi. Kaduttaa ainoastaan etten lähtenyt aikaisemmin.
Yhteisestä päätöksestä. Ei ole kaduttanut. Syitä oli useita, mutta pinnalta katsoen erosimme siksi, kun en halunnut muuttaa toiselle mantereelle, vaikka se oli miehen unelma. Keskitason syy oli miehen toistuva uskottomuus, jonka kanssa en pystynyt elämään. Todellinen syy oli ihan yksinkertaisesti se, että tein alun perin väärän valinnan, koska en uskonut saavani parempaa. Oma vika. Ainakin viisi vuotta meni päätöksen teossa, koska rakkautta meiltä ei puuttunut eikä seksiäkään. En ole tavannut ex-miestäni kertaakaan menemättä hänen kanssaan sänkyyn. Kaikeksi onneksi viime tapaamisesta tulee pian 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 11:00"]
Mistä syystä erosit puolisosi kanssa?
Erosin sairaalloisen mustasukkaisuuden ja väkivallan takia.
Erositteko yhteisestä päätöksestä vai toisen tahdosta?
Mun tahdosta ja päätöksestä erottiin.
Oletko koskaan katunut eroa? Tai onko tuntunut jälkikäteen, että ehkä olisi pitänyt yrittää vielä?
En ole katunut eroa. Katunut vain sitä etten eronnut jo aikaisemmin. Ei ollut mitään miksi yrittää.
Miten kauan mietitte eroa ennen kuin päädyitte siihen?
Minä mietin eroa vuoden verran.
Jotta näin minä.