Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain yhden kanssa olleet, onko muita?

Vierailija
13.10.2013 |

Kauanko olette olleet yhdessä? Mitä on jäänyt puuttumaan? Mitä tekisit toisin uudessa suhteessasi?

Itse olen ollut 20 vuotta yhdessä vaimoni kanssa. Seksiä kyllä on (1-3 kertaa viikossa) mutta vain  yhdyntää. Vaimon tavaraan ei saa koskea sormella tai kielellä eikä vaimo samoin koske minun vehkeeseenkään kuin omalla värkillään.

Arvaatte varmaan, miksi "ruoho aidan takana" kiinnostaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Yhdessä kohta 20 vuotta, ylä- ja alamäkiä matkan varrella. Vaimo on lähes yhtä "pervo" kuin minäkin. Saa koskea ja kosketaan kielellä, dildolla, vibraattorilla. Eturauhanen saa kyytiä suihinoton yhteydessä. Yhteinen pervouden taso selvisi suhteen jo suhteen alkuaikoina. 

Ruoho aidan takana ei juurikaan kiinnosta. Joskus vaimo ottanut puheeksi kolmen kimpan (n+n+m) mutta siihen liittyy minusta liikaa komplikaatioita. En harrasta seksiä sellaisten kanssa joiden suhteen mulla ei ole suuria tunteita ja joihin en voi täysin luottaa. Vaimo on joskus ilmaissut huolensa siitä, onko minulla elämätöntä elämää tämän meidän suhteemme vuoksi.

Suosittelen miettimään etukäteen sen, mitä seksielämältään haluaa. Jos ihmissuhteessa seksin alkamisen paikkeilla ilmenee epäsuhta niin silloin on valinnan paikka. Siis HETI SILLOIN. Kakskytä vuotta yhteiseloa myöhemmin ei mun mielestä ole kovin reilua sanoa toiselle varoituksetta että "Mä lähden. Me ei olla seksuaalisesti yhteensopivia eikä olla koskaan oltukaan." Tai ryhtyä pettämään.

Vierailija
2/2 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuottta yhdessä. Ylä ja alamäkeä.. ja alamäki oli jyrkkä.Löysimme toisemme uudelleen, kiitos lääkärin ja hormoonikorvaushoidon. Vaihdevuodet tekee naisesta muumion! Mahtavaa suuseksiä puolin ja toisin. Seksilelut käytössä, miehelläni myös sopiva lelu jolla stimuloida eturauhasta suihinoton yhteydessä. Kolmen kimppaa kokeiltu. M+M+N Positiivinen kokemus, täysin vieras mies. ap. puhu vaimosi kanssa!  Seksi on muutakin kuin yhdyntä. Paljosta jäätte paitsi. Onnea yrityksiin! N 50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme