Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset salilla.

Vierailija
12.10.2013 |

Jaksan kyllä hämmästellä naisia salilla.Itse menen rahan edestä kuntoilemaan,toiset näyttivät keskittyvän puhelimen näppäilemiseen,juoruiluun ja itsensä ihasteluun peilistä.Voiko noista edes sanoa,että on käynyt salilla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa. On ne käyny. Mitä tekemässä, onkin asia erikseen.

Vierailija
2/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kukin tyylillään toki, mutta löytyyhän näitä joka salilta. Itse ymmärrän hyvin  että se iphone kulkee treenissä mukana, koska siitä kuunnellaan musiikkia ja puhelimeen voi olla liitettynä dataa tallentava sykevyö apseineen. Sitten on näitä jotka tuijottaa sitä puhelinta koko salilla olonsa ajan, esim katse on kiinni siinä puhelimessa juoksumatollakin. Minä lentäisin aika äkkiä seinille jos niissä vauhdeissa alkaisin plärätä puhelintani (ymmärrettvästi näiden näpyttelijöiden nopeus onkin jotain muuta).

Samoin nuoret naiset ja tytöt tuntuvat viihtyvän salilla laumoissa. Mun salilla käy usein 3-4 nuoren naisen porukka, ja treenit suoritetaan joka kerta seuraavasti: yksi tekee laitteessa hissuukseen sarjat läpi, muut seisoo ympärillä ja juoruaa. Seuraava istuu laitteeseen tekemään sarjansa, edelleen muut 2-3 höpöttelee vieressä mukavia. Tässä on vähän jo mielestäni sekin epäkohta, että yksi laite on aina kerralla varattu suht pitkän ajan, muuten kai ok.

Eihän siinä mitään jos se itselle toimii noin, mutta väistämättä välillä ihmetyttää että miksi nämä ihmiset sinne salille raahautuu, kun mitään isommasta fyysisestä suorituksesta ei selvästikään ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon niin pihi, etten viittis maksaa salista (jäsenyydestä puhumattakaan) ellen sitten oikeesti treenaisi siellä. En viitsi maksaa elokuvissa käymisestäkään, ellei leffa kiinnosta, enkä maksa ruuasta, jota en aio syödä. Nuorilla on nykyään vissiin liikaa rahaa. 

Vierailija
4/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kuiten tulee musiikkia kaiuttimista,joten miksi raahata oma mankka mukana?

Juurikin 3 mainitsema tyyli ihmetyttää.Yksi tekee laitteella,toinen juttelee siinä vieressä seisten ja kun poistuu laitteesta,jutteleva menee tekemään kahdet väännöt ja taas seuraa toista uudelle laitteelle,seisten taas siinä vieressä höpisten.

Tai kaksi liikettä,nakutellaan puhelinta,kaksi liikettä ja taas napataan puhelin kouraan.

Onko jotkut vaan niin hyvässä kunnossa,ettei tarvitse rahan edestä treenata?

Itselläni pysyy visusti puhelin pukukaapissa salissa olon ajan.

Vierailija
5/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin musavehkeenä ja saatampa nappailla joskus (kun oon yksin, en kehtaa muitten aikana :D !!) kuvan tai toisenkin, mut treenaan mielestäni täysiä, hiki lentää ja syke korkeella kokoajan.. ihmettelen toki myös niitä jotka treenaa laiskasti, hiukan vemputellaan laiteessa ja istutaan minuutti tolkulla ja sama uudestaan.. eikä tuu ees hiki. No, ei kuulu mulle, mä oon muokkaamassa kroppaani ja se on mulle tärkeetä, toisille on toki on eriasiat tärkeitä.. 

Vierailija
6/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sali on onneksi sen verran tilava, ettei nämä laumoissa treenaavat juuri häiritse, se juttelukin peittyy kajareista tulevan musiikin alle. Mutta pienemmässä tilassa siitä olisi jo haittaa ja ihmettelenkin, etteivätkö itse huomaa käytöksessään mitään kummallista. Kivahan se on kavereiden kanssa treenailla ei siinä mitään, mutta pääpainon ei kai kuuluisi olla siinä jutustelussa?

Ja tosiaan isolla salilla laitteitakin on se 2-3kpl samaa lajia joten kaikkea pääsee kyllä vuorollaan tekemään, mutta muuten on tökeröä varata esim yhtä jalkaprässiä puoleksi tunniksi sitä tarten, että jokaisen siinä käy vuorollaan vähän istuskelemassa.

Vierailija
7/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 20:24"]

Onko jotkut vaan niin hyvässä kunnossa,ettei tarvitse rahan edestä treenata?

Itselläni pysyy visusti puhelin pukukaapissa salissa olon ajan.

[/quote]

Heh. Nimenomaan ne ei ole kunnossa ja siksi riittää kevyempikin puuhastelu.

Vierailija
8/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen 39v, käynyt salilla laihdutus mielessä, olen laihduttanut 20kg toukokuusta 2013 lähtien, katson itseäni joskus peilistä, koska haluan nähdä miltä näytän, pidän kireitä vaatteita tsempatakseni isteäni jatkamaan ja nähdäkseni mitä paikkoja tulisi vielä enempi treenata. Puhelimesta kuuntelen musiikkia, vain jos kaiuttimista ei tule makuni mukaista tsemppaavaa musiikkia ja vastaan viestiin ja puheluihin, jos joku minulle soittaa. Kuntopyöräillessä luen lehtiä. Oloni on ihana ja energinen. Tein vuosisopimuksen kuntosalille.

Vierailija
9/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:25"]

Mulla o puhelimessa sellanen kuntosali-sovellus. Katon siitä saliohjelman.

[/quote]

Wut?Siis laitteissa kuntoillessa kattelet,mitkä laitteet on vapaana vai..?Ja saliohjelman voi katsoa ennen salia,eikä salissa.

[/quote]

Juu ja saliohjelman voi myös kirjoittaa paperille. Mutta käytän tulevaisuudessakin puhelinta.

Vierailija
10/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just salilla käymisen ärsyttävä puoli. Muut tuijottaa ja tarkkailee koko ajan mitä tekee. Viimeksikin yksi tyttö tollotti ihan avoimesti kun viattomasti soudin soutulaitteessa. Keskittykää ihmiset siihen omaan treenaamiseenne ja jättäkää toiset rauhaan!

Vierailija
11/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä salilla missä mä käyn tule mitään musiikkia kaiuttimista. Kyllä sinne pitää kantaa ihan omat treenimusat. Mulla on puhelimessa spotify, joten se on ainoa syy miksi pidän puhelinta salilla mukana. Puhelin on mulla käsivarsikotelossa ja näperrän sitä ainoastaan silloin kun tulee joku fiilikseen sopimaton kappale.

Vierailija
12/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä puhelimen näpertäjät näpersivät ihan jotain viestejä koska ei ollut kuulokkeita korvilla,aivan jatkuvaan tahtiin.Välillä katselin silmäkulmalla,kun itse poljin hien pintaan,tämä näpertäjä vain istui ja näpytteli sen aikaa.Peilistä tiirailija katsoi aivan jatkuvasti itseään peilistä juodessa ja välillä kääntyi selkä peiliin päin,ihan kuin muutokset olisivat heti havaittavissa.Ymmärrän kyllä jos peilistä katsellaan käden asentoa punttia nostaessa.

Eikö spotifystäkin saa ennen salia itselle sopivan musiikki listan,josta sitten soi itselle sopivat treenimusat? ap

Vierailija
13/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, edellä mainitut salilla kävijät ihmetyttää! Meillä näyttävät ottavan puhelimet mukaan jopa ryhmäliikuntatunneille, kerran kesken jumpan, kun muut hörppäsivät pulloista vettä, eräs tyttö meni tarkastamaan (pullot, pyyhkeet yms. salissa seinien vieressä) oliko tullut puheluita/viestejä! :D tiedä sitten olisiko vastannut jos ois soinut.. 

Vierailija
14/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on nivelreuma, joten teen kaiken hitaasti ja kevyesti, että en loukkaisi itseäni. Anteeksi, että en kulje nivelreumapaidassa vaan luulet minua laiskaksi.

Vierailija
15/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21. Kukaan ei luule mitään.Ylipäätänsä teet jotain.Menee se minullakin aikaa tutustua laitteisiin,ohjeita lukiessa ja säädöissä,mutta hitaasti kuntoilevasta nyt ei ollut kyse.Pointti oli se,että ylipäätänsä salilla tehdään sitä mitä siellä kuuluu tehdä,eikä näperretä fb:ssä.Sen voi hoitaa ennen ja jälkeen salin. ap

Vierailija
16/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on aikaa tuijottaa mitä muut tekee salilla, et itse treenaa tarpeeksi intensiivisesti. Eli pata kattilaa jne. :D

Vierailija
17/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma kuntosali.

Vierailija
18/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 10:29"]

No nämä puhelimen näpertäjät näpersivät ihan jotain viestejä koska ei ollut kuulokkeita korvilla,aivan jatkuvaan tahtiin.Välillä katselin silmäkulmalla,kun itse poljin hien pintaan,tämä näpertäjä vain istui ja näpytteli sen aikaa.Peilistä tiirailija katsoi aivan jatkuvasti itseään peilistä juodessa ja välillä kääntyi selkä peiliin päin,ihan kuin muutokset olisivat heti havaittavissa.Ymmärrän kyllä jos peilistä katsellaan käden asentoa punttia nostaessa.

Eikö spotifystäkin saa ennen salia itselle sopivan musiikki listan,josta sitten soi itselle sopivat treenimusat? ap

[/quote]

Joo, saa sopivat treenimusat. Mutta koska Spotifytili on mun miehen, niin mähän en saa hänen soittolistoihinsa koskea, enkä ole jaksanut tehdä myöskään omaa. Niin paljoa en jaksa olla kiinnostunut. Ihan omaa laiskuuttahan se on, mutta meillä on aika pitkälti sama musiikkimaku kyllä. Ainoastaan jotkut biisit ärsyttävät niin paljon että ne on ihan pakko skipata.

Vierailija
19/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoi. Ap:lla on kummasti aikaa kyylätä muita salilla. Itse treenaan sen verran kovaa etten juurikaan keskity ympäristöön. Juu kuuntelen Iphonesta spotifya ja vaihdan kappaleita tarpeen mukaan. Eipä jää paljon aikaa arvostella muita. Kukin tavallaan!

Vierailija
20/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla o puhelimessa sellanen kuntosali-sovellus. Katon siitä saliohjelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme