Sain eilen kännissä oudon raivokohtauksen!
Oon 20v poika ja asun yksinäni. Oon todella yksinäinen ja olin iltakävelyllä. Olin silloin ihan selvin päin..
Näin eräällä parvekkeella porukan nuoria naisia. He olivat selvästi nauttineet alkoholia ja heillä oli hauskaa...
Jostain syystä tuo näky rupesi vituttamaan minua ihan suunnattomasti.
Minun tekimieli huuta, että turvat kiinni... Mutta hillitsin itseni ja jatkoin matkaa. Olin koko lenkinajan raivon vallassa ja kotiin päästyäni aloin yksinäni juoda kaljaa...
Humaltuessa raivoni vain kasvoi ja minun olisi tehnyt mieli alkaa riehumaan..
Varmasti olisin niin tehnyt jos en olisi ollut yksinäni..
Menin deittisivulle jossa mulla on profiili ja aloin tahallani haastaa sielä riitaa jotta sain raivota "takaisin" ... Vasta äsken aloin tuntea pääni alkavan taas seljetä ja viha rupesi laskemaan..
Olen hieman hämmästynyt. En ikinä ole humalassa ollut agressiivinen mutta toisaaltaan tämä vihaisuus alkoi jo selvinnpäin..
Ihan kuin päässäni olisi jokin niksahtanut..
Myös sekä isäni, että isoisäni käyttäytyivät humalassa agressiivisesti.. Onko minulla alkamassa sama? Vai mistä tässä on kyse??
Kommentit (8)
Tommoset tyypit jotka kilhatelee ihan pimeistä jutuista (siis tavallisista ei häntä loukkaavista asioista) niin te olette sairaita persoonallisuushäiriöisiä psykopaatteja. Tuollaisten tyyppien ei pitäisi kulkea vapaalla jalalla taikka teille missään tapauksessa saisi tarjoila alkoholia..
Tarkkaile juomisen vaikutuksia. Lopeta se, jos sama jatkuu. Toivottavasti et ole alkoholisoitumassa,koska se ei tiedä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tommoset tyypit jotka kilhatelee ihan pimeistä jutuista (siis tavallisista ei häntä loukkaavista asioista) niin te olette sairaita persoonallisuushäiriöisiä psykopaatteja. Tuollaisten tyyppien ei pitäisi kulkea vapaalla jalalla taikka teille missään tapauksessa saisi tarjoila alkoholia..
Eiköhän se riitä, että pysyy alkosta erossa jos on taipumusta aggressiivisuuteen kännissä.
Oot ap nuori vielä, kun nyt jo tajuat että alkoholi ei sovi sulle ja se saa sut vielä pulaan, niin säästyt elämässä paljolta. Tuo kulkee todella vahvasti geeneissä, eikä siinä auta muu kuin olla juomatta, koska aina naksahtaa.
Alkoholi ei sovi sinulle. Toisaaltaan ihminen on aito oma itsensä humalassa, joten sinulla taitaa olla käsittelemätöntä ja patoutunutta vihaa sisälläsi. Liittyy jotenkin naissukupuoleen koska triggeröidyit niin vahvasti. Jokin siinä tilanteessa satutti sinua ja laukaisi reaktion jonka olet menneisyydessä tukahduttanut ja jättänyt päästämättä ulos. Vältä humalatilaa. Kaltaisesi ihmiset päätyvät usein tappamaan tai pahoinpitelemään jonkun humalassa. Älä pilaa elämääsi.
Suosittelisitteko yrttiä heille keille alkoholi aiheuttaa nopeammin ongelmia?
Jokainen kilahtaa joskus elämässään. Tuonkin kohtauksen voi kääntää opikseen ja ajatella asiaa niin, että kilahtaminen on osa koko elämän kestävää itsensä opettelua. Suosittelen kuntonyrkkeilyä. Pari tuntia kunnon säkin takomista helpottaa kummasti.
Käyppä tohtorilla tarkistuttamassa verensokeriasiasi. Saatat olla 2tyypin diabeetikon alku tai omata taipumusta alkoholismiin.
Maltatko syödä kun alat juomaan vai mennäänkö liemillä tajun loppuun?
Hanki apua.