Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialalääke aiheuttanut ihan kummia unia!

Vierailija
11.10.2013 |

Olen nähnyt niin outoja ja värikkäitä unia, ettei koskaan. Onko muille tuttua tällainen? Muuten en ole juurikaan vaikutusta huomannut. Olen ehkä hieman pitkähermoisempi, mutta nuo unet, huh huh!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiini aiheutti minulle aikoinaan samaa. Väsytti minua hirvittävästi ja unetkin oli ihan päättömiä! Aiheutti samaa äidillenikin.

Vierailija
2/7 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mielialalääke aiheutti minulle pahoja painajaisia. Olin silloin niin loppu etten edes muista lääkkeen nimeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sertraliinista niin todentuntuisia unia etten ina tiennyt mikä oli oikeasti tapahtunut ja mikä ei-> oli pakko lopettaa lääke. 

Vierailija
5/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
6/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Näin painajaisia lääkkeitä syödessäni.

Vierailija
7/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxinia olen syönyt pari kuukautta ja unet ovat todella muuttuneet, ne tuntuvat tosi pitkäkestosilta ja yksityiskohtasilta. Suurin muutos on se, että näen unia ihmisistä, joita en ole nähnyt vuosikymmeniin tai ajatellutkaan heitä. Vanhoja koulukavereita ja tuttuja paikkoja menneisyydestä tulvii mieleeni. Lääke on nähtävästi jotenkin aktivoinut aivojeni osia, jotka käsittelevät muistoja. Yöt ovat kyllä melkoisen mielenkiintoisia, myös ahdistavia välillä.