Lähes 35 miljoonaa Eurojackpotissa voittanut
"Uskomaton juttu, mutta ei tämä elämää mullista. Mennään niin kuin ennenkin, tosin nyt ei tarvitse kaikkia hintoja miettiä."
Ajatuksia? Itsellä heräsi ärsyyntyminen... itse en enää ikinä rahan eteen tekisi mitä en todella halua.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nuo voitot tuppaavat menemään niille "vaihdan nissanin käytettyyn hondaan ja ehkä käyn tukholmassa risteilyllä ja loput rahat säästän pahan päivän varalle" -tyypeille.
Hah hyvin sanottu siellä takarivissä. Sit jos oikein hurjaksi rupee niin voi ostaa lihatiskiltä ihan sitä mestarin leikkaamaa lihaa tyhjiöpakatun sijaan ja Honda ostetaan puolnahkapenkeillä. Duunarinhommia jatketaan tietysti koska pitäähän sitä elämässä olla sisältöä.
Mä ostaisin 35miljoonalla ainakin 20 urheiluautoa ja rakennuttaisin niille autotallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nuo voitot tuppaavat menemään niille "vaihdan nissanin käytettyyn hondaan ja ehkä käyn tukholmassa risteilyllä ja loput rahat säästän pahan päivän varalle" -tyypeille.
Tai sitten näillä "tarinoilla" yritetään houkutella ihmiset pelaamaan enemmän.
No mitäpä luulet, voiko voitto oikeasti iskeä samaan paikkaan useamman kerran ja miksi pelaajat on aina jotain tunnistamattomia kaupasta arpansa ostaneita. Ei mene enää läpi kun haisee pahemmin kuim viikon vanhat kalsarit.
Tässä Lambouhini mies ottaa kodittoman uuteen elämään :
Idiooteille menee aina nuo voitot, pännii niin ettei veri kierrä. Itse muuttaisin elämässäni heti kaiken, ensimmäisenä ottaisin loparit töistä, päivittäisin kaikki uuteen ja parempaan ja vippaisin vähän perheenjäsenillekin.
Miettikää näitä viime aikoina voittaneita ja heidän suhtautumistaan. Sehän kertoo todellakin siitä että suomalaiset ovat onnellinen kansa. 'En halua muuttaa mitään'.
Ajattelen tuota loimaalaismiestä. Jos hän kertoisi kaveriporukalle tai huoltamon kuppilan kantatutuille, kaikki muuttuisi eikä koskaan enää palaisi entiselleen. Sellainen on rahan vaikutus. Ystävistä tulisi lauma kateellisia tai mielistelijöitä. Minusta voittaja suhtautuu erittäin kypsästi ja fiksusti. Hän haistattaa rikastumiselle pitkät.