Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna mulle vinkki asunnosta ja saat 200e

Vierailija
11.10.2013 |

Eli homman juju on siis seuraava: Jos tunnet pk-seudulta jonkun henkilön joka voisi jälleenvuokrata asuntonsa pimeästi mulle esim. koska asuu toisen luona, niin kerroppas vinkki osoitteeseen vuokraus@hushmail.com, niin maksan 200e kyseisestä vinkistä mikäli yhteydenotto johtaa vuokraukseen.......vuokraajalle voi sanoa ennakkotietona, että maksan vuokran joka toinen perjantai

Ymmärrän toki, että mun täytyy pitää kirjani muualla, mutta se ei ole este.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:44"]

Eli homman juju on siis seuraava: Jos tunnet pk-seudulta jonkun henkilön joka voisi jälleenvuokrata asuntonsa pimeästi mulle esim. koska asuu toisen luona, niin kerroppas vinkki osoitteeseen vuokraus@hushmail.com, niin maksan 200e kyseisestä vinkistä mikäli yhteydenotto johtaa vuokraukseen.......vuokraajalle voi sanoa ennakkotietona, että maksan vuokran joka toinen perjantai

[/quote]

Miksi?

Vierailija
2/4 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:44"]

[/quote]

Miksi?

[/quote]

Jotta se vuokraaja saa asumis ym. tuet kyseiseen asuntoon.....itse käyn töissä, joten mulle on aivan sama etten itse pääse nauttimaan samoista eduista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka idiootti nyt tukee ihan kirjallisesti harmaata taloutta? Kun homma kusee ja jää kiinni, on joku tyhmä vatipää sitten oikein tarjottimella tarjonnut jotain harmaata kämppää sulle.

Mitäpä jos vuokraisit ihan päivän valossa sen kämpän itsellesi?

Vierailija
4/4 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:04"]

No kuka idiootti nyt tukee ihan kirjallisesti harmaata taloutta? Kun homma kusee ja jää kiinni, on joku tyhmä vatipää sitten oikein tarjottimella tarjonnut jotain harmaata kämppää sulle.

Mitäpä jos vuokraisit ihan päivän valossa sen kämpän itsellesi?

[/quote]

Olen aiemminkin tehnyt vastaavaa.....vuokraaja saa ylimääräisen 300-600e kämpästä riippuen/kk käteensä ja minä saan puoli-ilmaisen kämpän......ihan win-win tilanne, jossa kiinnijäämisriski on olematon.