YLE AREENA; Rauhantekijä-sarja, Irina Björklund ikäisensä näköinen vai ei?
Olen osassasa 2 menossa ja en osaa päättää onko päähenkilö ikäisensä näköinen, vai onko häntä maskeerattu vanhemmaksi? Näyttelee -72 syntynyttä ja on kyllä reippaasti yli 50-vuotiaan näköinen. Mitä muut sarjaa katsoneet ovat mieltä?
Lisäksi häiritsee se, että koko ajan kuuntelen englannin lausumista, koska tiedän että näytteljä on suomalainen. Täytyy varvaan laittaa jatkossa äänet pois, menee muuten juoni sivu suun.
Kommentit (23)
Irina näyttää vanhalta vain ja ainoastaan siksi, että hiukset ovat harmaantuneet. Kauniisti kylläkin. Vartaloltaan ei ole yhtään rupsahtanut! Ja kasvot kuten ikäisillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että hänet on maskeerattu 65- 70-vuotiaaksi.
Taidat olla kovin nuori tai tietämätön.
Olen eri kommentoija, enkä ole nuori, mutta yhtä vanhaksi luulin kyseistä roolihahmoa. Olen itse pian 43-vuotias, työkavereissani ja muissa tutuissani on useita noin viisikymppisiä naisia, eikä yksikään näytä vielä lähellekään seitsemänkymppiseltä! Irinan roolihahmo kasvojen maksaläiskineen ja hiustyylineen on todellakin maskeerattu vanhemman näköiseksi kuin mitä 48-vuotiaat ovat. Uskottavampi syntymävuosi olisi ollut - 52, ei todellakaan - 72! Äitini on syntynyt 50-luvulla ja itseasiassa hänkään ei näytä vielä noin vanhalta.
Mutta en antanut tämän seikan häiritä. Pitkästä aikaa todella hyvä ja koukuttava sarja, jonka juuri katsoin loppuun.
Mun parhaan ystävän mummo on 75-vuotias ja näyttää täsmälleen Irinalta. Hän on kyllä tosi hoikka ja liikunnallinen.