Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuntemasi rapu horoskooppi merkin nainen tälläinen?

Vierailija
11.10.2013 |

Itse siis oon rapu ja kuvailisin itteäni näin:

Herkkä ja kiltti, mutta myös tempperamenttinen, itsepäinen ja suorasanainen. Huolehtivainen, hellä, auttavainen, äidillinen ja pitää eläimistä (mulla ainakin koirat.). Naisellinen, seksuaalinen, mutta ei tyyppiä joka menisi sänkyyn monien ihmisten kanssa tuosta noin vaan mutta erotiikka näkyy ulospäin muuten. Mm. pukeutumisessa, flirttailussa ja esimerkiksi seksikkäissä kuvissa.

Merkit joiden kanssa tulen toimeen huonoiten: Vesimiehet. Ovat minusta outoja, kylmiä, kovia, sitoutumattomia... Myöskään kalat ei yleensä mielytä, ovat jotenkin liian lässyjä. Oinaat olevinaan hyviä ystäviä, mutta seläntakana kieroja valehtelijoita ja paskiaisia + kaksoset voi vetää samaan syssyyn.

Jousimiehistä en yleensä ota selvää ja kauriit tylsää perus kastia.

Parhaiten tulen toimeen härkien, vaakojen kanssa. Vaakoihin myös rakastun useimmiten.

Leijonat, neitsyet ja skorppionit ovat kivaa perus kastia. :)

Tämä nyt oli vaan sitten tälläistä yleistystä ja horoskoopeilla leikittelyä, ei tarvii kenenkään ottaa itseensä!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh olen rapu ja kyllä tunnistan itseni kuvauksesta ja aviomieheni on vaaka :D

Vierailija
22/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on 9.. Onneksi itse en ole kuitenkaan enää noin lapsellinen, lapsena saatoin olla, mutta luulisi kun ihminen aikuistuu niin tuollanen käytös katoaa.

Aivan käsittämätöntä! No heidän kohdallaan ei ole ollut sitten kyse ehkä horoskooppi merkistä, vaan jostain muusta psykoottisuudesta..

Itse kyllä pyrin olemaan ystävällinen usein ihmisiä kohtaan. Niitäkin, joista en nyt niin kauheesti sitten välitä.. Saatan suuttua välillä helposti, mutta yleensä en jaksa olla pitkävihainen koska en tykkää riitelystä ellei minua loukata sitten erittäin syvästi!

t. ap

Ja miksikö olen suorasanainen? No siksi, että asiat on helpompi hoitaa suoraan kuin kieroilemalla ja puhumalla paskaa... Muutenkin jos on suora, niin eipä tarvitse arvuutella " mitäköhän helvettiä nyt sen yhen päässä liikkuu.. "

Kysyykö joku tosissaan tuota miks joku ihminen on suora? ihan kuin se olisi joku huono ominaisuus..? kaikkea ei tietenkään tarvitse töksäyttää, mutta kyllä mä monesti pidän suoruutta ja rehellisyyttä hyvinä asioina ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuollaisia ovat enemmänkin sellaiset ihmiset, joista kysyttäessä auringonjumala antaa uhratun vuoren pään vieriä temppelin portailta puoli metriä kuluneita luun paloja pidemmälle.

Vierailija
24/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu on itsekeskeinen ja todella nuo raivokohtaukset vertaansa vailla, siinä saa ottaa lasitavara seinästä vauhtia. Huonot sosiaaliset taidot, usein viinaan meneviä.

Vierailija
25/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja neuvona yhdeksikölle, mikset sano heille vaan suoraan ettet halua enää olla tekemisissä ja kerro syytä että miksi?

Onko se nyt ihan rehellistä pelata tuollakaan tavalla.. että valehdella ja keksiä tekosyitä että mulla on kiireitä. Molemmat on aika törkeää, heidän käytöksensä mutta niin myös sinun.

Pelkäätkö sinä heissä jotain kun et uskalla olla suora vai mitä? et jaksaisi kuunnella järkyttävää itkupotkuraivaria? no sulje ovet, ikkunat, puhelimet ynnä muut niin ei tarvitse kestää... aivan oma on valintasi joudutko kestämään vai et.

t. ap

Vierailija
26/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää rapu femakko voi ainakin myöntää kanssa olevansa tunne ihminen kuten sanoitte. Niin hyvässä kuin pahassa.

Vaikka koen myös itsekin olevani luonteeltani välillä vähän rasittava, koen silti että osaan myös olla hyvä ystävä. Osaan lohduttaa, kuunnella, auttaa ja tukea... silloin kun joku rakas ihminen sitä tarvitsee :)

Mutta psykoottisesti mä en kuitenkaan mitään raivareita saa, ilman syytä... ei kai sellanen käytös ole millekään horoskooppi merkille tyypin omaista? eikö sillon ole kyse jostain henkisen puolen sairaudesta johon sietäisi hakea lääkäriltä apua?

Ja itsekeskeinen... hmm, sopivalla tavalla? mutta eikös niin meistä kaikki aina välillä ja pärjäisikö maailmassa edes ellei olisi ripaus itsekeskeisyyttä? :)

t. ap

Vierailija
27/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:35"]

Herkkä ja kiltti, mutta myös tempperamenttinen, itsepäinen ja suorasanainen. Huolehtivainen, hellä, auttavainen, äidillinen ja pitää eläimistä (mulla ainakin koirat.). Naisellinen, seksuaalinen, mutta ei tyyppiä joka menisi sänkyyn monien ihmisten kanssa tuosta noin vaan mutta erotiikka näkyy ulospäin muuten. Mm. pukeutumisessa, flirttailussa ja esimerkiksi seksikkäissä kuvissa.

Merkit joiden kanssa tulen toimeen huonoiten: Vesimiehet. Ovat minusta outoja, kylmiä, kovia, sitoutumattomia... Myöskään kalat ei yleensä mielytä, ovat jotenkin liian lässyjä. Oinaat olevinaan hyviä ystäviä, mutta seläntakana kieroja valehtelijoita ja paskiaisia + kaksoset voi vetää samaan syssyyn.

Jousimiehistä en yleensä ota selvää ja kauriit tylsää perus kastia.

Parhaiten tulen toimeen härkien, vaakojen kanssa. Vaakoihin myös rakastun useimmiten.

Leijonat, neitsyet ja skorppionit ovat kivaa perus kastia. :)

Tämä nyt oli vaan sitten tälläistä yleistystä ja horoskoopeilla leikittelyä, ei tarvii kenenkään ottaa itseensä!

[/quote]

En ole tempperamenttinen, päinvastoin: Yleensä erittäin tasainen. Jonkin verran herkkä ja kiltti kai, mutten niitäkään äärimmäisyyksiin. Vaikken mikään savolainen olekaan, ei minua yleensä kuvata suorasanaiseksi. Enemmänkin olen varovainen ja diplomaattinen.

Jossain määrin tunnistan huolehtivuuden ja äidillisyyden, mutta nekin ovat tulleet vasta äitiyden myötä kunnolla esiin. Ei minulla ole mitään eläimiä vastaan, ihan kivoja, mutta en omista enkä oikeastaan edes haluaisi lemmikkiä itselleni.

Seksuaalinen kyllä olen, mutta ulospäin ja käytökseltäni olen enemmän yleensä androgyyni tai joskus jopa miesmäinen. En varsinaisesti naisellisuuttani peittelekään, naisellisesti pukeutuessani olen hillitty.

Olen naimisissa vesimiehen kanssa ja hyvin on tultu toimeen 15 vuotta ja ainakin yksi läheinen ystävä oli kaksonen.

Eli joko horoskoopit ovat soopaa tai sitten minulle on valehdeltu syntymäpäiväni.

Vierailija
28/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, no horoskoopit on varmaan soopaa... :D koska minäkin ajattelen että ei mikään tuollainen määrää toisten ihmisten persoonallisuuksia vaan jokainen ihminen on oma persoonansa, yksilö.. elämänkokemukset myös muokkaa meitä ja elämä on sitä mitä sä teet siitä, ei sitä määrää horoskooppi.

Mut joskus kuitenkin kiva leikitellä tälläsillä jutuilla..

Ja voihan sitä joskus jotain samoja asioita loksahtaa paikalleen, sattumaako sitten liekkö. Se mikä ei ole kyllä sattumaa niin syntyessään ihmiset kyllä saa jonkinlaisen perusluonteen muttei se liity mitenkään horoskooppiin.. esim toiset on tunteellisempia ja toiset sitten taas ei.

t. ap

Vierailija
29/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vastaa, tunneihmisen kanssa ei keskustella silloin kuin hän ei halua eikä aiheista joista he eivät pidä. Heitä pitää kehua ja kehua.  Olen pienimielinen kun muistelen jotain vanhaa juttua ja vääristän, koska he eivät  tunne sanoneensa, tehneensä tai käyttäytyneensä väärin. Päinvastoin hehän osaavat, sillä he ovat herkkiä tunneihmisiä.  Luuleeko joku etten olisi yrittänyt jutella heidän kanssaan? Let me laugh! 

Vierailija
30/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainoa rapunainen jonka tunnen hyvin on erittäin miellyttävä ihminen jolla on valtavan suuri ystäväpiiri. Hän on hyväntuulinen ja lämminhenkinen ja karttaa kaikkea vastakkainasettelua ja erimielisyyttä. Se ei näy suoraan päällepäin nössöytenä, koska hän on niin ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen, mutta sivutuotteena hänellä on ollut tosi isojakin ongelmia, joihin hän on tarvinnut myös ammattiapua. Niistä tietää hyvin harva, sillä hän ei kerro itsestään juuri koskaan mitään negatiivista, ei edes sellaista mistä kukaan ei häntä oikeasti mitenkään tuomitsisi. Ja sitten se negatiivinen oikein kasautuu hänen sisälleen ja pistää hänet ihan sekaisin, ihan turhaan.

Hän on siis muille mahtava tyyppi, itselleen ei ehkä niin kovin mahtava.

Vierailija
31/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 28 vuotias rapunainen ja osa tuosta kuvauksesta voin allekirjoittaa. Olen herkkä,kiltti, empaattinen (sosiaali/hoitoalalla töissä), tempperamenttinen ja sekä hyvän mielikuvituksen. Aika ja elämänkokomukset ovat hioneet minusta terävimmät kulmat mutta kyllä minussa särmää riittää. Ennen olin hyvin suorapuheinen, kaverit ottivat mut mukaan virastoihin tai autokauppaan yms koska tiesivät ettei mulle sanota vastaan. Nykyään olen ehkä liiankin kiltti, en halua riitaa ja työkaverit yrittivät aluksi pompottaa mua (ja pompottivatkin). Nykyään uskallan sanoa vastaan ja osaan sanoa Ei.
 Olen myös nautinnonhaluinen, äkkipikainen ja vähän sellainen "kaikkihetimullenytjust" ihminen. Hermostun nopeasti, olen tulta ja tulikivä kun suutun (mies sanooo mua pyörremyrskyksi kun olen suuttunut), mutta lepyn erittäin nopeasti. Tosin jos mua kohdellaan väärin tai epäoikeudenmukaisesti, muistan asian pitkään. Saatan muuttua katkeraksi.

Olen myös sympaattinen, ihmisläheinen, muita arvostava ja muista huolta kantava ja tunneälyni on erittäin hyvä. Olen herkkä aistimaan ihmisten välistä ilmapiiriä ja olen herkkä lukemaan ihmisten tunnetiloja. Perheeni on mulle kaikki kaikessa ja puolustan läheisiäni viimeiseen asti. Kannan stressiä helposti ja silloin en nuku tai syö. Sitten käyn helposti ylikierroksilla, en osaa pysähtyä ja poltan itseni loppuun. Näin on kerran käynyt.

Olen kärsinyt mielenterveysongelmista (ahdistus, sosiaalistentilanteiden pelko ja masennus) sekä päihdeongelmasta (huumeriippuvuus). Näistä aikaa n. 8vuotta ja ylös on noustu.

Että tälläinen rapunainen :)

Vierailija
32/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheet, yritän autossa puhelimella tihrustaa....

-Edellinen, eli nro 20.....

Vierailija
33/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, no sitten heivaa se ihminen vaan elämästäsi helvettiin...

Sillä sinä siitä pääset.

Ei sun tarvii keskustellakaan jollet halua, ilmoitat vain että mikä nyppii ja että se on nyt moi moi. Sitten se voisi ehkä tajutakkin jotain ja alkaa ajattelemaan..

Eihän sitä tajua kaikki, jollei suoraan sano/tee. (Ite oon välillä vähän tämmönen tyhmä ja yksinkertainen etten välttämättä mistään hienostuneista eleistä mitään tajua.)

t. ap

Vierailija
34/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, voi kun kuulostaa tutulta! Itse olen myös hyvin sosiaalinen ja puhelias, lapsena kovin ujo ja arka.. mut veikkaan että se liitty ihan siihen ikään. Niinhän monet lapset on. Sitten kun aikuistuu ja kasvaa, niin tajuaakin ettei ole mitään syytä ujostella ja tulee ulos sieltä kuorestaan! ja lapsena olin minäkin kova stressaamaan... äitini opetti mulle valitettavasti sen taidon. ( ei siitä enempää. ) mutta sitten kun rupesin aikuistumaan ja pääsin elämään omaa elämääni, niin lopetin myös ressaamisen ja musta tuli ihan chilli... ;)

t. ap

Vierailija
35/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 16:31"]

Rapu on itsekeskeinen ja todella nuo raivokohtaukset vertaansa vailla, siinä saa ottaa lasitavara seinästä vauhtia. Huonot sosiaaliset taidot, usein viinaan meneviä.

[/quote]

Tunnustan kaiken edellämainitun paitsi huonot sosiaaliset taidot. Tulen toimeen kaikkien kanssa, olen diplomaattinen, suosittua seuraa ja sosiaalialalla töissä. Nuoruudessani astiat todella saivat kyytiä, nykyään ei enää. Tänä päivänä keskityn suuttuessani lähinnä verbaaliseen turpaanvetoon

Vierailija
36/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu 24, verbaalinen turpaanveto! :D

Vierailija
37/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:35"]

[/quote

tää pitää niin paikkansa, tyttäreni on rapu