Hauskat kotivideot on pilattu!
Ei Jeesus, uus "hauska" juontaja Roni Back on jotain niin järkyttävää katsottavaa että perheemme pop corn-perjantait hauskoja kotivideoita katsellen on pilattu!
(Nelosella atm)
Kommentit (49)
Uskomattoman paska tää uusi naama. Sampo takas.
Katsoin ohjelmaa noin 3 minuuttia - epämiellyttävää katsottavaa. Sampoa tulee ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Olispa taas joku Markus Kajo -tyyppinen niinkuin ysärillä. Semmonen älykkään sarkastinen, ei mikään tekohilpeä tyhjänjauhaja.
Pelkäänpä että sellaisia juontajia on hyvin harvassa nykyään.
No mä olen ihan sitä mieltä tällaiset nykyohjelmat on ihan persestärevity Ja minun mielestä me tarvitaan Sampo takas
Ja minä muista kun katoin niitä vanhoja nauhalta kun olin isovanhempien luona ai että ne oli hyviä aikoja
No mä olen ihan sitä mieltä tällaiset nykyohjelmat on ihan persestärevity Ja minun mielestä me tarvitaan Sampo takas
Oli kyllä järkyttävän huono alku. Samposta tykkäsin verbaliikan takia, tää uusi Roni on vaan surkea. Ärsyttävä ja myötähäpeällä katsoin. Sitten meni telkku kiinni 15 min jälkeen enkä enää palaa, jos ei Sampo tule takaisin.