Hauskat kotivideot on pilattu!
Ei Jeesus, uus "hauska" juontaja Roni Back on jotain niin järkyttävää katsottavaa että perheemme pop corn-perjantait hauskoja kotivideoita katsellen on pilattu!
(Nelosella atm)
Kommentit (49)
Aattelin, että ihan sama, mutta siis nyt meidän pitäis oikeesti kuunnella kun hän MAISKUTTAA mehujäätä tossa pikkuruudussa samalla kun videot pyörii. En ollut edes varma onko mulla jonkunlainen misofonia, mutta nyt olen Aargh, järkyttävän kuuloista!. Mitä hemmetin lisäarvoa kotivideoihin tuo ruudun oikeassa yläkulmassa pölöttävä ja maiskuttava ukkeli?
Vierailija kirjoitti:
Tuskallista katsottavaa.
Jep, niin oli. Kanava vaihtu meilläkin.
Best Scare Pranks Compilation 2018 TRY NOT to LAUGH !!
Ihan kun exän kanssa katsois Hauskoja kotivideoita.
hiiohoi..ohjelma pilattiin samoin kuin hiitokauppakeisarin ohjelmakin
Ronin juonnot ovat kerta kaikkiaan tylsiä ja mielikuvituksettomia. Se pitkä pätkä mätäjoen ylittämisestä kruunasi kaiken.
Tää on varmaan neloselle ollut aika loistava konsepti, hitosti katsojia vuodesta toiseen todella minibudjetilla. Vois luulla, että noi sata vuotta ympäri maailmaa kiertäneet videot ei maltaita maksa ja nyt on varmaan toi "studio-osuuden" budjettikin saatu aika nollille. Kuvaaks juontajan joku kaveri ton olkkarissa omalla kännykällä vai kuin? Kässäriksi riittää, että "sitten se ottais mehujään ja maiskuttais sitä tässä videoiden päällä niin eiks se ois tosi hauskaa". Mutta siis onks toi uusi juontaja nyt sitten niin iso tähti lasten keskuudessa, että se on ihan täysin sama mitä se tekee, kunhan vain on ruudussa? Että panokseksi riittää maiskuttelu ja jätskitikun jemmaus sohvan alle?
Mukahauska aivan kuten oli Sampokin. Ketä ne uimalelut nauratti?
Vierailija kirjoitti:
Mukahauska aivan kuten oli Sampokin. Ketä ne uimalelut nauratti?
Toi on niin totta. Siihen vaan jotenkin tottui. Tasotonta touhua, mut olihan tää nyt selvästi tuskallisempaa katsottavaa, tosin ehkä vain tottumiskysymys sitten sekin.
Mun mielestä oli ihan hauska ja lapset nauroi mukana. Ehkä olen sitten yksin mielipiteeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli ihan hauska ja lapset nauroi mukana. Ehkä olen sitten yksin mielipiteeni kanssa.
Onks susta oikeesti hauskaa kattoo videoita niin, että juontaja maiskuttaa niiden päälle?
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus, uus "hauska" juontaja Roni Back on jotain niin järkyttävää katsottavaa että perheemme pop corn-perjantait hauskoja kotivideoita katsellen on pilattu!
(Nelosella atm)
Onko oikeasti hauskaa katsoa ohjelmaa, jossa näytetään videoita kun taapero kaatuu naamalleen rappusissa hampaiden ja veren purskahtaessa murskautuvasta naamasta ja taustalta kuuluu pellerumpu ja venyvän vieterin ääni sekä tekonaurua - eikö ole ihan yksi ja sama kuka sitä juontaa...?
Sampo oli oikeasti ihan hauska hölmöine Irmeli ja Mirkku-juttuineen. Selvästi kirjoittanut juonnot tosi hyvin. Muistaakseni joku äidinkielenopettajien liitto tms antoi sille jonkun kunniamaininnan kielen monipuolisesta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin, että ihan sama, mutta siis nyt meidän pitäis oikeesti kuunnella kun hän MAISKUTTAA mehujäätä tossa pikkuruudussa samalla kun videot pyörii. En ollut edes varma onko mulla jonkunlainen misofonia, mutta nyt olen Aargh, järkyttävän kuuloista!. Mitä hemmetin lisäarvoa kotivideoihin tuo ruudun oikeassa yläkulmassa pölöttävä ja maiskuttava ukkeli?
Ehkä tää on joku kehittyvä teema. Ensi viikolla juontaja röyhtäilee videoiden päälle ja seuraavalla piereskelee jne.
Vierailija kirjoitti:
Yritin antaa Ronille mahdollisuuden. Kuuden minuutin katsomisen jälkeen piti laittaa äänet pois ☹️
Sampoooooooooo!!!!
En aio tätä uutta katsoa, mutta satunnaisesti saatettiin katsoa ennen Hauskoja kotivideoita. Ne juonnothan siinä on se juttu, muuten hauskoja videoklippejä voi katsoa mukavammin vaikka mistä palveluista ja ilman mainoksia. Me ollaan 45-vuoden molemmin puolin eli vielä tv-sukupolvea. En ymmärrä, miksi nuoret katsoisivat.
Halusitte tai ette, Roni kerää isommat katsojaluvut kuin Sampo. Se riittää Neloselle.
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tai ette, Roni kerää isommat katsojaluvut kuin Sampo. Se riittää Neloselle.
Näinhän se on.
Noita saamarin tubettajia tungetaan joka tuuttiin, koska ovat in juttu nyt = toivovat tuovan lisää katsojia.
No, itse en katso. Sampon vetämistä hauskoista kotivideoista tykkäsin.