Onko kukaan onnistunut laihduttamaan
samaan aikaan mirtatsapiinia ja leptejä syöden? Vaikuttaa jotenkin, että paino ei millään meinaa tippua, kun noi lääkkeet on käytössä.
Kommentit (11)
Ok, eli toivoa on. Taidan varmaan arvioida annoskokoni ja kalorimäärät alakanttiin tjtn, kun mitään ei tunnu tapahtuvan. Mitään ylimääräistä en syö.
Ei se onnistu. On ainakin sairaan hidasta.
Syön mirtazapiinia ja useita satoja grammoja antipsykoottista lääkettä.
Olen todella hoikka ja laihdun helposti.
Kun mulla oli Mirta + muita mm. Ketipinor en laihtunut vaan paisuin joka viikko helkutisti. Lopetin sekä Mirtan, että Ketipinorin samaan aikaan, söin samoin kuin niiden aikana ja multa tippui kilot kohisemalla. Koska söin samoin kuin noiden lääkkeiden aikana laihduin alipainoiseksi. Painoin vain 44kg todella pitkään kunnes pakotin itseni syömään enemmän ja paino nousi 47 kiloon. On ne veikeitä myrkkyjä, mutta sehän on ihan yksilöstä kiinni miten lääkkeet vaikuttavat.
Vaikuttaako mirtazapiini laihdutukseen jotenkin? Itse en ole huomannut mitään eroa edellisiin laihdutuksiin (paino jojoilee)
Mirtaa syödessäni aloin lihoa. Sitten kokeilin, paljonko kaloreita saan syödä että lihominen loppuu. Se oli vain 1200 kcal päivässä, jolla pysyin 65 kg painossa, jos söin enemmän aloin lihoa. Ilman lääkettä voin syödä 1700-1800 kcal päivässä lihomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako mirtazapiini laihdutukseen jotenkin? Itse en ole huomannut mitään eroa edellisiin laihdutuksiin (paino jojoilee)
Mirtazapiini on tunnettu siitä, että lihottaa ja aiheuttaa nälän tunnetta. Lääke myös muistaakseni voi kerryttää nestettä (eri asia kuin rasva, mutta lihavalta silti näytät). Kaikilla ei toki vaikuta niin, on vain yksi mahdollinen haittavaikutus.
Laiduntamisen idea on suuhun menevän määrän vähentäminen, ei ruuan laadun vähentäminen.
Nauti ruuasta mutta pienempinä annoksina. Syö sitä ruokaa mistä nautit ja syöt tavallisestikin.
Lisää liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se onnistu. On ainakin sairaan hidasta.
Yksi lääkäri sanoi ihan rehellisesti, että nuo lääkkeet jumittavat aineenvaihdunnan. Parempi keskittyä kehokoostumuksen parantamiseen kuin painon alentamiseen. Kiinalaisesta nettikaupasta saa ihan pätevän kehokoostumusmittarin 30 eurolla.
Kilo lihasta kuluttaa paljon enemmän energiaa kuin kilo rasvakudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirtazapiini on tunnettu siitä, että lihottaa ja aiheuttaa nälän tunnetta. Lääke myös muistaakseni voi kerryttää nestettä (eri asia kuin rasva, mutta lihavalta silti näytät). Kaikilla ei toki vaikuta niin, on vain yksi mahdollinen haittavaikutus.
Kiitos tiedosta, minulle ei tästä ole kerrottu missään vaiheessa kun tätä lääkettä määrättiin.
Olen. Söin vähemmän kuin kulutin.