Kysymys naisille
Kommentit (10)
Tuo pelkästään kaikilta suihin ottaminen ei olisi vaihtoehto ollenkaan, sillä en saisi siitä itse mitään joten miksi ihmeessä ottaisin vain suihin?
Typerä ajatuskin.
Tätä on tullut mietittyä miten vaimo reagoisi, on tullut harkittua josko kokeilisin.
Kieltäytyisin, vaikka kyllä hänellä ihan mukiinmeneviä kavereita on. En vain ole kiinnostunut tuollaisesta, se tuntuu ajatuksena siltä että olen leikkikalu ja miehet pitävät hauskaa kustannuksellani ei minun kanssani.
Ei olisi minun mies siitä eteenpäin.
Tietäisin näkeväni unta, sillä
1) mun mieheni ei sauno
2) on niin estynyt, ettei halua jakaa minua, pelkkä suuseksikin on kammotus, saati joku ryhmäseksi.
Itse voisin tykätäkin kahden miehen kanssa :-)
Oon mä joskus ollut miehen ja sen kaverin kanssa saunassa kun mies itse rankutti et "tuu nyt, tuu nyt".
Ei siellä mitään saunassa istumista kummempaa tapahtunut.
Itseä ei juuri kiinnosta.
Miksi mies muuten haluaa naisensa saunaan samaan aikaan kaverin kanssa?
Aika yllättäviä vastauksia kun vertaa siihen mitä täällä yleensä kirjoitellaan. Kun tätä sivua on lukenut niin voisin sen perusteella sanoa että vastaukset olisi ihan erinäköisiä😳
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin näkeväni unta, sillä
1) mun mieheni ei sauno
2) on niin estynyt, ettei halua jakaa minua, pelkkä suuseksikin on kammotus, saati joku ryhmäseksi.Itse voisin tykätäkin kahden miehen kanssa :-)
Estynyt? Jakaisitko itse miehesi toisen naisen kanssa?
Ei mun mies ehdottaisi jotain noin typerää.
Riippuu minkälaisia kavereita.
Jos tosi kuumia ja seksikkäitä, niin voisin tehdä mitä tahansa mut jos jotain taviksia niin no thanks