Lauri Karhuvaara kännissä
Kommentit (31)
Omien sanojensa mukaan Karhuvaara asuu Sörnäisissä.
Vaikuttaako jonkun muunkin mielestä jotenkin yksinkertaiselta?
Yksinkertainen...ko kirjoitti:
No ei. Ei ole yksinkertainen. Kun hän haastattelee asiantuntijaa, hän tekee kysymyksiä asiantuntemattoman kuulijan näkökulmasta. Se on ammattitaitoa ja älykkyyttä. Sorry, ettet sitä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ei ole yksinkertainen. Kun hän haastattelee asiantuntijaa, hän tekee kysymyksiä asiantuntemattoman kuulijan näkökulmasta. Se on ammattitaitoa ja älykkyyttä. Sorry, ettet sitä tajunnut.
Joo kyllä olen huomannut, mutta enpä nyt tiedä onko edes kovin ammattitaitoinen, ei ole mitään koulutustakaan. Anyway ei tässä ole kyse minun tajuamisestani. Sorry ettet itse tajunnut pointtiani. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jo joskus kyllä ärsyttää kun toimittajat rupeavat leikkimään oikein tyhmää haastateltavan edessä, jos haastateltava sattuu yhdenkin sivistyssanan mainitsemaan, niin toimittja on heti kysymässä että voisiko selittää asian ja muuta vastaavaa... Joskus toimittajan ilmeestä näkee myös että hän itse ymmärtää ihan täysin mitä haastateltava selittää mutta että nyt asia pitää todellakin vääntää ihan rautalangasta kaikille kuulijoille, välillä tuo menee vain yli...
Vierailija kirjoitti:
No mustakin se on kyllä aikamoinen Suvi-Uuno. Ammattitaitoinen ja älykäs haastattelija antaa haastateltavansa puhua lauseensa loppuun, eikä keskeytä tätä. Karhuvaaralla on äärimmäisen harvoin kärsivällisyyttä kuunnella vierastaan loppuun asti, vaan hän on jo sönkkäämässä (kyllä, hän puhuu epäselvästi, jotenkin sammaltaen) seuraavaa kysymystä haastateltavalleen. On erittäin epäkohteliasta toimia näin. Ja katsojan kannalta tosi rasittavaa. En jaksa koko äijää.
Sen takia ei pysty katsomaan maikkarin aamuteeveetä. Yksi vastenmielisimpiä tyyppejä mitä ruudussa on joutunut näkemään.
Vaikuttaa tosiaan siltä, kuin joskus olisi kännissä. Outoja sanontoja ja ilmauksia käyttää. Esim. haastatellessaan Jaakko Saariluomaa 22.4.2013 Huomenta Suomessa sanoi täsmälleen seuraavasti
:"Mä oon miettiny, mut ei sun tartte miettiä sitä mitä mä oon miettiny. Mä oon miettiny sitä...:"
Tuohon Saariluoma totesi hieman hämillään ja naurahtaen että "En mä osaakkaan miettiä sitä mitä sä oot miettiny."
Mutta toi Karhuvaaran kommentti.... siis mitä helvettiä? :D
En avaa linkkejä, mut toisella palstalla epäiltiin jo vuosia sitten että hänellä on kilpirauhasen vajaatoiminta. Se aiheuttaa juuri tuollaisia puheita/lausahduksia/sanoja joissa ei ole päätä eikä häntää
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkejä, mut toisella palstalla epäiltiin jo vuosia sitten että hänellä on kilpirauhasen vajaatoiminta. Se aiheuttaa juuri tuollaisia puheita/lausahduksia/sanoja joissa ei ole päätä eikä häntää
Kilpirauhasen vajaatoiminta EI aiheuta omituisia puheita/lausahduksia/sanoja.
No tasan aiheuttaa, sanat ja lauseet tulevat ties missä muodossa suusta, tai unohtaa kesken lauseen mitä oli sanomassa, vaikka kuinka keskittyisi puheeseensa. Ei kaikilla, mutta osalla
Teillä puuttuu itseltänne palikka päästä, jos ette Karhuvaaraa ymmärrä. On senioreille suunnatussa Studio 55:ssä. Vieraat ja keskustelu etenevät rauhallisesti, katsojaa kunnioittaen. Karhuvaara on käytökseltään huippuluokkaa. Ei mikään mä sä sössöttäjä vasn vanhanaikaisesti kohtelias. Ette vaan pysty sietämään sitten perinteistä käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Teillä puuttuu itseltänne palikka päästä, jos ette Karhuvaaraa ymmärrä. On senioreille suunnatussa Studio 55:ssä. Vieraat ja keskustelu etenevät rauhallisesti, katsojaa kunnioittaen. Karhuvaara on käytökseltään huippuluokkaa. Ei mikään mä sä sössöttäjä vasn vanhanaikaisesti kohtelias. Ette vaan pysty sietämään sitten perinteistä käytöstä?
Ai sammaltaen ja sekavia puhuen on perinteistä käytöstä? Niin perinteisten juoppojen käytöstä. Ehkäpä alzheimer mummot tykkää pontevasta pojasta ;)
"Mä oon miettiny, mut ei sun tartte miettiä sitä mitä mä oon miettiny."
Muistaako kuka mihin saareen ne oli nuorena roudannut liikennemerkkejä?
Lauri ollut taas vauhdissa!
Uutisotsikot:
"Lauri Karhuvaara sekoili sanoissaan aamutelevisiossa: mainitsi Kirkan olevan lämpiössä" 25.5.2016
"Lauri Karhuvaaralta kömmähdys MTV3:n aamulähetyksessä – sanoi Kirkan olevan lämpiössä" 25.5.2016
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti käyttäytyvät löytävät vainajia lämpiöstä? :D
Musta ihana ja aivan sana mitä mieltä muut on!
Lauri Karhuvaara on kyl erikoinen heppu. Ihme sössöttäjä jonka puhe yleensä sammaltaa. Lapseton ja asuu Kalliossa. Hänen suurin idolinsa on joskus 40 vuotta sitten kuollu laulaja Elvis. :DDD