Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku jo saanut tililleen sen koronalisän 75 €?

Perustoimeentulotukiasiakas
04.09.2020 |

Mulle ei ole maksettu sitä vielä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole vielä edes päätetty että tuleeko se

Vierailija
2/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi myös. se siis maksetaan erikseen? toinen tt-asiakas 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi wappuna maksetaan, jos maksetaan

Trööööööt

Zinc

Vierailija
4/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuun viimeinen päivä tulee jos on tullakseen ja loppuvuosi joka 16.pv

Vierailija
5/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wappusataseen ei ollut rahaa, töitä tehneiden ihmisten palkitsemiseen, mutta tähän on ..

Zinc

Vierailija
6/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muutkin kuin tukiasiakkaat?

Vierailija
7/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se otetaan käyttöön, niin ensimmäinen maksu tulee syyskuun viimeinen päivä, jatkossa kuun puolivälissä. Ja ei tarvitse erikseen hakea, mutta eihän se vielä varmaa ole että aletaanko sitä maksamaan.

Vierailija
8/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saisi? Toimeentulotuki on viimeisijainen tukimuoto. 

Vierailija
9/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu tt tukee pariin kuukauteen veronpalautusten takia, mut voinko silti saada koronalisää? 🤔

Vierailija
10/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lisä se sellainen on? Palkanlisä?

Vierailija
11/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo saanu tt tukee pariin kuukauteen veronpalautusten takia, mut voinko silti saada koronalisää? 🤔

Jos sait tt-tukea viime keväänä, ja jos saat tukea vielä loppuvuodesta niin sitten voit saada.

Vierailija
12/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä ole vielä edes päätetty että tuleeko se

No ei ole, mutta eiköhän se esitys läpi mene, kun kaikki eduskuntapuolueet persuja lukuun ottamatta kannattavat sitä.

Vierailija
13/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sait tt-tukea viime keväänä, ja jos saat tukea vielä loppuvuodesta niin sitten voit saada.

Eikö se mennyt niin, että ehtona on, että on saanut tt-tukea viime keväänä ja nyt syksyllä aina edeltävänä kuukautena? Eli jos olet saanut elokuussa tukea, niin se maksetaan syyskuussa, jos et saa syyskuussa tukea, sitä ei makseta lokakuussa, mutta jos taas lokakuussa saat tukea, se maksetaan taas marraskuussa jne.

Vierailija
14/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mennyt niin, että ehtona on, että on saanut tt-tukea viime keväänä ja nyt syksyllä aina edeltävänä kuukautena? Eli jos olet saanut elokuussa tukea, niin se maksetaan syyskuussa, jos et saa syyskuussa tukea, sitä ei makseta lokakuussa, mutta jos taas lokakuussa saat tukea, se maksetaan taas marraskuussa jne.

Juuri näin. Absurdi olo persujen entisenä äänestäjänä joka saa toimeentulotukea.

Vierailija
15/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeutettu pienituloisena toimeentulotukeen koska olen avoliitossa. Avomieheni muka pitäisi maksaa sairaalakäyntini, lääkkeeni ym., mutta meillä on tietenkin eri rahat. Olisi ollut kiva jos sen tuen olisi saanut myös eläkeläiset. Tietenkin sitten kertaluontoisena ne eläkeläiset, jotka saavat toimeentulotukea, ettei tulisi tuplana.

T. ~800€/kk

Vierailija
16/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun olen yksin asuva mies ja kaiketi oikeutettu tähän tukeen. Eipä siinä, otan kaikki rahat mitä saan irti tukien muodossa. Eihän tämä nykyinen hallitus ole muuta tehnytkään, kuin aiheuttanut lisää työttömyyttä.

Vierailija
17/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi saisi? Toimeentulotuki on viimeisijainen tukimuoto. 

Epäreilua. Kaikkien pitäisi saada saman verran lisää. Myös minun työssäkäyvän.

Vierailija
18/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä tuota saa? Saanko minäkin jos haen. Olen pienituloinen.

Vierailija
19/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun olen yksin asuva mies ja kaiketi oikeutettu tähän tukeen. Eipä siinä, otan kaikki rahat mitä saan irti tukien muodossa. Eihän tämä nykyinen hallitus ole muuta tehnytkään, kuin aiheuttanut lisää työttömyyttä.

Jep jep. Hallituksen vikahan se koronakin on.

Vierailija
20/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wappusataseen ei ollut rahaa, töitä tehneiden ihmisten palkitsemiseen, mutta tähän on ..

Zinc

Lol. Olen pääsääntöisesti tehnyt töitä 15-vuotiaasta asti. Nyt koronan takia olin työttömänä puoli vuotta, ja ainoa etuus mihin olin oikeutettu oli tt-tuki ja asumistuki. Nyt syyskuussa pääsin taas tekemään keikkatöitä. Ei kaikki tt-tuella elävät ole elämäntapatyöttömiä.