Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka muuttua miehenä haluttavammaksi?

Vierailija
04.09.2020 |

No nyt vinkkejä kehiin!

Seuraavissa en tarvitse vinkkejä:

Olen jo rehellinen ja luotettava.
Olen jo hyvää keskusteluseuraa, osaan myös kuunnella ja tukea ystävää vaikeissa tilanteissa. Olen huumorintajuinen ja vaikken itse pidäkään itseäni hauskana, yllättävän moni on tästä eri mieltä.
Käyn suihkussa, pukeudun siististi ja kenties jopa tyylikkäästi.
Olen työelämässä ja työssäni vallan hyvä.
Olen normaalipainoinen ja melko hyväkuntoinen, joskaan en mikään atleetti. Harrastan terveellisestä ja säännöllistä liikuntaa, mutta en pakkomielteisesti.
Tiedän mitä haluan, en tavoittele puhtaasti seksiseuraa enkä metsästä nuorempia naisia...joskin minusta kiinnostuneista pari on ollut reippaasti nuorempia, siis iässä jossa perustetaan perheitä.

Kysymys on millä muuttua haluttavammaksi. Ei rationaalisesti paremmaksi kumppaniksi, tai ystäväksi. Vaan haluttavammaksi. Sellaiseksi mieheksi joka herättää romanttiset ja seksuaaliset halut, eikä vain silloin kun tarvittaisiin joku luotettava perhettä perustamaan tai ollaan alamaissa ja haetaan laastaria.

Kiitos!

Kommentit (297)

Vierailija
41/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä olen ihastunut juuri ap:n kaltaiseen mieheen ja haluan häntä.

En vain oikein voi tehdä mitään asian eteen ainakaan tällä hetkellä. Älä muuta itseäsi, joku saattaa haluta sinua enemmän kuin ketään koskaan juuri tuollaisena kuin nyt olet.

Ap taisi tarkoittaa, että naisia pitäisi saada monta. Ainakin hän ilmoitti että ei halua olla potentiaalinen perheenisä. "Joku" ei taida riittää.

Vierailija
42/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betamies ajattelee, jos olisin vain pikkaisen parempi beta, niin sitten tyttöjen pikkaritkin kostuisivat.

Et sinä voi p_skakakun päälle laittaa nompparellia, ja ihmetellä kun ei maistu.

Muutos lähtee paljon syvemmältä. Ensimmäinen askel voisi olla se, että etsisit tietoa hiukka miehekkäämmistä lähteistä.

Ongelmasi ei ole "kuinka saan naiset syttymään", vaan kuinka olla mies.

Hyvä kommentti.

Aloittaja ei varmastikaan tee yhtäkään naista halukkaaksi millään "tekemisellä".

Sinun pitää olla, ei tehdä.

Tulee oppia oikeanlaista olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko suudella hyvin? Tiedätkö miten koskettaa naista niin että se tuntuu hyvältä? Oman kokemuksen mukaan osa miehistä on liiankin agressiivisia ja rajuja. Itselle turn off on mies joka selvästi tykkää alistamisesta tai hyvinkin agressiivisesta seksistä. Mieltymyksiä on monia mutta itse en tästä pidä. Kannattaa osoittaa aitoa kiinnostusta naista kohtaan, ei pelkästään seksi mielessä, vaikka se sitten siihen johtaa ( monesti).

Vierailija
44/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betamies ajattelee, jos olisin vain pikkaisen parempi beta, niin sitten tyttöjen pikkaritkin kostuisivat.

Muutos lähtee paljon syvemmältä. Ensimmäinen askel voisi olla se, että etsisit tietoa hiukka miehekkäämmistä lähteistä.

Ovatko kaikki miehet nykyään tuollaisia bimboja?

Vierailija
45/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun ei varmaan olla tavattu.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että tunnelma on vähän lässähtänyt miehen kanssa joka on kyllä kiinnostunut, muttei tee aloitetta. Hän siis ilmeisesti odottaa jotain ”lupaa” tai peliliikettä minulta muttei itse ryhdy toimeen. Odotan että käsi viipyisi kauemmin hartialla, karanneen hiuksen siirto johtaisi liian pitkään katseeseen tai nopea halaus vaihtuis pidemmäksi. Mutta ei. Mies hakeutuu jatkuvasti seurassani, pommittaa viestein ja jos ehdottaisin kävelyä Hangosta Nuorgamiin niin hän varmasti suostuisi, mutta aloitetta ei hänen suunnaltaan vaan kuuluu.

Oletko ap samasta puusta veistetty? Otatko ohjat käsiin vai katseletko tilannetta apukuskin penkiltä?

Jos mies ottaa ohjat käsiin niin kuka siinä apukuskin paikalla sitten istuu?

Vierailija
46/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain oikein voi tehdä mitään asian eteen ainakaan tällä hetkellä. Älä muuta itseäsi, joku saattaa haluta sinua enemmän kuin ketään koskaan juuri tuollaisena kuin nyt olet.

Ap taisi tarkoittaa, että naisia pitäisi saada monta. Ainakin hän ilmoitti että ei halua olla potentiaalinen perheenisä. "Joku" ei taida riittää.

En etsikään potentiaalista perheenisää, ihan sänkyyn tai minne tahansa kahden kesken haluaisin tämän miehen. Yrittäjiä on, etenkin näitä "alfoja" jotka yrittävät minulle ihan väärillä tavoilla. Sytyn mukavista, kilteistä, hymyilevistä kaveriherrasmiehistä. Siinä on jotain niin seksikästä kun kunnollinem mies yrittää olla näyttämättä himoa. En voi olla ainoa nainen joka siitä syttyy?

Vierailija
47/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:lle: et millään.

Jos sinulla ei ole luontaista halua viedä, dominoida ja ottaa...homma menee näyttelemiseksi.

Jos käy aivan käsittäätön tuuri, löydät poikkeustapauksen joka pitää jostain muusta kuin stereotyyppisestä itsevarma mies ottaa ohjat ja vie määrätietoisin ottein - kaavasta.

Tuskin löydät.

Vierailija
48/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun ei varmaan olla tavattu.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että tunnelma on vähän lässähtänyt miehen kanssa joka on kyllä kiinnostunut, muttei tee aloitetta. Hän siis ilmeisesti odottaa jotain ”lupaa” tai peliliikettä minulta muttei itse ryhdy toimeen. Odotan että käsi viipyisi kauemmin hartialla, karanneen hiuksen siirto johtaisi liian pitkään katseeseen tai nopea halaus vaihtuis pidemmäksi. Mutta ei. Mies hakeutuu jatkuvasti seurassani, pommittaa viestein ja jos ehdottaisin kävelyä Hangosta Nuorgamiin niin hän varmasti suostuisi, mutta aloitetta ei hänen suunnaltaan vaan kuuluu.

Oletko ap samasta puusta veistetty? Otatko ohjat käsiin vai katseletko tilannetta apukuskin penkiltä?

Jos mies ottaa ohjat käsiin niin kuka siinä apukuskin paikalla sitten istuu?

Jaa että kun ap haluaa iskeä naisia ja häntä neuvotaan ottamaan ohjat, sinä alat valittaa että naisen tässä pitäisi se iskeminen hoitaa?

Vierailija
49/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien "ei halua olla perheenisä" on ollut synonyymi sille että haluaa olla pelimies? Kaikki eivät halua lapsia, mutta voivat silti haluta parisuhteen.

Vierailija
50/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hymyilemään jos olet juro, sivistä itseäsi harrastamalla jotain kulttuuria, älä pidä naista jonain palkintona jonka saat "tekemällä kaiken oikein", käy erilaisissa paikoissa missä on ihmisiä, älä pidä liikaa ehdottomia vaatimuksia, ole ystävällinen kaikille ympärilläsi. Nämä asiat tulee tehdä itsesi takia, ei toisten. VAROITUS: saattaa johtaa seuran saamiseen

Nuo ovat kaikki hallussa. Ja ovat myös sarjassa yleisesti positiiviset ominaisuudet. Yhäkin haen sitä haluttavuutta.

On enemmänkin syytä epäillä että hymyilen liikaa ja vaikutan siksi koiranpentumaiselta.

-ap

Ei, ei ole mahdollista hymyillä liikaa. Naiset pitävät hymyilevää miestä nimenomaan haluttavana.

Sen sijaan ei kannata yrittää hauskuuttaa tai pelleillä. Se on miesten harhaluulo, että naiset haluaisivat jonkun vitsailijan tai naurattajan. Eli älä yritä saada naista nauramaan, sen sijaan voit naureskella itse ihan vapaasti ja olla hyväntuulinen. Mutta älä yritä ns naurattaa naista olemalla hauska.

Liinnitä huomio ryhtiin. Ole suorassa, älä siis ota sellaista nöyristelevää asenteoa. Sitä tarkoittaa hyvä ryhti, mitä naiset korostavat.

Lue 10 naisille myytävää ns romanttista Harlekiini-sarjan tms vastaavaa marketeissa myytävää kirjaa. Ne ovat typeriä ja huonosti kirjoitettuja, mutta myyvät maailmanlaajuisesti kuin häkä. Kun luet niitä useita, opit väkisinkin, millaiselta vaikuttaa naisten unelmamies naisten näkökulmasta.

Vierailija
51/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mylvistä 😂😂

Vierailija
52/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta sanoa varmuudella kun en ole sinua ap koskaan tavannut.

Mutta jos käyt ystäväksi ja laastariksi mutta et ole haluttava, veikkaisin seuraavia.

Olet liian tasainen. Et koskaan karjahda kuin leijona. Et pidä kovaa ääntä vaan juhlitkin hiljaisesti.

Olemus ei ole miehekäs. Liikkeet eivät ole isoja ja reippaita, maskuliinisia.

Et ole riittävän dominoiva, useimmat naiset tykkäävät kun itsevarma ja varmaotteinen mies ottaa ohjat.

Pelaat liian varman päälle. Et uskalla ottaa riskejä. Suudella kysymättä, laittaa kättä reidelle kun on vain 99% varmuus että nainen tykkäisi.

Annat liikaa, et halua ottaa mitä haluat.

= sellainen mies joka on hyvä kun tarvitaan sitä tasaisuutta tai empaattista tukijaa, mutta ei hyvä kun naisella on himot kovimmillaan ja hauska kausi päällä.

Tässä.

Ap on liian kiltti kaikille, tuttu ja turvallinen.

Kamumies.

Ap ei herätä naisissa seksuaalista himoa miehekkäänä miehenä joka ottaa naisen jonka haluaa, kaataa sen ison saaliin ja sanoo nössömmälle miehelle että kuules se on minun perheeni joka tämän  viimeisen tarjouslomapaketin saa.

Ap on se kiva mies jolta viedään tikkarikin suusta ja joka tuo leperrellen kasveja natusteltavaksi kun alfamiehen perhe herkuttelee kaadetulla karhulla.

Sepä se on, kun AP ei ole kuin Clint Eastwood hänen nuoruuden länkkäreissään.

Juuri tällainen Clint: https://www.youtube.com/watch?v=AKu-Cq7QglQ

Clintin hahmo ottaa tuossa videossa naisen voimalla. Ottaa, mutta nainen alkaa nauttimaan siitä vaikka alkuun vastusti.

Clint Eastwoodin näyttelemät nuoruuden hahmot tekevät naiset märiksi.

Oot vissiin aika vanha? Ei millään pahalla mutta vedät jotain ihan ihme juttua (itses kanssa?)

Vierailija
53/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti pitkä katsekontakti herättää vastapuolessa reaktion. Mutta sen pitää olla miellyttävä katse, ei sellainen, että tulee hullun vibat. Eli tarvitaan itsevarmuutta, rentoutta ja hymyä eli pilkettä silmässä. Jos olet vakava ja tuijptat, sinua luullaan vain sekopääksi.

Vierailija
54/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti.

Aloittaja ei varmastikaan tee yhtäkään naista halukkaaksi millään "tekemisellä".

Sinun pitää olla, ei tehdä.

Tulee oppia oikeanlaista olemista.

Kiitos.

Tahallaan laitoin kärjistetysti, koska tää tapaus on kirjoitustyylistä päätellen kuin alkoholisti, joka on päättänyt alkaa juoda "nätimmin".

Täytyy ensin rikkoa, että voi rakentaa uutta.

Vierailija
55/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla älykäs, sivistynyt ja hyväkäytöksinen. Ihan perusasioita, mutta jostain syystä monelta aivan hukassa. 

Vierailija
56/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä suoraan, ts. hyvä ryhti ja varma ja vahva puheääni.

Vierailija
57/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hymyilemään jos olet juro, sivistä itseäsi harrastamalla jotain kulttuuria, älä pidä naista jonain palkintona jonka saat "tekemällä kaiken oikein", käy erilaisissa paikoissa missä on ihmisiä, älä pidä liikaa ehdottomia vaatimuksia, ole ystävällinen kaikille ympärilläsi. Nämä asiat tulee tehdä itsesi takia, ei toisten. VAROITUS: saattaa johtaa seuran saamiseen

Nuo ovat kaikki hallussa. Ja ovat myös sarjassa yleisesti positiiviset ominaisuudet. Yhäkin haen sitä haluttavuutta.

On enemmänkin syytä epäillä että hymyilen liikaa ja vaikutan siksi koiranpentumaiselta.

-ap

Ei, ei ole mahdollista hymyillä liikaa. Naiset pitävät hymyilevää miestä nimenomaan haluttavana.

Sen sijaan ei kannata yrittää hauskuuttaa tai pelleillä. Se on miesten harhaluulo, että naiset haluaisivat jonkun vitsailijan tai naurattajan. Eli älä yritä saada naista nauramaan, sen sijaan voit naureskella itse ihan vapaasti ja olla hyväntuulinen. Mutta älä yritä ns naurattaa naista olemalla hauska.

Liinnitä huomio ryhtiin. Ole suorassa, älä siis ota sellaista nöyristelevää asenteoa. Sitä tarkoittaa hyvä ryhti, mitä naiset korostavat.

Lue 10 naisille myytävää ns romanttista Harlekiini-sarjan tms vastaavaa marketeissa myytävää kirjaa. Ne ovat typeriä ja huonosti kirjoitettuja, mutta myyvät maailmanlaajuisesti kuin häkä. Kun luet niitä useita, opit väkisinkin, millaiselta vaikuttaa naisten unelmamies naisten näkökulmasta.

Siinä tapauksessa joudun heittämään hanskat tiskiin.

Se unelmamieshän on aina pitkä, tumma, komea, vaikutusvaltaa omaava hieman vaarallinen (jännittävä/mystinen) mies joka tosiaankin ottaa ohjat käsiinsä ja vie naisen. Aivan kuten vastauksissa on kerrottu.

Ei minusta ole sellaiseksi.

En ole pitkä, tumma enkä erityisen komea. En halua haalia vaikutusvaltaa enkä ole kiinnostunut rikkauksista. Miksikään dominoivaksi saalistajaksi minusta ei ole, enkä edes halua naista joka heittäytyy saaliiksi ja alistuu valloittajalleen.

Kiitokset kuitenkin vastauksista! Asia vaikuttaisi olevan kuten arvelinkin. Minusta ei vain ole haluttavaksi mieheksi. Minun paikkani maailmassa on hyvä ystävä tai laastarimies, ja jälkimmäiseksi en ala. Ei voi mitään.

-ap

Vierailija
58/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea yhtälö jos haluat, että moni nainen yhtäaikaiseksi haluaisi sinua. Vaikka olisit kuinka täydellinen, niin se että olet yhtä aikaa kiinnostunut monista naisista vie halut. Kun juttelet minulle ei jutun sisältö ole niin tärkeää (jos ei ole jotakin tosi outoa, vihamielistä tms.)

kuin se, että keskityt vain minuun silloin. Katsot syvälle silmiin, kysyt minun mielipidettä asiasta josta puhut , kuuntelet mitä vastaan ja tärkein, et vilkuile samanaikaisesti muita naisia.

Vierailija
59/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri noita asioita mistä et haluaisi enää vinkkejä tulisi kehittää että muuttuisit haluttavammaksi. Panosta ulkonäköösi enemmän ja treenaa kroppa kuntoon. 

Vierailija
60/297 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella tulee mieleen, että ap ei itsekään tiedä mitä haluaa. Miksi ne nuoremmat naiset eivät kelpaa?