Mikä nimi näistä pojalle?
Osmo, Okko, Aatos, Arvi? Kiva jos vähän perustelet.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 17:09"]
OKKO ehdottomasti! Kiva, hauska, miehekäs. Mut jotenkin liiankin "pappamaisia".
Toiseksi nimeksi esim Ilari tai Elmeri, "rimmaavat" yhteen.
[/quote]
Siis piti olla että MUUT jotenkin liian pappamaisia, ei mut.
Minkä ihmeen takia lapselle pitää antaa "erikoinen" nimi? Ehdotuksia: Eetu, Ilari, Lauri, Aleksi, Aleksis. Ei myöskään mitään Viljameita tai Vilpereitä (Leevi), sen niminen aikuinen ei ole uskottava.
Tosi kivoja kaikki! Näistä se, jolta lapsii näyttää ja tuntuu. Omaan makuuni näistä eniten olisi Aatos muuten, mutta s-päätteisen taivutus hieman häiritsee. Mikä on vain oma henkkoht ongelmani :)
Musta Okko on kivoin! Mielipiteeseeni vaikuttaa kyl varmasti se, että tunnen yhden supermukavan Okon..
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 17:35"]
Minkä ihmeen takia lapselle pitää antaa "erikoinen" nimi? Ehdotuksia: Eetu, Ilari, Lauri, Aleksi, Aleksis. Ei myöskään mitään Viljameita tai Vilpereitä (Leevi), sen niminen aikuinen ei ole uskottava.
[/quote]
hassua, mun mielessä Leevi ja Viljami menee samaan kategoriaan Eetun kanssa :)
Ootteko tosissanne, noihan on kaikki aivan hirveitä :D Tunnetteko aikuisia Aatos, Uuno, Hermanni, Osmo ym. nimisiä? Minä tunnen, joka ikinen vihaa nimeään. Miten noi voi kuulostaa kenenkään korvaan hyvältä? Okko on muuten slangisana oksennukselle...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:16"]
Ootteko tosissanne, noihan on kaikki aivan hirveitä :D Tunnetteko aikuisia Aatos, Uuno, Hermanni, Osmo ym. nimisiä? Minä tunnen, joka ikinen vihaa nimeään. Miten noi voi kuulostaa kenenkään korvaan hyvältä? Okko on muuten slangisana oksennukselle...
Hääh? Tunnen, Okon, Osmon, Hermannin ja Arvin. Kaikki vielä kaksi-kolmekymppisiä (joten tosi harvinaisuuksia. Kukaan ei nimeään vihaa!). Ehkä Hermanni joskus lapsena, mutta nykyään pitää nimestään! Musta Uunokin on ihana!
Missäpäin oksennus on okko? En ole koskaan kuullut
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:16"]
Hääh? Tunnen, Okon, Osmon, Hermannin ja Arvin. Kaikki vielä kaksi-kolmekymppisiä (joten tosi harvinaisuuksia. Kukaan ei nimeään vihaa!). Ehkä Hermanni joskus lapsena, mutta nykyään pitää nimestään! Musta Uunokin on ihana!
Missäpäin oksennus on okko? En ole koskaan kuullut
Aatos on kaikkein kivoimman kuuloinen. Joku saatta ehkä kutsua aatosta aatuksi, ellei tuttavapiirissä ole paljon aatuja, mutta en usko, että siitä muuten mitään väännetään. Arvi on myös ihan ok, mutta okko vähän liian outo, eikä kovin nätti nimi. Osmo ei myöskään kuulosta kivalta, en tiedä miks siitä tulee mieleen 50-juoppo. Aatokselle tai arville toiseksi nimeksi esim. mikael, viljami
Osmo Aatos
Arvi Aatos
Okko Aatos
Arvi Okko Aatos
Okko Arvi Aatos
Arvi Osmo Aatos
Osmo Arvi Aatos
Ihania nimiä kaikki tyynni, vaikea valita. Suosikkejani ovat kuitenkin Osmo (Kalevalasta lähteneitä nimiä arvostan kaikkia) ja Arvi, joka vain kuulostaa niin kivalta.
MInä tykkään Okosta ja Aatoksesta eniten. Arvista tulee mieleen sarvi ja Arv Lind ja Osmo Osmo Soininvaara.
OKKO ehdottomasti! Kiva, hauska, miehekäs. Mut jotenkin liiankin "pappamaisia".
Toiseksi nimeksi esim Ilari tai Elmeri, "rimmaavat" yhteen.