Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan mennä baariin mahdollisimman rumana.

Vierailija
04.09.2020 |

Niin että miehet eivät tule ympärilleni.
Ärsyttää nuo miehet

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

M42

Vierailija
2/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on luulot taas aloittajalla itsestään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on erilaista sukupuolilla :D Itse kun menen komeana miehenä baariin niin yksin saa olla :D

Vierailija
4/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn 2020 trendikäs haaste.

Vierailija
5/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on erilaista sukupuolilla :D Itse kun menen komeana miehenä baariin niin yksin saa olla :D

Kyllä te naiset jaksatte...

Vierailija
6/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä ap-mammalla rankkaa. Mitenköhän jaksat siihen asti että on alv-vapaita siteitä tarjolla. Tsemppiä!!

Vierailija
7/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies, ja tiedän että tämä lannistaa teitä vähemmän komeita, koska jos edes minä en saa naisseuraa, niin kuinka teidän oikein käy??? :D

Vierailija
8/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten auta. Tuntuu, että jos menee baariin silleen riihen seinästä revästyn näköisenä, niin silloin niitä ottajia vasta oliskin.

Vierailija
9/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies, ja tiedän että tämä lannistaa teitä vähemmän komeita, koska jos edes minä en saa naisseuraa, niin kuinka teidän oikein käy??? :D

Me ollaan jo naimisissa, av-mammojen kanssa.

Vierailija
10/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet just haluaakin ei niin kauniin, ettei muut miehet kyttää. Sitten on niitä jotka haluaa itse olla se ns. komeampi osapuoli, ettei tarvitse kadehtia toisen ulkokuorta.

Vierailija
11/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet just haluaakin ei niin kauniin, ettei muut miehet kyttää. Sitten on niitä jotka haluaa itse olla se ns. komeampi osapuoli, ettei tarvitse kadehtia toisen ulkokuorta.

Ja höpöhöpö kaikki haluaa just niin hyvän näkösen mihin vaan on tsäänssejä, huonomman näkösiä voidaan yrittää korkeintaan helpon seksin toivossa.

Vierailija
12/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ylipäänsä meet baariin? Puhelinta näpläämään vai?

Vierailija
13/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena enemmän vientiä rumana kuin laitettuna. Opiskeluaikana aina yksin olin surullisena yökerhoissa ja bileissä, kun ei kukaan mies tule juttelemaan edes, kavereilleni tulee. Olin silloin aina viimeisen päälle meikissä ja kampauksessa, vaatteetkin varsin hyvät. Joten päättelin että olen vaan niin ruma ettei edes se auta, tai sitten minusta huokuu joku veemäisyys ja paska energia, mikä karkottaa ihmiset. Ei voinut kuin surra että näin on, mutta minkäs sille voi.

No, sitten tuli aika opintojen jälkeen kun en käynyt ollenkaan baareissa tai yöelämässä. Joskus kolmekymppiisenä päätin että tekisi ihan vaan mieli poiketa kaljoille, mutta en tosiaan kaipaa seuraa, joten menin ihan meikittä, tukka ponnarilla ja farkuissa ja hupparissa. Tämä oli pubityylinen paikka, ei yökerho. Ja kas kummaa, miehiä tunki seuraan ja tarjoamaan juomia ihan heti jos hetkenkin näytin istuvan yksin! Ajattelin ensin, että siinä lähiöpaikassa olikin epätoivoisia miesparkoja, mutta tämä on toiistunut usein muutenkin, että rennossa tyylissä lähestytään enemmän. 

Vierailija
14/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena enemmän vientiä rumana kuin laitettuna. Opiskeluaikana aina yksin olin surullisena yökerhoissa ja bileissä, kun ei kukaan mies tule juttelemaan edes, kavereilleni tulee. Olin silloin aina viimeisen päälle meikissä ja kampauksessa, vaatteetkin varsin hyvät. Joten päättelin että olen vaan niin ruma ettei edes se auta, tai sitten minusta huokuu joku veemäisyys ja paska energia, mikä karkottaa ihmiset. Ei voinut kuin surra että näin on, mutta minkäs sille voi.

No, sitten tuli aika opintojen jälkeen kun en käynyt ollenkaan baareissa tai yöelämässä. Joskus kolmekymppiisenä päätin että tekisi ihan vaan mieli poiketa kaljoille, mutta en tosiaan kaipaa seuraa, joten menin ihan meikittä, tukka ponnarilla ja farkuissa ja hupparissa. Tämä oli pubityylinen paikka, ei yökerho. Ja kas kummaa, miehiä tunki seuraan ja tarjoamaan juomia ihan heti jos hetkenkin näytin istuvan yksin! Ajattelin ensin, että siinä lähiöpaikassa olikin epätoivoisia miesparkoja, mutta tämä on toiistunut usein muutenkin, että rennossa tyylissä lähestytään enemmän. 

Kuka helvetin idiootti tarjoaa baarissa naisille juomia :D

Vierailija
15/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ylipäänsä meet baariin? Puhelinta näpläämään vai?

Tämä. Jos baarissa haluaa olla yksin, mitä sieltä saa paremmin kuin kotona. Alkoholia? Maksaa joka lasillisesta erikseen. Musiikkia? Jollei ihan koko iltaa, niin ainakin muutaman kappaleen verran joutuu kuuntelemaan huonompaa musiikkia kuin kotona.

Ihmisiä? Ai mut jos niitä piti vältellä.

Ehkä se on sitten se ilmapiiri. Muksaa iltaa. 😎

Vierailija
16/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat oikein kunnon kerroksen pakkelia ja meikkaat överisti ja varmaan saat olla rauhassa. Plussaa vielä jos käyt ottamassa haisunäätäkampauksen ja laitat rakennekynnet

Vierailija
17/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetin idiootti tarjoaa baarissa naisille juomia :D

Onneksi enää hyvin harvat, ja nekin ovat niitä epätoivoisia ja tyhmiä. Joutaa ämmmät tasa-arvon aikoina ostamaan itse juotavansa. Niillä ei ole nykyään mitään sellaista, jonka vuoksi niille kannattaisi tarjota yhtään mitään. Noh, selkään korkeintaan.

Vierailija
18/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat oikein kunnon kerroksen pakkelia ja meikkaat överisti ja varmaan saat olla rauhassa. Plussaa vielä jos käyt ottamassa haisunäätäkampauksen ja laitat rakennekynnet

Tohon vielä neljännes-puolipulloa jotain halvinta "parfyymia" niin ei lähestytä.

Vierailija
19/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet uskalla kauniita lähestyä (+8/10) todennäköisesti olet 5-8 ja ukot parveilevat kimpussasi.

Ystäväni usein ihmettee, että laittautuneena, tyylikkäöt kledjut, meikit jne saa istua yksin. Kun tulee duunista (maatila) kirjaimellisesti haisee ja työvaatteet, ei saa hetken rauhaa bissellä. 🤔