Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! ja miksei naisetkin

Vierailija
10.10.2013 |

Jos minä pyydän, että saisin miehen puhelinnumeron ja hän ottaakin paperia ja kysyy minun, mitä siitä on pääteltävä? Voiko päätellä jotain?

Tekikö näin päin, koska ei halua minun ottavan yhteyttä?

Vai onko mahdollista, että hän haluaa minun numeroni, jotta voi soittaa jos minä en soita? 

Vaikuttaako tilanteeseen se, että mies on erakkoluonne?

Minulle kävi näin ja haluaisin kovasti tietää, voiko mies olla oikeasti yhtään kiinnostunut. 

(Sain siinä tilanteessa hänenkin numeronsa, eli itse kirjoitin sen lapulle, pyysin vain uudemman kerran. (Ei sentään sanonut, että soittelen ja ollut antamatta :P) Tunnemme kaukaisesti ennestään, ja törmäsimme yllättäen.

Miten erakoihin tutustutaan? (Hän kuitenkin halasi minua törmätessämme?)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mielipidettä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
4/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tekisin ehkä noin, jos en olisi ihan varma eli tahtoisin itse päättää suhteen jatkosta. Sähköpostiosoitteen vaihtaminen olisi ehkä parempi, niin ei tulisi selville, jos toinen on vaikka suhteessa, eroamassa ehkä tms?

Vierailija
5/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suhteessa toisen kanssa ja haluaa soittaa itse ettei jää kii.

Vierailija
6/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Molemmat skenaariot ihan mahdollisia. Vielä näkemyksiä? 

Vierailija
7/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista omaa numeroaan ja kännykkänsä on niin antiikkista mallia, ettei kehtaa ottaa sitä esille sun nähtesi.

Vierailija
8/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä erakoilla on niin kauhea kysyntä ollut aina ettei se taida olla mahdollista kenen vaan tutustua. Niitä ei vaan riitä kaikille ja yleensä asuvat eremitaasissa. Kato se elokuva jossa pääosissa Marilyn Monroe se "How to marry an erakkoe" siitä voi saada jotain neuvoa ja  kuuntele Herman's Hermitsin No milk today. Lycka till.

Vierailija
9/16 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä ainakin oli vuodelta kuokka ja kirves :) 

Ap

Vierailija
10/16 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös niin että mies arvelee ettet välttämättä soita, ja haluaa numeron voidakseen itse ottaa yhteyttä. :)

Vierailija
11/16 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:28"]

Puhelin on suht uusi jos sillä pystyy tekstiviestin läsäyttämään.

[/quote]Onhan se vm 1997 kännykkä toki suht uutta tekniikkaa, jos vertaa johonkin 1900-luvun alun kiinteään lankapuhelimeen. Mutta normaaleihin, joka jampalta löytyviin tämän vuosituhannen mobiililaitteisiin verrattuna museotavaraa.

Vierailija
12/16 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulee jatkokertomus, mutta pakko päivittää, että vastas se sittenkin, tänään. Laittoi osoitteensa :) 

Vierailija
13/16 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
14/16 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:25"]

evvk

[/quote]

Nää on aina niin huvittavia, näkyy kuitenkin sen verran kiinnostavan, että vaivauduit kirjoittamaan kommentin...

Vierailija
15/16 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on suht uusi jos sillä pystyy tekstiviestin läsäyttämään.

Vierailija
16/16 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hänelle tänään tekstiviestin! Ei ole vastannut! Hemmetti.

Ap

Vitsit että oon surkeana nyt... En edes laittanut mitään tapaamisehdotusta, ajattelin lähettää yhden lehtijutun ja kerroin tämän ja kysyin osoitetta. Ehkä hän ei olekaan yhtään kiinnostunut (sniff..) tai ei halua paljastaa mulle missä asuu, tai sitten on tosiaan suhteessa :/ Eikä halua mitään kirjeitä... :( 

Hemmetti mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa, jotka ovat kasvokkain ihan aurinkoisia ja vieläpä halaavatkin mutta sitten ei voi edes vastata!! Oon niin kärsimätön, pari tuntia sitten laitoin viestin. Seuraakohan erakot puhelintaan koko ajan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi