Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taka - ikäraja ensimmäisen todellisen naissuhteen aloitukseen?

Vierailija
10.10.2013 |

Olen ennättänyt 30 - vuoden ikään, ja toisaalta vähän harmittaakin se, että ei elämässäni ole ollut sellaista naista kertaakaan, jonka kanssa voisi viettää aikaa yhdessä ja jota voisi sanoa naisystäväksi. Tuntuu, että resursseja palaa hukkaan siinä toisen ihmisen kaipuussa. Olenko kenties jo kohta liian vanha löytämään ensinaistani? Olen yrittänyt nyt jonkin aikaa löytää myös Suomi24 - treffeiltäkin, mutta ei sieltä mitään löydy. Olen vastannut yli sataan profiiliin ainakin, ja en ole päässyt juttuun oikeastaan kenenkään kanssa. Viestini on olleet kaikki asiallisia. 

Koulu - aikana tuntui, että kukaan tyttö ei olisi kiinnostunut minusta, ja myöhemmin opiskeluaikana oli opiskelukavereita, mutta ei sellaisia lähempiä suhteita päässyt muodostumaan, kun kaikki pelaa liikaa omaan pussiin. Tuntui sitlä, että kaikki naiset haluavat olla ns. itsenäisiä. Ravintoloissa kävin joskus, mutta nykyisin en käy niissäkään johtuen elämäntilanteestani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 17:36"]

Tuntui sitlä, että kaikki naiset haluavat olla ns. itsenäisiä. Ravintoloissa kävin joskus, mutta nykyisin en käy niissäkään johtuen elämäntilanteestani.

[/quote]

Mikä vika on itsenäisyydessä? Toivoisitko henkilöä, joka roikkuisi sinussa 24/7...?

Missä elämäntilanteessa olet?

Takaikärajaa ei ole. Tosin eläkeikäisen miehen voi olla vaikeampi suostutella naista lapsentekoon.

Vierailija
2/5 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne naisetkaan aina niin ihania ole. Ts. jos on muuten hyviä ystäviä niin et välttämättä paljoa menetä.

Ja jos huolestuttaa seksinpuute niin useimmat naiset eivät sinua välttämättä ole kovin kiinnostuneita tyydyttämään, silleen kuin itse osaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinainen 31 - vuotiaana, edelleen ollaan yhdessä vaikka tuosta on jo aikaa yli 15 vuotta. 

m45+

Vierailija
4/5 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaraja on kuolema.  :)

monella miehellä menee yllättävän kauan päästä suhteeseen. älä lannistu :)

Vierailija
5/5 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä... oletko lesbolainen vai mikä tämä aloitus oli :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi