Nainen, mitä teet yhdynnän aikana?
Kerro.
Kommentit (34)
43v kirjoitti:
Aika usein ajattelen ex-poikaystävääni, jolla oli huomattavasti isompi kalu kuin nykyisellä.
Rahan takia roikun tässä suhteessa...
Itselläni täsmälleen sama tilanne.
Pönäkkä minimuna vaan haukotuttaa.
Aika kurjalta sihteelta vaikuttaa. Näin meitä miehiä hyväksikäytetään. Jos raha tyydyttää, niin mikäs siinä. Itse en voisi kuvitella jaksavani olla suhteessa luottokortin takia, vaikka olisitkin vetävännäköinen.
Luen hesarin taloussivuja, varsinkin laskevat kurssit ovat mielenkiintoni kohde. Loppuhuipentumana tarkista mustan lista sillä sieltähän voi löytää vaikka naapurin firman.
Ajattelen erästä työkaveria, joka töissä usein tiukissa farkuissa.
Selvästi näkyvä ison peniksen ääriviivat saavat alapääni sekoamaan.
Mä puristelen ja silitän miehen lihaksia, hyväilen sen kovaa ja paksua patukkaa, otan suuhun ja nuoleskelen, välillä meen polvilleni maahan ja otan suihin, välillä mies on selällään ja mä pussailen sen penistä, välillä mä oon selällään ja se tekee mulle kaikkea uskomattoman hyvältä tuntuvaa, suutelen miestä, liikun eri tavoilla kun mies on sisällä, liikutaan yhdessä... jne. Aika paljon siinä kaikkea tulee tehtyä vahingossa.
No jos nyt viimeisintä, eli eilis iltaista mietin. Mieheni antoi minulle koko kropan hierontaa, olen aika jumissa ollut poikkeuksellisen kovan treenin takia. Makasin vatsallani ja hän hieroin ensin hartioitani ja edelleen alaselkääni, pohkeet ja reidet. Lämmittävän hierontaöljyn ja hyvänolon tunteen takia alkoi tehdä mieli, vaikka ei oikeasti ollut tarkoitus harrastaa seksiä. Odotin, että hän hieroisi myös pakaroitani pian ja aloin pikkuhiljaa nostamaan ihan hieman peppua ylöspäin. Näin sivusilmällä, että hänellä seisoi kylpytakin välistä ja hivutin sormeni alapäähäni. Kohotin peppua edelleen ylöspäin ja hieroin rauhallisesti klitorista. Nyt hän hieroi pakaroitani, mutta ei tehnyt elettäkään seksiin. Jatkoin vielä hetken kunnes hän nousi hajareisin päälleni ja työntyi hitaasti takaapäin sisääni, muutamia syviä työntöjä ja sain parhaan orgasmin pitkiin aikoihin. Hän piti koko orgasmini ajan kalun niin syvällä sisälläni, kun pystyi minua satuttamatta. Sitten alkoi työntelemään pitkillä vedoilla hitaasti, lähes ulos ja varovasti tunnustellen niin syvään, kun pystyn ottamaan. Tästä asennosta yletyn hyvin hieromaan hänen pallejaan ja niin tein nytkin. Kun tunsin, että pallit alkavat kovettumaan, kuten hänellä ainakin aina käy, kun on tulossa. Tunsin myös itse saavani ja työnsin peppuni entistä pystymmäs häntä vasten ja tulimme samaan aikaan. Anteeksi tämä yksityiskohtainen selostus, mutta ei ole pitkiin aikoihin ollut näin nautinnollista seksiä. Kahta kertaa en ole saanut noin lyhyellä ajallakaan vähään aikaan. Ja tämä jälkimmäinen orkku vielä tuli ilman, että kumpikaan sormettaisi minua. Taidan valittaa, että edelleen olisi hartiat ym jumissa tänäänkin.
Haukottelen.
Mieheni surkea räpellys 15 senttisellään on todella koomista puuhastelua.
Ajattelen työkaveriani, jolla ison kullin ääriviivat farkkujen etumuksessa.
WildChildWoman kirjoitti:
Mä en oikeesti tiedä miksi, mutta näin on! Rakastan valtavasti miestäni ja meillä on ihana parisuhde kaikin tavoin, ihanat lapset jne. Kumpikaan meistä ei ole viimesen pääle fit, mutta voisin sanoa, että hyväkroppaisia ollaan molemmat. Mieheni on tehnyt minulle selväksi, että minä kiihotan häntä kaikin tavoin ja aina on kanki kovana, jos näkee minut vaikka vaatteita vaihtamassa. Minä kiihotun hänestä ja varsinkin, kun näen hänet aamu seisokeissa ja muuta. Hän on oikeasti todella hyvin varusteltukkin ja haluaisin rakastellessa sen tuoda myös esille, mutta en jostain syystä voi. En tiedä miksi. Rakastellessamme hän ei esimerkiksi voi todellakaan painella pohjia myöten ja ihan okei, minä saan vähintäänkin tarpeeksi ja nautin siitä tunteesta, nutta hostain syystä minä en halua kertoa sitä hänelle, kuinka suuri ja kuinka ihanaa se oikeasti on. Hän tekee pyytämättä ties mitä temppuja minulle ja minä puolestani otan suihin ja muuta, eli kaikki periaatteessa ok. Mutta hän ei siis itse mitenkään buustaa itseään, eikä vastaavaa. Silti, vaikka tiedän ja mieli tekisi se hänelle kertoa, että hän on täydellinen ja voin sanoa, että varustukseltaan on TODELLA riittävä, en vain saa sanotuksi. Joskus nuorempana kyllä useastikkin ihan oma aloitteisesti, vaikka suihinoton yhteydessä totesin hänen kalustaankin, että se on todella kookas ja totta kai hän siitä tykkäsi. Nyt en nykyään jostain syystä pysty kehumaan tai mitään. En tiedä miksi! Hän kyllä ylistää minun muotojani ja muuten, mutta kokin lukko on tullut ja se harmittaa. Joskus mietin, että johtuisiko siitä, että olen mustasukkainen luonne. Jotenkin en haluaisi tavallaan kertoa hänelle tuollaisia asioita sen takia. Hän on esiintyvä artisti, bändin vokalisti/kitaristi, ihan suomeakin kiertäneessä rock bändissä, ei kuitenkaan mikään listamenestyjä varsinaisesti. En tiedä koenko adian jotenkin niin, että voisin kehumalla häntä antaa hänelle tahtoa hypätä vieraisiin tai jotain, vientiä varmasti olisi. Silti tiedän, että hän ei ikinä minua pettäisi, mutta joku outous on tullut. Anteeksi vuodatukseni pikku huppelissa
Oman kokemuksen perusteella et ole yksin. Harva nainen tuntuu kehuvan miestään.
Aika usein ajattelen ex-poikaystävääni, jolla oli huomattavasti isompi kalu kuin nykyisellä.
Rahan takia roikun tässä suhteessa...