Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei oe oikeasti huolissaan

Vierailija
04.09.2020 |

Miten ihmiset lapissa selviävät, kun matkailua ei sallita? Kaipolan paperimiehistä kyllä ketjuja piisaa, mutta lapin massatyöttömyydestä ei hiiskuta mitään.
Hallituskin vaan jahkailee rajoitusten purkamisten kanssa ja ensi talvi alkaa olla jo menetetty. Vastuutonta touhua, joilla ajetaan tuhannet ihmiset inhimilliseen hätään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksella ei ole papperitehrasta.

Vierailija
2/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittäiskö tehjas olla valttion ommistuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin matkailua ei sallita? Koko ajanhan Lapissa matkaillaan.

Vierailija
4/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Pääskysaari on kyllä huolissaan tästäkin. Sannaa ei vaan kiinnosta.

Vierailija
5/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin sanoi jo alkuviikosta, että matkustusmääräysten muutokset tulee ajoissa Lapin tilanteen kannalta. 

Vierailija
6/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu ei ole välttämätöntä.

Vierailija
7/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON TEHDAS, EI TEHJAS. TEH DAS. DDDD. GET IT???

Vierailija
8/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin sanoi jo alkuviikosta, että matkustusmääräysten muutokset tulee ajoissa Lapin tilanteen kannalta. 

Se ajoissa meni jo ja mitään ei tapahdu. Santapark on kiinni ja Lapin matkailu lomauttaa, irtisanoo eikä palkkaa kausityöntekijöitä. Sanna joukkoineen on pahasti myöhässä jo.

Vierailija
9/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi maksaa yrittäjille kohtuullista tukea, jotta elinkeino on mahdollista säilyttää koronan yli ja samalla rojoittein turvata kansalaisten terveyttä. Tää tilanne ei ole ikuinen ja juuri näihin kriiseihin pitäisi lainan ottaminen suunnata.

Vierailija
10/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asialle on vaikea tehdä mitään itsenäisesti. Olen minä tosin sinne lomalle menossa ja omalta osaltani yrittäjiä tukemassa.

Vierailija
11/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SE ON TEHDAS, EI TEHJAS. TEH DAS. DDDD. GET IT???

Ne vaan haluaa vinoilla, kun ap:n otsikosta puuttui yksi l-kirjain. Itse viestin sisällöllä ei ole näille huutelijoille mitään merkitystä.

Itse olen kyllä ap:n tavoin erittäin huolestunut lapin matkailualan yrittäjien ja työntekijöiden tulevaisuudesta.

Vierailija
12/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paperitehtaasta voi ottaa kuvan ja kertoa että se on tuossa, se on konkretiaa. Lapin matkailu on jotakin sellaista, jota ei voi suoraan käsittää, se vaan kelluu ilmassa. Tai jossakin...

Vierailija
13/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pittäiskö tehjas olla valttion ommistuksessa.

Mitä valtio tekisi sillä. Tarvitaan lisäksi yritykset puunhankintaan ja perinmyyntiin kansainväliset myyntiorganisaatiot. Sellaisia ole kuin suurilla konserneilla. Ja kukas sitä johtais kun ei nytkään valtion omistajaohjaus uskalla puuttua omistamiensa yritysten ohjaamiseen ja johtamaiseen.