Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on rasismia, jos työnantaja palkkaa vain valkoisia, mutta se ei ole rasismia, jos joku treffailee vain valkoisia?

Vierailija
04.09.2020 |

Kaikkinrasidminon väärin! ✊🏿✊🏾✊🏽✊🏼✊🏻

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rasismia jos syy ettei treffaile on siinä, etä henkilö on musta/ruskea/joku_muu_kuin_sinä

Sitten jos syy onkin siinä ettei pidä risuparrasta/iPhoneista/liian sliipatusta olemuksesta/rullahuulista jne niin se on voivoi

Vierailija
2/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevyys ja ammattitaito ei ole kiinni ihon väristä.

Jos joku ei viehäty tummaihoisista/aasialaisista/valkoisista, niin sille ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpia ovat nämä tiedostavat jotka treffailevat vain hyvin ruskettuneita, jotta voivat osoittaa lähipiirilleen kuinka suvaitsevia ovat.

Vierailija
4/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä treffailen vaan valkosia. Sori. Jos se tekee minusta jonkun mielestä rasistin, niin sitten.

Vierailija
5/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset miehet nyt vain sattuvat olemaan parhaimman näköisiä. Kasvojen suhteet ovat parhaimmat ja noudattavat eniten kultaista leikkausta.

Vierailija
6/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka lukea ja sisäistää rasismin määritelmä. Auttaa jo paljon ymmärtämään asioita.

Vierailija
7/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ras-isti. Iloinen sellainen. :)

Vierailija
8/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset miehet nyt vain sattuvat olemaan parhaimman näköisiä. Kasvojen suhteet ovat parhaimmat ja noudattavat eniten kultaista leikkausta.

Ei kyllä ole :D mustilla on sata kertaa parempi fysiikka eli parempi fyysinen olemus.

Vierailija
9/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteessa on kaiken tärkeimpänä raha. Uusi työntekijä palkataan, jotta firma saisi enemmän rahaa. Jotta tämä taattaisiin niin pitäisi palkata se kaikkein pätevin ja tuottoisin. Aina näin ei käy, vaan palkataan jonon ohi joku muu henkilökohtaisin syin, esim. parhain oli tumma (ennakkoluulot) tai pomon sukulainen haluaa työpaikan.

Deittaillessa syyt on sitten ihan muita. Preferenssejä on melkein kaikilla. Yleisin nyt vaan sattuu olemaan ihonväri ja jopa kansalaisuus. Kumppanin on tarkoitus olla haluttava ulkonäöllisesti edes jollain tasolla.

Vierailija
10/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole :D mustilla on sata kertaa parempi fysiikka eli parempi fyysinen olemus.

Pötyä ja sitäpaitsi naama merkkaa enemmän kuin vartalo. Valitettavasti.

- Lihaksikas ei niin nätti.

Vierailija
11/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun gambialaisella on 25 senttinen ja tosi paksu

Liian iso normaalille naiselle.

Vierailija
12/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja saa silti palkata kenet haluaa, ikävä kyllä, usein nämä kulttuurin ihmeet saavat työpaikalla aikaan vain kaaosta, meillä ei ole yhtään näitä eikä tule.

Samoin se ketä deittaa on ihan ihmisen oma asia, ei kaikki halua sekoittaa geenejään.

Vierailija
13/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi hieno ja sisäsiisti nigerialainen. Sitä kelpaa esitellä ;D

Vierailija
14/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once you go black, you never turn back. Eiköhän kyse ole ennemmin siitä ettei mustia riitä Suomessa kaikille kuin rasismista.

Vierailija
15/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala rakastaa iloista rasistia.

Vierailija
16/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Once you go black, you never turn back. Eiköhän kyse ole ennemmin siitä ettei mustia riitä Suomessa kaikille kuin rasismista.

No ei todellakaan. Valtaosa suomalaisista naisista ei deittaile mustien kanssa. Vain pieni vähemmistö.

Vierailija
17/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksityisen ihmisen mieltymykset kuulu asiaan millään tavalla. Jokainen saa tapailla ihan ketä haluaa.

Vierailija
18/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa voi olla hyvä, mutta jos naama on ruma, niin se on turn-off.

Vierailija
19/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi taas äärioikeiston "höhöhöhö, vasureitten pitäisi ajatella tällä tavalla, kyllä minä olen fiksu" -avaus.

Vierailija
20/26 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala rakastaa iloista rasistia.

Aina ihmettelen näitä ihmisiä, joilla on suora linja jumalalle. Mistä tiedät mitä jumala rakastaa? Vai oletko itse jumala?