En vaan jaksa tätä tilanahtautta.
En enää tiedä mitä tekisin. Me ei kolmestaan meinata mahtua tähän ns mummonmökkiin ja tästä vielä velkaa ja lapsen leluja kaikki paikat täynnä.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:41"]
Tästä tulisi ihan ok talo toki pieni mutta kuitenkin jos tuon makkarin antaisi lapselle ja laittaisi vuodesohvan tähän olkkariin ja nukuttaisiin olkkarissa. Mutta kun se ei tosiaan miehelle sovi. Mä olen siitä vuosia puhunut riidelty ollaan siitä monesti mutta ei kun ei. Mä en tajua luuleeko se että lapsi voi aikuiseksi asti nukkua samassa makkárissa meidän kanssa?
[/quote]
Kyllä mäkin kieltäytyisin jos jotain vuodesohvaa ehdotettais.
[/quote]
Mitä sitten? iso parisänky ollakkariin vai?
[/quote]
Niin. Mikä vika? Vaikka olisi pieni olkkari niin parisänkyn saa sinne oikein hyvin. Joko tilanjakajan taakse, tekee verhoseinäkkeen tai naamioi sänkyä sohvaksi sopivan värisellä päiväpeitoilla ja väriin sopivilla isoilla tyynyillä. Jos on kaksi erillistä sänkyä niin ne voi avata nurkassaan "kulmasohvaksi".
Olet, ap, monta kertaa valittanut jo samasta asiasta täällä. Ei vieläkään mitään muutosta... Olet ihmetossukka kun mies saa teillä päättä kaiken, ettekä osaa yhtään suunnitella tai toteuttaa toimivaa ratkaisua olkkariin. Ihan typerää nukkua kaikki ahtaasti makkarissa, ehdottomasti lapsella pitää olla oma huone.
Tästä tulisi ihan ok talo toki pieni mutta kuitenkin jos tuon makkarin antaisi lapselle ja laittaisi vuodesohvan tähän olkkariin ja nukuttaisiin olkkarissa. Mutta kun se ei tosiaan miehelle sovi. Mä olen siitä vuosia puhunut riidelty ollaan siitä monesti mutta ei kun ei. Mä en tajua luuleeko se että lapsi voi aikuiseksi asti nukkua samassa makkárissa meidän kanssa?
[/quote]
[/quote]
Ja minä myös. Ei selkä tykkäisi, ehdottomasti parisänky olkkariin ja huone lapselle !
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:58"]
Olet, ap, monta kertaa valittanut jo samasta asiasta täällä. Ei vieläkään mitään muutosta... Olet ihmetossukka kun mies saa teillä päättä kaiken, ettekä osaa yhtään suunnitella tai toteuttaa toimivaa ratkaisua olkkariin. Ihan typerää nukkua kaikki ahtaasti makkarissa, ehdottomasti lapsella pitää olla oma huone.
[/quote]
Samaa mieltä! Se sun miehesi on muutenkin ihan kusipää.. Onko se sun lapsi edes sen miehen jonka kanssa nyt asutte? Ainoa miten voisin miehesi kusipäisyyden selittää on joku uusperhe missä miehesi ei tykkää lapsestasi!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:04"]
[/quote]
Samaa mieltä! Se sun miehesi on muutenkin ihan kusipää.. Onko se sun lapsi edes sen miehen jonka kanssa nyt asutte? Ainoa miten voisin miehesi kusipäisyyden selittää on joku uusperhe missä miehesi ei tykkää lapsestasi!
[/quote]
Yhteinen lapsi on ja ei se minusta ihme ole jos mies ei halua olkkariin isoa parisänkyä.
Eihän kukaan ajatuksena mitään isoa möhköä olkkariin huoli, mutta eihän sen niin näkyvä siellä tarvitse olla. Meillä on verhon takana, eli ei iske silmään mutta vaihtoehtojahan riittää. Voittehan te vaikka ostaa pienemmän sängyn jos ajatus isosta sängystä
on se koko homman kaatava tekijä :D
Ei sinne olohuoneeseen tarvitse isoa parisänkyä viedä, sänkyjä on myös 120 cm ja 140 cm leveinä. Me vaihdettiin sänky, kun 160 cm leveä sänky vei liikaa tilaa. Hyvin on nukuttanut, vuodesohvalla en suostu minäkään nukkumaan.
Meillä on kaksi lasta ja heillä oli makuuhuone käytössä, hyvin ovat siellä pärjänneet vuosia. Asuntona meillä on 61 neliöinen kaksio.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:12"]
[/quote]
[/quote]
Yhteinen lapsi on ja ei se minusta ihme ole jos mies ei halua olkkariin isoa parisänkyä.
[/quote]
Sä olet narissut siitä miehestäsi täällä vaikka kuinka kauan.. Jättäisit jo sen itsekkään kusipään, niin saisit teille enemmän tilaa. Viime ketjusta päättelin, ettet muutenkaan viihdy siinä miehesi omistamassa asunnossa, joten miksi sinne jäät?
Parisänky olohuoneessa on ihan normaali ratkaisu pienissä asunnoissa (joita ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on paljon) ja voihan sen juurikin peittää jollain tilanjakajalla, tai muulla vastaavalla jutulla. Sulle ei vaan mikään ehdotus kelpaa ja vaikka kelpaisikin, niin miehesi ei sitten suostu mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sä olet narissut siitä miehestäsi täällä vaikka kuinka kauan.. Jättäisit jo sen itsekkään kusipään, niin saisit teille enemmän tilaa. Viime ketjusta päättelin, ettet muutenkaan viihdy siinä miehesi omistamassa asunnossa, joten miksi sinne jäät?
Parisänky olohuoneessa on ihan normaali ratkaisu pienissä asunnoissa (joita ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on paljon) ja voihan sen juurikin peittää jollain tilanjakajalla, tai muulla vastaavalla jutulla. Sulle ei vaan mikään ehdotus kelpaa ja vaikka kelpaisikin, niin miehesi ei sitten suostu mihinkään.
[/quote] '
Ensinnäkin rakastan miestäni ja mitenpä mä pitkäaikaistyöttömänä työllistäisin itseni? ei oikein houkuta muuttaa yksin yksiöön.
[/quote]
[/quote]
Mitä sitten? iso parisänky ollakkariin vai?