Tekosiveyttäkö vain
Olen vähän ymmälläni. Haluaisin joskus näyttää kiihkoni aidosti tyttöystävälleni. Esimerkiksi toisinaan tulee valtava halu nussia kaupungilla liikkuessamme. Tekisi mieli mennä jonnekin hämärään porttikongiin panemaan ja kourimaan, mutta en oikein tiedä, kuinka naiset tällaiseen yleisesti suhtautuvat.
Haluaisin sujauttaa käden hameen alle ja vetää pikkuhousuja alaspäin sekä avata sepalukseni, vetää seisova kulli esiin ja työntyä naiseeni seisaaltaan. Muutaman kerran olen aikaisemman naiseni kanssa kokeillut, mutta aina on tullut kauhistelevia kommentteja ja pervoksi haukkumista. Onko tuollainen vain tekohurskastelua vai haluaisiko naiset oikeesti, että mies näyttää kiimansa ja ryhtyy tuumasta toimeen?
Kommentit (6)
Kysypä sama ohikulkijoilta ja siellä talossa asuvilta jotka teidät hämärässä porttikongissa ohittavat.
Tuosta tulikin mieleeni, että kuinka iso siitin naiset tarvitaan seisaaltaan panoon? En ole uskaltanut naiselleni ehdottaa, kun on pieni epäilys, että jos kulllini onkin liian lyhyt ja mokaan itseni naiseni edessä.
Olen monesti sen ihan käytännössä todennut, että mitä siveämmän vaikutelman nainen antaa sen kiimaisempi ja pervompi hän on. Kaikkein kiimaisempia ovat kiihkouskovaiset.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 10:00"]
Tekisi mieli mennä jonnekin hämärään porttikongiin panemaan ja kourimaan, mutta en oikein tiedä, kuinka naiset tällaiseen yleisesti suhtautuvat.
[/quote]
Se riippuu hyvin paljon siitä, kuinka asian naiselle esittää. Monesti ei tarvii puhua mittään vaan toimia eli taluttaa naikkonen vähän sivummalle ja alkaa kiihkeä suutelo ja hyväily. Jos neidolla sattuu olemaan känkkäränkkäpäivät, niin silloin ei kannata noin toimia, ettei mene simmu mustaksi tai hampaat kurkkuun. Siispä pitää olla tilannetajua.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 22:01"]
Tuosta tulikin mieleeni, että kuinka iso siitin naiset tarvitaan seisaaltaan panoon?
[/quote]
Lyhyellä peniksellä tuo ei tosiaankaan tahdo onnistua. Musta tuntuu, että 16-senttisellä se on siinä ja siinä. Kyllä se täytyis olla 17 - 19-senttinen, että voi ihan kunnolla panna. En ole kovin montaa kertaa saanut pystyssä, mutta on siitä sen verran kokemusta, että uskallan näin väittää.
olen huomannut että antaa palaa vaan niin nainen tulee perässä. nainen on luonnostaan alistuva ja haluaa että mies ottaa homman hanskaan. tietenkin on nää feministit eli lesbot jotka ei halua alistua. mutta eihän ne oikeasti olekaan naisia!