Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ihastuu aina vaan homomiehiin?

Vierailija
04.09.2020 |

Tämä on mun ongelma, en koskaan ihastu heteromiehiin. Miten voin ikinä saada haluamani miehen, muuuttumalla itse mieheksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa?

Vierailija
2/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi biseksuaali mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, osaatko sanoa että mikä on se syy miksi ihastut homomiehiin? luonteessa joku tietty piirre?

Vierailija
4/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mua "ällöttää" heteromiehissä jotenkin se naisten sillä tavalla katselu, mikä on kovin paradoksaalista koska saadakseni jonkun itelleni niin sen pitäisi just katsella minua sillä silmällä.  

Vierailija
5/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulle sopisi aseksuaali mies mutta toisaalta haluaisin silti seksiä . En vaan halua miestä, joka todennäköisesti katselee aina  muitakin naisia sillä silmällä ja heti tilaisuuden tullen pettää.   Vaikka olisi mikä jumalatar niin miehet aina katselee muitakin naisia.

Vierailija
6/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen lähes kaikkia naisia sillä silmällä.

M

Vierailija
7/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään naista ei kiinnosta mies joka vaikuttaa liian innokkaalta ja kiinnostuneelta ja kuolaa ihan kaikkien perään... 

Vierailija
8/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään naista ei kiinnosta mies joka vaikuttaa liian innokkaalta ja kiinnostuneelta ja kuolaa ihan kaikkien perään... 

No niinpä, ja ainoat kenet musta ikinä kiinnostuu on just ne, jotka kuolaa ja yrittää IHAN kaikkia. ap 

Vierailija
9/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mulle sopisi aseksuaali mies mutta toisaalta haluaisin silti seksiä . En vaan halua miestä, joka todennäköisesti katselee aina  muitakin naisia sillä silmällä ja heti tilaisuuden tullen pettää.   Vaikka olisi mikä jumalatar niin miehet aina katselee muitakin naisia.

Ongelmasi taitaa olla itsetunnon puolella.

Vierailija
10/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeasti haluakaan saada ihastustasi itsellesi? Sama ilmiö kuin vankeihin, varattuihin, julkkiksiin yms. ihastuvilla?

Tai sitten liikut jossain tanssija/kampaajapiireissä, sillä eihän homoja nyt niin paljon oikeasti ole että tuo olisi muuten mahdollista?

Vierailija
11/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla etten myöskään oikeasti halua todellista suhdetta vaan haluan pitää ihastuksen fantasiana.  Tämän takia olen harrastanut mm. myös etäsuhteita toisella puolella maapalloa asuvien kanssa. 

12/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiesten seurassa on helpompi olla kuin heteromiesten. Voi keskustella lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Pitävät myös paremmin huolta itsestään kuin heteromiehet. Ystävinä ja työtovereina ihan parhaasta päästä.

En ole silti ihastunut koskaan, vain tykännyt,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi