Onko täällä muita jotka ihastuu aina vaan homomiehiin?
Tämä on mun ongelma, en koskaan ihastu heteromiehiin. Miten voin ikinä saada haluamani miehen, muuuttumalla itse mieheksi?
Kommentit (12)
Niin, osaatko sanoa että mikä on se syy miksi ihastut homomiehiin? luonteessa joku tietty piirre?
Ehkä mua "ällöttää" heteromiehissä jotenkin se naisten sillä tavalla katselu, mikä on kovin paradoksaalista koska saadakseni jonkun itelleni niin sen pitäisi just katsella minua sillä silmällä.
Ehkä mulle sopisi aseksuaali mies mutta toisaalta haluaisin silti seksiä . En vaan halua miestä, joka todennäköisesti katselee aina muitakin naisia sillä silmällä ja heti tilaisuuden tullen pettää. Vaikka olisi mikä jumalatar niin miehet aina katselee muitakin naisia.
Katselen lähes kaikkia naisia sillä silmällä.
M
Ketään naista ei kiinnosta mies joka vaikuttaa liian innokkaalta ja kiinnostuneelta ja kuolaa ihan kaikkien perään...
Vierailija kirjoitti:
Ketään naista ei kiinnosta mies joka vaikuttaa liian innokkaalta ja kiinnostuneelta ja kuolaa ihan kaikkien perään...
No niinpä, ja ainoat kenet musta ikinä kiinnostuu on just ne, jotka kuolaa ja yrittää IHAN kaikkia. ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mulle sopisi aseksuaali mies mutta toisaalta haluaisin silti seksiä . En vaan halua miestä, joka todennäköisesti katselee aina muitakin naisia sillä silmällä ja heti tilaisuuden tullen pettää. Vaikka olisi mikä jumalatar niin miehet aina katselee muitakin naisia.
Ongelmasi taitaa olla itsetunnon puolella.
Et oikeasti haluakaan saada ihastustasi itsellesi? Sama ilmiö kuin vankeihin, varattuihin, julkkiksiin yms. ihastuvilla?
Tai sitten liikut jossain tanssija/kampaajapiireissä, sillä eihän homoja nyt niin paljon oikeasti ole että tuo olisi muuten mahdollista?
Voi olla etten myöskään oikeasti halua todellista suhdetta vaan haluan pitää ihastuksen fantasiana. Tämän takia olen harrastanut mm. myös etäsuhteita toisella puolella maapalloa asuvien kanssa.
Homomiesten seurassa on helpompi olla kuin heteromiesten. Voi keskustella lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Pitävät myös paremmin huolta itsestään kuin heteromiehet. Ystävinä ja työtovereina ihan parhaasta päästä.
En ole silti ihastunut koskaan, vain tykännyt,
Olenko ainoa?