Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kauhea stressi että pyörryttää

Vierailija
09.10.2013 |

lisäksi sydän hakkaa, mahaan koskee, rintakehää puristaa, keuhkoja ahdistaa, suuta kuivaa, suoli ei toimi, turvottaa, silmät sumenee, päätä jomottaa, kädet tärisee.

Ajatus ei kulje ja saan entistä vähemmän aikaiseksi ja sitä enemmän stressiä. Miten olen tässä tilanteessa ja miten pääsen siitä pois?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorotellen kuumaa ja kylmää suihkua. Huoneeseen makuulle sohvalle tai sängylle. Kannattaa yrittää ainakin ihan aluksi väkisin keskittyä hengittämään syvään pallealla ainakin tunti ja vaan maata paikoillaan. Jos fyysiset oireet yhtään helpottaa, ala miettiä stressitekijöiden eliminointia tai lievittämistä. Mistä stressi johtuu?

Vierailija
2/3 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma. Olen tehnyt töitä kovan paineen alla kolme viikkoa putkeen, enkä pysty katkaisemaan kehon stressitilaa. Nukun max 4 tuntia yössä, myös viikonloppuisin, vatsa on kovalla, menkat jäivät pois, iho kukkii, huimaa, korvat menevät lukkoon ja niissä soi, päänahka kihelmöi, puren huomaamatta takahampaat kovaa yhteen kunnes saan siitä päänsäryn, kaikki tehtävät tuntuvat ylitsepääsemättömän vaikeilta, teen typeriä virheitä.

Voi kun joku löisi minua kovaa lekalla päähän että pääsisin pois tästä jumittuneesta tilasta. Jos minulle ei kohta palkata apuria niin kävelen raitiovaunun alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi johtuu töistä, tai töistä ja minusta, tai minusta töissä. En osaa enää arvioida, onko töitä oikeasti liikaa vai olenko vain kyvytön ihminen. Ja miten ihmeessä minusta on tullut näin kyvytön, kun entisissä työpaikoissa olen pärjännyt ihan hyvin. Toisaalta olen aina ollut stressiin taipuvainen, mutta nyt ollaan lähestymässä jotain rajaa. Tai sitten vain kuvittelen, koska olen laiska paska joka ei vaan osaa.

Oli miten oli, nyt on pakko rauhoittua jotenkin, tuntuu että saan sydärin tai jonkun. Kokeilen hengitysharjoituksia, kiitos vinkistä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän