Kaverin koira oli minulla hoidossa ja sitä potkaisi peura, ei kuitenkaan mitään oireita - kerronko kaverille?
Asun syrjemmässä ja olin koiran kanssa metsässä. Koira ehti hävitä vähän kauemmaksi ja näin, kuinka peura potkaisi koiraa kylkeen. Koira kuitenkin kävelee, syö ja nukkuu ihan normaalisti.
Pelkään että kaveri suuttuu jos kerron.
Kommentit (10)
Tietenkin kerrot. Ei kaikki vaivat näy heti. Osaa sitten seurailla jos jotain ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan siltä et aivan joku muu potkaisi koiraa kuin peura jos tiedätte mitä tarkoitan..
Niin mikä sitten? En tajunnut.
Koira kiinni!
Tietenkin kerrot kaverille, voi tulla myöhemmin vaivoja, sisäisiä.
Peura tuskin päästää koiraa edes potkaisuetäisyydelle. Satuile lisää.
Kertoisin, tietenkin. Normaali ihminen ymmärtää että jos koira temmeltää vapaana niin kaikkea voi sattua.
Jos tämä nyt oikeasti olisi totta (tai sitten totuus on se, mitä joku muukin epäili eli potkija on ollut ap itse tms), koira olisi heti pitänyt viedä eläinlääkäriin tsekkiin. On voinut hyvin tulla jotain sisäistä verenvuotoa tms. Karmea tyyppi olet. Toivottavasti älytä itse jatkossa kieltäytyä niin eläinten kuin lastenkin hoidosta, sinusta ei selvästikään siihen ole.
Kuulostaa ihan siltä et aivan joku muu potkaisi koiraa kuin peura jos tiedätte mitä tarkoitan..