Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kyttää jatkuvasti

Vierailija
09.10.2013 |

rahankäyttöäni. Hän tutkii tiliotteeni ja saa hepulin jo muutaman euron ostoksesta. En uskalla enää ostaa mitään. Rahamme ovat näennäisesti yhteisiä. Mies tienaa paremmin , itse olen äitiyslomalla. 

Kaikki mitä mitä ostan lapselle tai itselle on turhaa vaikka en juurikaan ostele mittään ylimääräistä - lähinnä kirpparilta jotain vauvalle. Minulla on oma tili johon vanhempani joskus saattavat laittaa muutaman kympin koska tietävät mieheni erittäin tarkaksi rahasta. Minun täytyy esim näillä omilla rahoillani maksaa esim terveyssiteet koska minulle ei käy kuin tietyn merkkiset allergian vuoksi ja nämä ovat 1 € kalliimpia Jne. 

Koen ahdistavaksi tämän kyttäämisen ja raivokohtaukset jos olen ostanut jotain liian kallista tai jotain hänen mielestään ylimääräistä , yleensä kuitenkin  alle 10€ ostoksen. 

Onko teistä normaalia? Miten muilla äippärahoilla elävillä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terve!

Laita se äijän rahankäyttö kuriin! Ja pidä kiinni itse omista tarpeistasi... Ei pitäisi 1 euron kalliimpien kuukautissuojien ainakaan aiheuttaa minkäänlaista kommentointia toiselta osapuolelta.

Vierailija
22/22 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies pääsee katsomaan noita tilitietojasi? Pääseekö hän siis nettipankkiin vai tuleeko sinulle tiliote postissa? Lopetat tuon ihan ensimmäisenä eli estät ettei mies näe tietoja. jos mies ei suostu terapiaan tai ei pysty muuttumaan niin sinun täytyy hankkiutua hänestä eroon. Tuo ei ole normaalia ja lapsestakin tulee ihan hullu jos perheessä on tuollainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla