Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunpoiston jälkeinen vuoto

Vierailija
09.10.2013 |

Huhuu, onko täällä joku jolle on operaatio tehty?

Kuinka kauan vuoto kestää sen jälkeen? Mun leikkaus oli 11.9 ja edelleen tulee punaruskeaa tuhrua.

Ihan kuin olisi loputtomat kuukautiset ja niistä piti eroon päästä. Vähän pettynyt olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä sulla kauan kestää vuoto. Itselläni tuli heti leikkauksen jälkeen muutama tippa, seuraavana päivänä ei enää mitään eikä sen jälkeenkään. Kysypä asiantuntijalta, onko tuo normaalia.

Vierailija
2/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut tippaakaan. Ei tuo voi normaalia olla. Onko sulla ollut jo jälkitarkastus, vai tuleeko semmoista enää ollenkaan? Lääkäriltä pitäisi nyt kysyä joka tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:57"]

Mulla ei tullut tippaakaan. Ei tuo voi normaalia olla. Onko sulla ollut jo jälkitarkastus, vai tuleeko semmoista enää ollenkaan? Lääkäriltä pitäisi nyt kysyä joka tapauksessa. 

[/quote]

Ei ole enää jälkitarkastuksia.

Minne soittaisin ja kysyisin? Leikkaava lääkäri oli gyne joka tekee hommia monessa sairaalassa Suomessa ja Ruotsissakin.

Onkohan tehty hoitovirhe? En kestä enää joutua sairaalaan tai leikkaukseen.

Vierailija
4/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin siihen sairaalaan, jossa leikkaus tehtiin, sille osastolle jossa olit leikkauksen jälkeen. Ehkä siellä osaavat jo neuvoa sinua tai antavat soittoajan leikanneelle lääkärille.

Vierailija
5/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodat? Ei normaalia.

Vierailija
6/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei tullut tippaakaan vuotoa. Jälkitarkastus oli n. viisi viikkoa leikkauksen jälkeen eli juuri ennen sairausloman loppua. Mun piti tosin käydä yksityisellä jälkitarkastuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan