Osaisiko joku neuvoa (kysymys miehestä)
Olen tavannut yhden ihanan miehen, ja olemme jo kahdesti käyneet treffeillä. Nyt olen viikonloppuna tapaamassa hänet taas. Eilen hän lähetti minulle tekstiviestin, jossa kysyi kokoani hosuissa, ei muuta.
Edelliset miesystäväni eivät ole tuollaista kysyneet vielä näin varhaisessa vaiheessa.
Mitä mielipiteitä teillä on, miten siihen tulisi suhtautua?
Kommentit (10)
Jos teillä ei vielä ole ollut mitään intiimiä kanssa käymistä, niin hieman outoa minusta... Suhtautuisin varauksella.
Kolmannet tärskyt ovat perinteisesti seksisellaiset, joten syötävät pikkarit sieltä tulee.
Höpöp höpö.. Siellä ne on poikien kanssa naureskellu sun leveelle perseelle ja verrannut sun kokoa muihin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:57"]
Jos teillä ei vielä ole ollut mitään intiimiä kanssa käymistä, niin hieman outoa minusta... Suhtautuisin varauksella.
[/quote]
Joo, siis ei me olla vielä edes pidetty kädestä kiinni, eli ei yhtään mitään pikkuisenkaan intiimiä. Onko se ihan normaalia, jos mies haluaisi jo kolmansilla treffeillä sänkyyn, jos ei ole tosiaan pidetty kädestä? Vai olisiko mies silloin vain joku pervo/ hyväksikäyttäjä?
Kuten jo aiemmin sanoi, aiemmat miesystäväni eivät ole tuollaista kysyneet näin aikaisessa vaiheessa.
Ap.
Ap, olipa outo, suorastaan tunkeileva kysymys. Voisit heittää vastakysymyksen miehelle: miksi haluat tietää tuon asian?
Jos hänellä ei ole antaa asiallista vastausta kysymykseesi, ei sinun tarvitse vastata hänenkään kysymykseensä.
"Kerron tuon jos kerrot oman kokosi senteissä"
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 17:28"]
Ap, olipa outo, suorastaan tunkeileva kysymys. Voisit heittää vastakysymyksen miehelle: miksi haluat tietää tuon asian?
Jos hänellä ei ole antaa asiallista vastausta kysymykseesi, ei sinun tarvitse vastata hänenkään kysymykseensä.
[/quote]
Hyvä vinkki.
No näin tein, hän sanoi pelkästään "kysyinpähän vaan" enkä sitten itsekään kertonut vastausta.
No lauantaina mennään kahvilaan treffeille, niin saa nähdä oliko hänllä jotain ihan "viatonta" mielessä.
Miten niin kysyneet näin varhaisessa vaiheessa? Miksi ketään miestä ikinä kiinnostaisi moinen asia?
Kukaan miehistäni ei ole moista kysymystä ikinä esittäneet :)
ap taitaa treffailla jotain... josta ehkä pysyisin kaukana
Se aikoo ostaa sulle jotkut seksihepeneet!