Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitekö, että yli 80%:lla tämän palstan lukijoista on vakavia ongelmia

Vierailija
09.10.2013 |

Tämä on ihan nähty ja siksi roikutaan täällä.

Täällä ei paljon muita fiksuja itse asiassa taida olla kuin minä.

Kyllä tämä olisi nyt syytä koululaitoksen ja neuvolan ottaa huomioon.

Miten tämä nyt meneekään, vauvapalsta-->elämänhallinnan menettäminen-> ongelmat->huostaanotot, vai päinvastoin ?

Olisi syytä viranomaisten puuttua  kun ihan omasta syystä ajaudutaan vauvapalstalle kun ei ole minkäännäköistä vastuuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja työharjoittelua olisi kyllä syytä tarjota jokaiselle joka täällä on kerrankin käynyt.

Vierailija
2/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat havaintoni tukevat aloittajan päätelmää. Tottahan sen on oltava.

Antabus-kapselit pakollisiksi kaikille joille tulee Vauva-lehti, ihan varmuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:49"]

Antabus-kapselit pakollisiksi kaikille joille tulee Vauva-lehti, ihan varmuuden vuoksi.

[/quote]

Kuinkakohan monelle tällä palstalla asioville tulee vauva-lehti? Tuskin kovinkaan monelle. Käsittääkseni lehden menekki ei ole kovinkaan suuri, mutta tämä palsta on yksi suomen vilkkaimmista.

Vierailija
4/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti NSA jatkaa pyyteetöntä työtään ihmiskunnan pelastamiseksi ja suojelevat meitä myös itseltämme. 

Pyöriikö teidän nurkissa popliinitakkisia, aurinkolasipäisiä miehiä kuuloke korvassaan?

Vierailija
5/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:49"]

[/quote]

Kuinkakohan monelle tällä palstalla asioville tulee vauva-lehti? Tuskin kovinkaan monelle. Käsittääkseni lehden menekki ei ole kovinkaan suuri, mutta tämä palsta on yksi suomen vilkkaimmista.

[/quote]

Idea taitaa olla se, että kehitetään virtaviivaisia yhtäläisyyksiä asioiden välille joilla ei välttämättä ole paljoakaan tekemistä toistensa kanssa.... Heitä looginen ajattelu ulos ikkunasta ja anna palaa.

Vierailija
6/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antabuskapseli ja ehkäisykapseli jokaiselle jolla on av-normia alemmat tulot

Vierailija
7/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kusenpoisto-kapseli jokaisen sellaisen päähän ja vieläpä väkipakolla rusikoiden asennettuna, joka systemaattisesti aina kiusaa ja syrjii muita ihmisiä, etenkin jotenkin heikoilla olevia ihmisiä! Mä niin vihaan sellaisia paskatyyppejä, argh! Te olette syypäitä periaatteessa ihan kaikkeen pahaan tässä maailmassamme, ettekä te edes tajua välittää siitä mitä te muille teette. Kaikkea pahaa vaan teille jatkoon, epäihmiset.

Vierailija
8/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:44"]

Tämä on ihan nähty ja siksi roikutaan täällä.

Täällä ei paljon muita fiksuja itse asiassa taida olla kuin minä.

Kyllä tämä olisi nyt syytä koululaitoksen ja neuvolan ottaa huomioon.

Miten tämä nyt meneekään, vauvapalsta-->elämänhallinnan menettäminen-> ongelmat->huostaanotot, vai päinvastoin ?

Olisi syytä viranomaisten puuttua  kun ihan omasta syystä ajaudutaan vauvapalstalle kun ei ole minkäännäköistä vastuuta.

[/quote]

Nooh tuskinpa sinäkään kovin terve olet.

Vierailija
9/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sinä ap olet ainoa järkevä täällä. Voi kun me osattais olla kuin sinä! Kerro vinkkejä kuinka olla kuin sinä.

Vierailija
10/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(psst...tämä aloitus oli sarkasmia, vitsi , vinoilua. Täällä joku heitti äsken samanlaista perusteetta leimaavaa huuhaa-argumenttia työttömistä, siis nykyisessä lama- ja irtisanomis-Suomessa. Niin että relax, jokaisella meillä on omat ongelmamme, olemme ihmisiä ) - ap-  

Vierailija
11/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:03"]

Toivottavasti NSA jatkaa pyyteetöntä työtään ihmiskunnan pelastamiseksi ja suojelevat meitä myös itseltämme. 

Pyöriikö teidän nurkissa popliinitakkisia, aurinkolasipäisiä miehiä kuuloke korvassaan?

[/quote]

Kyllä pyörii. Luulin aviomiehekseni, mutta NSA:n myyrähän se. Minusta vauvapalstalaisille pitäisi maksaa ip-osoitteen perusteella jotain kuntoutuslisää, jolla olisi varaa hankkia joku harrastus. Tännehän me kuollaan koneen äärelle diabetekseen, syöpiin ja sydäntauteihin eikä Pekka Puska tee mitään.

Vierailija
12/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainoa ongelma on se että olen saanut seitsennumeroisen perinnön jonkin aikaa sitten, enkä tiedä mitä sillä tekisin. Roikun täällä koska en jaksa shoppaillakaan koko aikaa, ja haluan nähdä mitä tavallisten ihmisten keskuudessa puhutaan ja ihmetellään. En usko että minulla ole sen kummempaa ongelmaa kuin että en tiedä mitä haluaisin tehdä, minne matkustaa ja mahdollisesti muuttaa ja että loppuuko vaatehuoneen tila kesken lähiaikoina :( Eli lievä turhautuminen, mutta ei ongelmaksi asti.

Vierailija
13/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä elämänhallinnan ongelmia ja siksi roikun täällä. voi olla myös jonkinasteinen nettiriippuvuus. masennusta ja yksinäisyyttä ainakin on.

Vierailija
14/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, antabuskapselit, ehkäisykapselit ja diureetit, lobotomiaa ei tarvitse tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan