Nyt tuli suoritettua Red Dead Redemption 2 100-prosenttisesti läpi
Tämän jälkeen John Marston seisoo Arthur Morganin haudalla vuoren huipulla ja sanoo: "We made it" ja tulee haikeaa musiikkia.
Vaikka hyvä peli olikin, niin kyllähän siinä ähky alkoi tulla tuota ikuisuusprojektia suorittaessa. 3 kk siinä yhteensä meni. Nyt hautasin pelin kaappiin ja voisihan sitä joskus pidemmän ajan päästä sen tarinaosuuden pelata läpi, mutta ei niitä kaikkia sivuhommeleita jaksa enää uudestaan suorittaa.
Kommentit (6)
Vasta nyt? Peli ilmestyi kaksi vuotta sitten. Also, itse en tykännyt pelistä yhtään. Too much filler. Tuolta vuodelta God of War ja Marvel Spider-Man ovat tuhat kertaa parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt? Peli ilmestyi kaksi vuotta sitten. Also, itse en tykännyt pelistä yhtään. Too much filler. Tuolta vuodelta God of War ja Marvel Spider-Man ovat tuhat kertaa parempia.
Joo, ostin sen vasta joskus viime toukokuun ihan viimeisinä päivinä samoin kun Xbox Onen. En yleensä pelaa kauheasti mitään, mutta kaipasin jotain tekemistä poikkeusolojen keskellä. Sitä ennen olen ostanut uuden pelikonsolin v.2008 eli Xbox 360:n, mikä sekin hajosi jo v.2016.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ostin sen vasta joskus viime toukokuun ihan viimeisinä päivinä samoin kun Xbox Onen. En yleensä pelaa kauheasti mitään, mutta kaipasin jotain tekemistä poikkeusolojen keskellä. Sitä ennen olen ostanut uuden pelikonsolin v.2008 eli Xbox 360:n, mikä sekin hajosi jo v.2016.
AP
Tämä selittää paljon. Et ilmeisesti harrasta videopelejä ihan hirveen paljon, joten kehotan vaihtamaan Xboxin Pleikkariin. PlayStation 5 ilmestyy joulukuussa. Sillä on hintaa, mutta jos odotat 3-4 vuotta, niin saat halvemmalla. Miksi Pleikkari? Yksinoikeuspelit. Ovat huomattavasti parempia kuin muiden alustojen omat. PlayStation 4 olisi ollut parempi ostos kuin tuo Xbox. Olisit saanut siihen myös pelit halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä selittää paljon. Et ilmeisesti harrasta videopelejä ihan hirveen paljon, joten kehotan vaihtamaan Xboxin Pleikkariin. PlayStation 5 ilmestyy joulukuussa. Sillä on hintaa, mutta jos odotat 3-4 vuotta, niin saat halvemmalla. Miksi Pleikkari? Yksinoikeuspelit. Ovat huomattavasti parempia kuin muiden alustojen omat. PlayStation 4 olisi ollut parempi ostos kuin tuo Xbox. Olisit saanut siihen myös pelit halvalla.
En harrastakaan. En edes tiedä, mitkä pelit olis pelaamisen arvoisia. Tuota Rdr2:sta on vaan hypetetty niin paljon, että päätin koluta sen läpi. Myös GTA-pelejä oon pelannut aiemmin, mutta eipä siihen oo tullut uutta osaa aikoihin ja GTA 4 ja 5 eivät olleet mielestäni kovin hyviä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
En harrastakaan. En edes tiedä, mitkä pelit olis pelaamisen arvoisia. Tuota Rdr2:sta on vaan hypetetty niin paljon, että päätin koluta sen läpi. Myös GTA-pelejä oon pelannut aiemmin, mutta eipä siihen oo tullut uutta osaa aikoihin ja GTA 4 ja 5 eivät olleet mielestäni kovin hyviä.
AP
GTA 6 tulee, mutta missä vaiheessa. Vaikea sanoa. Itse veikkaisin 2024. The Ezio Collection on hyvä. Siin on kolme sarjan parasta peliä samassa. Ne ilmestyi tosin PS3 kautena, joten eivät ole niin hyviä, kuin nykypäivän pelit. Tarina on loistava kaikissa ja musiikki. Gameplay on helppoa ja kivaa. Nuo jos 100 prosenttisesti pelaat jossain vaiheessa, niin saat aikaa kulutettua oikein kunnolla.
Kokeile pelata läpi Portal Stories Mel. Peli on vieläpä ilmainen.