Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuun saamaan mamma- ja vanhempainvapaalla keskimäärin 1400€ kuussa

Vierailija
09.10.2013 |

mikä on mun mielestä ihan jees. Siis tämä on verojen jälkeen. Onks tää teidän mielestä normi, alakanttiin vai yläkanttiin?

t. pian vapaalle, jihuu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikkeetonta rahaa! Mene keräämään roskia sen eteen, pummi!

Vierailija
2/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän se on, mutta bruttopalkka on sulla varmaan ollut jotain 3000 euroa? Ja muista, että jos haluat yhtään olla hoitovapaalla, niin säästäminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavastihan tuo on, itse kun en saanut kuin minimit. :) Säästää kannattaa tosiaan mahdollista hoitovapaata varten jo valmiiksi, se on aika iso pudotus noista tuloista. Itsellä taas tulot siinä vaiheessa nousivat, mikä on aika hassua. :D

Vierailija
4/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä voi jäädä millekään täyshoitovapaalle, vaan vähintään osa-aikaduuniin takaisin jo silloin kun lapsi on vuoden. Valitettavasti. Mutta siis asutaan Helsingissä ja jo pelkästään asumiskustannusten takia ei hoitovapaalle jääminen ole vaihtoehto. Ellei sitä sitten nosteta n. tonniin kuussa! :-D

ap

Vierailija
5/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain kummallakin kerralla n. 2000-2700€/kuukausi, joten mulle toi olisi pienehkö summa. Brutto oli kyllä jo esikoisen aikoihin n. 4200€.

Vierailija
6/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, aika iso summa tuo on kun itse nettoan työstäni vain hiukan enemmän... :(

Vierailija
7/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa miksi siitä hoitovapaan korvauksesta aina pelotellaan? Onko se alle 300 e/kk? Siis ihan oikeasti haluaisin tietää, kun esikoista odotan. 

Vierailija
8/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tulojen vuoksi en saa mitään lisiä, ja meillä ei ole kuntalisää. hoitovapaalaista kela muistaa 278e summalla :D

Vierailija
9/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, no sitten ihmettelen todellakin että mitä säästöä kotihoioidontuen puolittamisesta tulee. Päivähoito on kalliimpaa.

Vierailija
10/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kun mulla..aluksi sain 1700 sitten tippu tohon 1400, mutta tosi hyvinhän sillä pärjäsi, jäi säästöönkin. Tein vuorotyötä joten lisistähän toi summa kerty. kuntalisällä 329 käteen hoitovapaalla. lainan sillä maksaa eipä oikeen muuta.

Vierailija
11/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:55"]

No mä sain kummallakin kerralla n. 2000-2700€/kuukausi, joten mulle toi olisi pienehkö summa. Brutto oli kyllä jo esikoisen aikoihin n. 4200€.

[/quote]

Minulla sama juttu. Lisäksi verottaja tuki ruhtinaallisesti sitä, että miehen kanssa vuoden sisällä jaettiin perhevapaita. Se oli ihan kiva tehdä saada marras-joulukuussa kk-palkka alle 10% ennakonpidätyksellä. Ja tämä kertaa kaksi, ihan kiva kompensaatio.

Kannattaa siis optimoida kalenterivuoden sisälle sekä tuki- että palkkakuukausia.

Asuntolaina loppuu tammikuussa, jippii!

Vierailija
12/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ymmärtääkseni hoitovapaalla saisin semmoisen 350€ (verojen jälkeen). 

Heheeeheh. Sillä ei kyllä paljoa täällä pääkaupungissa makseta jos on vähänkään lainaa niin kuin meillä.

ap

Vierailija
13/13 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä pärjäät niin ok, ei se paljoa ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi